کد خبر: ۱۲۷۹۳
تعداد نظرات: ۱۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
انتصاب دکتر ایدنی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی مردود است/ استاندار خوزستان به دنبال چه گزینه ای است؟

وزیر بهداشت رفیق گرایی کرده!

چند ساعت پس از حکم سرپرستی دکتر ایدنی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، استاندار خوزستان در اطلاعیه ای عنوان کرد که چنین انتصابی را قبول ندارد و زیر بار آن نمی رود.
چند ساعت پس از حکم سرپرستی دکتر ایدنی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، استاندار خوزستان در اطلاعیه ای عنوان کرد که چنین انتصابی را قبول ندارد و زیر بار آن نمی رود.
در این اطلاعیه استانداری خوزستان آمده است: نحوه انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز غیرقابل قبول و مردود است .
دکتر مقتدایی علت این مخالفت با نحوه انتصاب مذکور را مشکلات حاد زیست محیطی و بهداشتی استان خوزستان قلمداد کرده و افزوده است: کنترل و حل تبعات بهداشتی الودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است ، لذا چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد.

در پایان این اطلاعیه ،  استاندار خوزستان این تصمیم وزارت بهداشت را دارای شائبه سیاسی دانسته و معتقد است که به نفع رفقای خاص خودشان صادرشده است .

به گزارش شوشان ، مقتدایی استاندار خوزستان تاکنون 19 مشاور را در زمینه های مختلف منصوب کرده که یکی از این مشاوران ، دکتر حیات ممبینی مشاور در امور بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است و به نظر می رسد انتصاب دکتر ایدنی با مخالفت دکتر ممبینی مواجه شده و این مخالفت نیز واکنش استاندار را نسبت به وزیر بهداشت به دنبال داشته است.

چندی پیش دکتر سرمست رییس برکنار شده دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مصاحبه ای هشدارگونه گفته بود که " استاندار نباید اداره جلسات و ارتباط با ادارات را به دست معاونانش بسپارد اگر این کار را انجام دهد، در حل مشکلات استان با مشکل مواجه می‌شود. اگر استاندار بخواهد در اتاقش را ببندد و با آن مشاوری که از دور دستی بر آتش دارد و مسائل تئوریک 15 سال پیش را می‌گوید، مشورت کند، نمی‌تواند موفق باشد."




خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
11
اینا دیگه از اون حرفاست

ولی چرا باید استاندار زیر بار چنین موردی باشد

بنظرم برای این مشکل تنفسی نیز دکتر ایدنی بهتر می تونه این مورد رو رهبری و به سرانجام برسونه چون ایشون خودشون در کار پزشکی فوق تخصص ریه هستند و بر این مورد اشراف کامل دارند
پاسخ ها
مجید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مگه قراره رئیس دانشگاه بیاد و فقط مشکل تنفسی رو حل کنه که این حرف رو می زنی
بنظر من هر مدیری در استان باید با هماهنگی استاندار باشه و این امری طبیعی و بحقه
چون استاندار نقش رئیس جمهور رو در استان داره
رند
|
Germany
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
4
10
منتقدین محترم و آقای استاندار: آقای دکتر ایدنی حاذق ترین دکترهای استان و فوق تخصص در آلرژی است که بزرگ شده ی هفت تپه ودانش آموز پدرم بوده است. لذا باید به این حسن انتخاب وزیر بهداشت باید تبریک گفت قطعا مشاور بهداشتی جناب استاندار که خود ایشان در زمان مدیرکلیش بهداشت ودرمان استان را ..... بود......
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
11
انتصاب وزارتی بوده و به تایید فرهنگستان علوم پزشکی رسیده
استاندار چرا باید چنین کاری کند؟
آیا فکر کرده با این کار میشود جلوی کنایه سرمست را گرفت؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
9
اقای مقتدایی دوباره قراراست در استان شاهد دعوا باشیم؟ درگیر شدن با وزیر بهداشت که یک نیروی بومی با تخصص مرتبط با موضوع آلودگی هوا منصوب کرده به نفع استان است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
3
10
اقایدکتر مقتدایی که خیلی به ایشان ارادت داریم قرار بود ورژن جدیدی باشد وبا یک چهره ملی مثل دکتر ایدنی که برای اولین بار توانست به ریاست شورای عالی نظام پزشکی کشور انتخاب شود و افتخاری بزرگ نصیب استان کرد با آغوش باز پذیرا باشد که مطمعهن هستم با شناختی که از دلسوزی دکتر مقتدایی دارم همینطوز هم خواهد شد
رضا
|
Germany
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
7
آقای مقتدایی از شما بعید است اینگونه نظر دادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
9
لطفا دعوا را بگذارید کنار

لطفا استاندار و مشاور و روابط عمومی بگویند بهتر از ایدنی چه کسی مد نظرشان بود که بتواند در زمینه پزشکی - سلامت و مدیریتی حاذق و مدیری توانمند باشند؟
ناشناس
|
Poland
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
9
اقای مقتدایی، دکتر ایدنی فوق تخصص آسم و الرژی و رئیس سازمان نطام پزشکی کشور هستند که حتما توانایی حل مشکلات بهداشتی استان خوزستان می باشند لطفاً نیروهای ملی استان عزیزمان را با این کارها نسوزانیم
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
3
9
آقای مقتدایی واقعا متاسفم که گوش به حرف مشاور خود میدهید
پاسخ ها
مجید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پس گوش به حرف شما بده!!!!!!!!!!!
مشاور یعنی همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
10
دکترایدنی بهترین گزینه بود جوان تحصیلات بالا اعتدال گرا از بدنه قشر محروم جامعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
7
اقایدکتر مقتدایی که خیلی به ایشان ارادت داریم قرار بود ورژن جدیدی باشد وبا یک چهره ملی مثل دکتر ایدنی که برای اولین بار توانست به ریاست شورای عالی نظام پزشکی کشور انتخاب شود و افتخاری بزرگ نصیب استان کرد با آغوش باز پذیرا باشد که مطمعهن هستم با شناختی که از دلسوزی دکتر مقتدایی دارم همینطوز هم خواهد شد
رضا دهکردی
|
Germany
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
8
آلودگی هوای خوزستان داره جان مردم رو میگیره و اونوقت ما با این مباحث داریم فرصت سوزی می کنیم
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
5
آقای مقتدایی این رفتار شما با منش دولت تدبیر و امید هم خوانی ندارد بهتر است مشاوران بهتری برای خود انتخاب کنید با توجه به مشکلات حاد آلودگی هوای استان خوزستان دکتر ایدنی بهترین گزینه هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
4
بعید مپیدانم این موضع جناب دکتر مقتدایی باشد و مواضع آقای درویشی که به اسم استاندار نقل قول کرده و عکس آفای درویشی را باید بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
4
7
دکتر ایدنی بهترین گزینه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
3
5
من نظری ندارم دکتر ایدنی رو نمیشناسم ولی به استاندار ایمان دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
3
4
نقش اقاى مشاور در اظهار نظر اقاى مقتدايى كاملا مشخص است اقاى مشاور به فكر مردم باش...
سواعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
6
ریست دانشگاه باید هماهنگ با استادار محترم باشد نه توسط استاندار انتصاب شوند و انتصاب توسط وزیر صورت می گیرد وآقای دکتر ایدنی که تازه منصوب شده اند جناب استاندار موضع معقولی به عنوان پدر مجموعه های استان اتخاذ نکرده اند
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
5
5
بنظرم حرف مقتدایی درسته
سواعدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
4
ریست دانشگاه باید هماهنگ با استادار محترم باشد نه توسط استاندار انتصاب شوند و انتصاب توسط وزیر صورت می گیرد وآقای دکتر ایدنی که تازه منصوب شده اند جناب استاندار موضع معقولی به عنوان پدر مجموعه های استان اتخاذ نکرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
4
9
اتفاقا اقاى استاندار رفقيق گرايى مكند كه حامى دكتر بوستانى است بدون نظر وزارتخانه
خوزستانی
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
3
این خبر تناقض دارد .. اگر حرفهای سرمست در این تغییرات موثر بود میبایست ایت اتفاق از طرف استاندار باشد اگر هم این جابجایی از طرف وزارت بهداشت بود پس میتوان گفت هیچ ربطی به سخنان سرمست نداشته.. در نهایت اینکه احتمالا جناب مهندس مقتدایی مسلما میخواهد این اتفاق را گردن خود ساقط کرده و اظهار بی اطلاعی کند . که شاید هم اینچنین باشد اما وزارت بهداشت مسلما با استانداری مربوطه هماهنگ خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همان که گفتین / میخوان از گردن خودشان ساقط کنند
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
7
آقای استاندار می گوید این انتخاب سیاسی است مگر هشت سال دوری شما و انتخاب مجدد شما سیاسی نبوده است؟
زهرا
|
Germany
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
4
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
4
با همدلی باید مشکلات را حل کرد. اختلافات بیشتر به مشکلات دامن میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
6
آقای استاندار دوست دارین تمام استان توسط مشاورین شما اداره شود؟
رحیمی
|
Germany
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
8
3
با نظر استاندار موافقم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
7
واکنش شتابزد ای از جانب روابط عمومی استاندار بود
مریم اویسی زاده
|
Germany
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
5
به این جمله استاندار دقت کنید :
کنترل و حل تبعات بهداشتی الودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است ، لذا چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد....

هر چه فکر کردم که ارتباطش رو با مخالفت با انتصاب پیدا کنم نکردم . شما راهنماییم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
فک گردن نمی خواد. معنیش اینه : من باید رییس تعیین کنم نه تو
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
استاندار حرف کاملا بجایی میزنه . همراستا بودن با استندار یک استان جزو ضروریات است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
7
اقاى مقتدايى به دنبال دوست صميصمى خود دكتر ....است كه در كميته انتصابات وزارت بهداشت مردود شد مى باشد ايا اين رفيق گرايى نيست ؟خود استاندار سياسى انتخاب نشد ؟ .....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
6
آقای دکتر مقتدایی این ادبیات دور از شان یک استاندار است که وزیر بهداشت و درمان را به رفیق گرایی متهم کند دکتر ایدنی یک شخصیت علمی وفرهیخته است و از هر لحاظ شایستگی این پست را دارند
رصا
|
United States of America
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
8
آقای مقتدایی تو را بخدا خاطرات تلخ دوره قبلی استانداری و درگیری هایی که منجر به جابجایی شما به هرمزگان شد و دعواهای روزمره تان با نمایندگان و... را دوباره زنده نکنید. ما دیگر تحمل دعوا را نداریم. ما خدمت میخواهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
4
تعجب مکنم از بعضی نظرات که نسنجیده نظر میدهند وزارت بهداشت باید رئیس راتعیین کند و از وظایف آن وزارتخانه نه استاندار او فقط یک هماهنگ کننده ....
برون
|
United States of America
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
5
چرا هر وقت آقای مقتدایی استاندار هستند باید شاهد اینگونه دعواها باشیم. این دعواها و تند سخن گفتن ها فقط و فقط به مردم رنج دیده خوزستان آسیب می زند. ایشان قبلن هم استاندار بودند و معاونین شان را از آبادان اوردند و با وجود مخالفت اکثریت نمایندگان استان حاضر به تغییر آنها نشدند و بقول نزدیکانشان رفیق بازی کردند. چرا همه اش دعوا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینطوره
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
7
استاندار محترم این دلسوزی نیست این رفیق بازی است باید قصه خورد به حال خوزستان که شما از پزشک نمونه ،فرهیخته شخصیتی بسیار علمی ،اشراف به تمام مسائل بهداشتی در مانی آموزشی ،توانمند و اتفاقا و فوق تخصص ریه که بسیار منشاء خیر و برکت برای هم استانیهای عزیزمان است سنگ اندازی میکنی در نظرت تجدید نظر کن اینگونه رفتار به ضررمردم خوزستان است ای وکیل مدافع خوزستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر ایدنی انتصاب شده و کسی نمی تونه تغییرش بده به جز وزیر
اینا فقط اعتراض کردند
محمد سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
5
آقای مقتدایی آیا ناراحت نمیشوید اگر فردا نمایندگان هم با انتصابات شما در استانداری مخالفت کنند؟ ایا در انخاب معاونین تان با نمایندگان استان هماهنگی کردید؟ ایا اینگونه سخن گفتن علیه دولت و وزیر آقای روحانی و متهم کردن ایشان به سیاسی کاری و رفیق بازی به مصلحت دولت تدبیر و امید است؟
محمد
|
United States of America
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
6
آقای استاندار استان ما به آرامش احتیاچ دارد از شما که مدیری با تدبیر هستید انتظار نمی رفت که تحت تاثیر مشاوران خود این موضوع را رسانه ای کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
6
2
مطمئن باشید حق با دکتر مقتدایی است. ایشان استاندار خوزستانه و باید نظرش اعمالش بشه.
محمود
|
United States of America
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
8
ای کاش استاندار زمانی که پسر مشاور فرهنگی ایشان به عنوان رییس منطقه آزاد اروند انتخاب شد هم اینگونه اعتراض می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینجا رفیق بازی و سیاسی کاری نشده
البته رفیق بازی انواع دارد
ما هنوز از آن بی خبریم داش محمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
6
اقاى مقتدايى ....با دولت لج بازى نكن تفكرات بخشى شما اعم از رفاقت و همشهرى گرى مناسب مديريت ارشد استان نيست ....گزينه مقبولى نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
6
همه اين غوغا زير نظر و كار مشاور است واقعا متاسفم از اين نوع برخورد استاندار با قشر فرهيخته دانشگاه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
4
با سلام لطفاً به چند نکته توجه بفرمایید:

1- استاندار که فرد با تجربه ای است یا انتظار می رود این گونه باشد چرا این گونه سراسیمه و با عجله موضع گرفته اند. آیا این شائبه به وجود نمی آید که فرد مورد نظر ایشان مورد توجه یا قبول وزارت قرار نگرفته اند.
2- به نظر میرسد استاندار شدیداً تحت تاثیر مشاور مرتبط با موضوع که گزینه دیگری را معرفی و حمایت میکند قرار دارد وگرنه این موضع تند.... برای چیست؟
3-به نظر میرسد نظر هیات علمی و سایر دانشگاهیان در تصمیم گیری برای انتخاب ریاست دانشگاه به عنوان یک شاخص (نه تنها شاخص) کمتر مورد توجه قرار میگیرد.
4-با شناختی که از دکتر ایدنی دارم اعتقاد دارم انتخاب مناسبی صورت گرفته است. چون با توجه به وضعیت استان از نظر تنوع خرده فرهنگها و قومیتها ونیز با توجه به نیاز نظام به همگرایی همه گروههای سیاسی و اجتماعی مدیران دستگاهها باید کسانی باشند که بتواند از همه افراد لایق استفاده کنند و با نزدیک کردن گروهها به یکدیگر و کاهش اختلافات و پرهیز از افراط و تفریط به مردم خدمت کند که بنده چنین روحیه ای را در ایشان سراغ دارم که امیدوارم همه به ایشان کمک کنند تا در خدمت به مردم خوب خوزستان موفق شوند. والله اعلم و هو خیر ناصر و معین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
4
أقاى استاندار خودت إز نزديك به دكتر أيدنى وقت بدهيد نظرت صدد رصد عوض ميشه
دانشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
1
3
آقای استاندار شما ومشاورتان که ده ها سال سابقه اجرایی دارید چطور ....خطا کردید آنوقت ایراد ار سابقه مدیریتی دکتر ایدنی میگیرید مطمئن باشید ایشان بسیار باتجربه تر با منطق تر معقول تر و تابع احساسات و متاثر ارز نظرات دیگران نمی باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
3
آقای استاندار :......در مجموعه فرهنگی فجر با پزشکان وکارکنان جلسه گذاشت وسه گزینه را یعنی دکتر خاتمی نیا ، بوستانی وایدنی را به دانشگاه ومشاوران معرفی کرد وسران ستادها را هم دعوت کرده بود بعد با برخی از فعالان درتهران پیگیری کرد وهرسه هم مد نظر بودند ولی وزارت پس از بررسی دکتر ایدنی را انتخاب کرد واین مسائل قبل از انتخاب مشاورین شما بود وبهتر است به خواست وزارت احترام گذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
2
.....آقایان اینطوری می خواهید ازحقوق مردم دفاع کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
3
روحانى مچكريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
2
استاندار چرا نمیگه با انتخاب بهروز نشان سیاسی کاری شده!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
3
2
درود بر مقتدایی. از نظرت کوتاه نیا . حق با شماست
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
3
3
مقتدایی استاندار خوزستان باید در انتخاب مدیران سهیم باشد. این وظیفه ذاتی هر استاندار است چرا که باید مدیرانی شایسته و همسو با خود را انتخاب نماید.
زهرا
|
Germany
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
استاندار درست میگه
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
2
استاندار رئيس جمهور استان است. بنا براين در تمام انتصابات اختيار تام دارد
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
2
مگه میشه مدیری انتخاب بشه بدون نظر استاندار!!!!!
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
2
بده بستان شورای عالی انتخاب رئیس دانشکاه
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
چرا اینقدر گارد می گیرید دوستان ؟ خوب یکی از وظایف استاندار کنترل اوضاع بهداشتی است حق داره که نظر بده ..ما هم حق دارید نظر کارشناسانه بدیم نه بی جهت خلط مبحث کنیم
درنهایت همه از استاندار انتظار دارند پس اجازه بدهید کارش و انجام بده
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
جناب استاندار حق کامل داره ..اینهمه ضعف بهداشتی در استان هست همین مطلب امبولانس که شما خبررسانی کردید یا آن بچه که در اندیکا که بر اثرنبودن امکانات جان باخت !!الان هم یک فرد بدون هماهنگی با استاندار اتنخاب بشود همه عنان اختیار بهداشتی از دست ایشان خارج میشود و بعد همه انگشتها به سوی نماینده دولت و شخص استاندار نشانه می رود
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
دوستان توجه داشته باشید که اعتراض دکتر مقتدائی به نحوه انتخاب هست , نه شخص انتخاب شده.
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
4
درود براستاندار شجاع وتیزهوش
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
این همه شجاعت و اقتدار دکتر مقتدایی قابل تحسین است.امیدوارم تنگ نظران در کار ایشان سنگ اندازی نکنند.امید است با تدبیر دولت امید در استان خوزستان هم پیشرفتهای قابل توجهی محقق شود.
سیدعقیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
4
استاندار نماینده عالی دولت در استان است و نباید ان بدعت باب شود که وزرا بدون همانگی با ایشان اقدام به انتصاب مدیر خود در استان کنند
فاروق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
2
تضعیف استاندار که تازه کار خود را شروع کرده است خیانت به استان و مردم محروم آن است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
2
شوشان خبر یکجانبه ای تنظیم کرده ای. اینطور به صلاح استان نیست که با با اضافه کردم مقدمه و موخره به خبر مخاطب را به بیراهه ببری.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
زمان حجازی حتی آبدارچی ها هم با استاندار هماهنگ می کردن چه برسد به روسای ادارات و دانشگاه ها
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
چرا شوشان فقط نظر مخالفان استاندار را منعکس می کند. دکتر مقتدایی صلاح استان را می خواهد. این حق طبیعی او است که مدیران دولت با نماینده عالی دولت در خوزستان همسو هماهنگ و با اطلاع ایشان باشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
3
خدمت دوستان گرامی عرض میکنم کمی تعمل کنید امکان دارد حکمی زده شود و استاندار بیخبر باشد ایشان به وزیر بهداشت دو نفر را معرفی کرده بود . یکی دکترایدنی که مورد اقبال جامعه پزشکی و دانشگاهی بودند و یکی دکترب که مورد حمایت مشاوراستانداردرامور بهداشت قرارداشت . به نظراینجانب عقل و تدبیر ایجاب میکردسریعا بیانیه ندهند.آیا بودن یک نیروی بومی که خودازنزدیک بامشکلات آشنا میباشدیا یک نیروی غیربومی و پروازی جایگزین شوندقضاوت بر عهده مردم شریف خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
آقای دکتر مقتدایی دکتر ایدنی بهترین گزینه هستند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
3
تیم تعیین انتصاب وزارت بهداشت ودرمان ازتمام گزینه های معرفی شده مصاحبه به عمل آورده و تمام برنامه های آنها راع مورد بررسی و تحلیل قرار داده که دقیقنا جزء وظایف آن وزارت بوده انجام داده و بهترین گزینه از نظر علمی ،اجرایی ،توانمندی ،تعامل ،شایستگی و از طرفی مجمع نمایندگان استان که منتخب این مردم هستند و اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان دانشگاه روی دکتر ایدنی اتفاق نظر دارند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
3
م....وقتی در مورد تعیین رئیس یک دانشگاه نتواند با همدلی وتعامل حل نماید چطور میتواند مسائل و مشکلات بزرگ و کلیدی استان را حل نماید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
2
ازروابط عمومی استانداری خوزستان درخواست دارم نظرسنجی از مردم استان خصوصا صاحبا ن علم و قلم در مورد استاندار و توانایی و محبوبیتش در استان انجام دهند تاببینند جایگاه وی در بین مردم کجاست
محمد
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
4
شوشان خیلی کار خنده داری کرده اید. احتمالا با شما تماس گرفته اند تا از حجم کامنت های انتقادی از مقتدایی کم کنید و کامنت های حمایتی بگذارید. یهویی روند کامنت ها تغییر کرده. از طرفی ساعت دقیق کامنت هایی که در حمایت از مقتدایی است ببینید همه در یک دقیقه یا چند دقیقه نزدیک بهم گذاشته شده اند. از کار حرفه ای تان به خاطر هیچ ملاحظه ای عدول نکنید.
خوزستان
|
Singapore
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
4
اقای مقتدایی فکر میکردم این ادبیات در دولت تدبیر وامید جایی نداشته باشد از شما خواهشمندیم کمی پخته تر رفتار کنید در تخصص و توانایی دکتر ایدنی هیچ شکی نیست
از سایت خوب شوشان هم خواهشمندیم کامنت هایی که در حمایت از دکتر ایدنی هستند سانسور نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
4
دكتر ايدنى گزينه مقبول جامعه دانشگاهى است از اقاى استاندار مى خواهم نگاه ملى و كلان به موضوع داشته باشد ....
دلسوز دانشگاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
3
........دکتر ایدنی پزشک بسیار تونمند ،باتجربه ،علمی چهره شناخته شده علمی و ملی و بااخلاق ومتعلق به کل استان و نگاهش به کل استان یکسان است....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
1
2
أقاي استاندار افتخار أفريني دكتر أيدني بعنوان رياست شوراي عالي نظام بزشكي كشور ًوتجارب ارزنده علمي ايشان را از نظر دور نداريد و همچنين كرامت سرمايه هاي ارزشمند استان را كه خدمات شان بر كسي پوشيده نيست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
3
اگرجلوی سیاسی کاری های استاندارازهمین الان گرفته نشه استان مشکل پیداخواهدکرد...چی خیال کردی اقای استاندار؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
4
آقای استاندار لطفا به فکر خدمت به مردم استان باشید نه رابطه گرایی.دکتر ایدنی بهترین انتخاب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
0
3
تبریک بخاطر آمدن یک مرد ورفتن آن مرد که با اتوبوس آدم آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
4
دکتر ایدنی در قلب جامعه دانشگاهی علوم پزشکی اهواز جا دارد.
جناب استاندار اگه شک دارید از اعضاء هیئت علمی و کارمندان دانشگاه نظر سنجی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گزینه ای بهتر از ایدنی برای مدیریت و اشراف به کار و استان نمی تواند باشد.
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
5
جناب دکتر ایدنی، انتخاب شایسته شما را به ریاست دانشگاه تبریک می گوییم.
از جناب استاندار هم به خاطر جبهه گیری شتابزده گلایه مندیم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
4
دکتر ایدنی افتخار استان خوزستان
حمایتت می کنیم
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
4
بهروز نشان ، فرزند دکتر خسرو نشان مشاور فرهنگی مقتدایی طی حکمی به عنوان مدیر فرهنگی منطقه آزاد اروند منصوب شد.
به این میگن شایسته سالاری!
دکتر ایدنی فوق تخصص ریه هستند چه نیازی به ریاست دانشگاه دارند. ایشان اگه به جای مدیریت دانشگاه به طبابت خود بپردازند ده ها برابر درآمد بیشتری خواهند داشت. آیا به نظر معقول است که جناب وزیر بهداشت رفیق بازی کرده اند. اگر جناب وزیر دنبال رفیق بازی بودن گزینه هایی مثل دکتر ف یا دکتر خ با ایشان هم دانشگاهی و هم دوره بودند. چرا اونها را انتخاب نکردند. آن چه مسلم است دکتر ایدنی فرد بسیار شایسته ای است و ما دانشگاهیان از ایشان حمایت می کنیم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
2
3
جوجه ها را آخر پاییز میشمارند. ایدنی باید از صفر شروع کنه چون سابقه مدیریت نداره. ضمنا" ایشون ممکنه پزشک حاذقی باشند ولی آیا در مدیریت نیز میتوانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رزیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
0
5
دوست وزیر بودن مگه ضعفه؟اتفاقا این یه فرصته که بشه امکانات به این استان آورد. یا مگر دکتر ایدنی کسیه که دنبال پست باشه؟....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
1
به هر حال استانداری گفتن، مسئولی گفتن ، طوری با ایشان رفتار شده که یعنی استاندار کشکه ، باید با ایشان مشورت میشد، بحث سره این نیست که چرا ایدنی و یا هر گزینه ای دیگری مسئول میشد، بحث سره اینه که خودسرانه بدون هماهنگی با استاندار تصمیم گرفته شده و حق مسلم استاندار است که چنین برخوردی داشته باشد، واگرنه استانداری که تصمیمات را بسپارد به دیگران چنین استانداری دکوری است و برای مردم قابل قبول نیست ،من با استاندار موافقم هر مدیری که واقعا مدیر و دلسوزه مردم باشه همین برخورد را میکرد شاید دکتر ایدنی بهترین گزینه باشد ولی این بی احترامی به شخص استاندار است که بدون هماهنگی با ایشان انجام شده ،احسنت که استانداره شجاعی هستی علی یارت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
1
ی بسوزه پدر قدرت و ثروت که باعث این همه دعوا و سنگ اندازی میشه. ای بسوزه. مردم هم که کشک و زرشک!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
2
1
به وجود چنین استاندار و مشاوری افتخار می کنم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
0
3
ماهمه دانشگاهیان علوم پزشکی اهواز به دکتر ایدنی افتخار میکنیم که در شرایط یسیار سخت و بحرانی دانشگاه در راستای خدمت به مردم شهید پروز خوزستان قبول مسئولیت کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
2
الان که دکتر ایدنی معارفه شده و کارش را شروع کرده لطفا دیگر برایش آرزوی موفقیت کنید و همچنین اخبار خوب مخابره کنید!
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
0
2
آقاي استاندار از زمين به آسمون مي باره يا از آسمون به زمين. وزير بايد از شما اجازه بگيره يا شما از وزير
حسين
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
1
2
جناب استاندار محترم مگر شما براي انتخاب مشاورانت با وزير بهداشت مشورت مي كني كه ايشان هم با شما مشورت كنند؟
نظرات بینندگان