کد خبر: ۱۶۶۱۴
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
معادله ای که هر روز پیچیده تر می شود؛

گذری بر آخرین تحولات و ائتلاف ها در شورای چهارم اهواز

ائتلاف 7 نفره ای که در جریان انتخاب شهردار، بدلیل نبود گزینه دیگری برای تصدی شهرداری، از سر ناچاری به تنها گزینه رقیب سیدخلف موسوی رای دادند تنها منتظر و نظاره گر تحولات امروز شورا هستند تا بتوانند در دوراهی حمایت از شهردار و یا مخالفت با وی، یک راه را انتخاب کنند.
امید رضایی : برخی اخبار و شواهد از شورای شهر اهواز نشان می دهد ائتلاف های جدیدی در حال شکل گیری است و تحولات جدیدی در انتظار مدیریت شهری کلانشهر اهواز است.

در این نوشتار، بدون جانبداری از فرد یا گروهی، و بدون موضع گیری نسبت به افراد مختلف، صرفا به ارائه تحلیلی روایی از آنچه مشاهده می شود می پردازیم. امیدواریم سایر ناظران و تحلیل گران نیز، نظرات و دیدگاهه های خود را در این زمینه یا در نقد این مطلب منتشر کنند. 

اخیرا شنیده شده است شش تن از اعضای شورا- یعنی حجه الاسلام سعادت نیا، خانم الباجی، خانم ابریشمکار، آقای عاشور سواری، ناجی سواری و سیدمهدی آلبوشوکه- ائتلاف جدیدی را شکل داده اند و عملا فراکسیون 14 نفره اکثریت شورا به یک جمع تقریبا منسجم شش نفره و یک جمع پراکنده 8 نفره تقسیم شده است.

در جمع 8 نفر باقیمانده ی این 14 نفر، احمد باورصاد در دو هفته اخیر در انتقاداتی تند نسبت به انتصابات صورت گرفته در شهرداری، نشان داده که موضعی انتقادی را نسبت به شهرداری در پیش گرفته است. از طرفی شنیده می شود غلامرضا سبزعلی نیز نارضایتی هایی دارد و تمایل خود را برای پیوستن به منتقدین شهردار نشان داده و شنیده می شود (بدون تایید یا رد این احتمال از سوی ما) وی نیز در روزهای آینده، رسما جدایی خود را از 8 نفر باقیمانده ائتلاف 14 نفره اعلام خواهد نمود که البته گفته می شود سبزعلی بیشتر تمایل دارد به گروه 7 (یعنی هدایت ممبینی، خانم زمانپور، خانم صالح پور، سید جواد رضوی، علی ناصری، اسکندر زنگنه و حسین حیدری) بپیوندد.
بر همین اساس گفته می شود با شکل گیری ائتلافات جدید، عملا تحولات جدیدی در راه است.

ائتلاف 6 و ریاست شورا 
گفته می شود ائتلاف 6، انتقاداتی را نسبت به نحوه مدیریت شورای شهر دارد و بهمین دلیل در صدد اتخاذ تدابیری برای تغییر در هیئت رئیسه شوراست. این ائتلاف همچنین به نحوه چینش نیروها و مدیران شهرداری انتقاداتی دارند و معتقدند که یک یا دو نفر خاص در شورا تصمیم گیرندگان اصلی در خصوص انتصابات هستند.
از طرفی گفته می شود آنها هنوز نتوانسته اند رای کافی را برای ایجاد تغییر در هیئت رئیسه شورا کسب کنند و بهمین منظور تلاش می کنند تا نظر دیگر اعضای شورا را جلب نمایند.
البته در این میان برخی از اتفاقات غیرمنتظره نیز باعث جدی شدن شکل گیری ائتلاف6 شده است از جمله برخوردی که بین یکی از شهرداران مناطق (که از قضا از حامیان پر و پا قرص شهردار بوده) و خانم ابریشمکار ایجاد شد و باعث کدورت شدید وی شده است بگونه ای که اینک گفته می شود وی اینک به یکی از اعضای جدی و فعال ائتلاف6 تبدیل شده و حتی ممکن است در روزهای آتی به ائتلاف 7 بپیوندد، چرا که گفته می شود وی یکی از عوامل اصلی در رای نهایی برای شهردار شدن سیدخلف موسوی بود و اینک بدلیل برخی برخوردهای صورت گرفته با خود، در جلسه شورا تاکید کرده مدافع حقوق مردم است و به نظر می رسد در صورت عدم توجه به دیدگاهها و نظراتش، دیگر دلیلی برای باقی ماندن بر موضع قبلی اش-در شهریورماه- نمی بیند.
تغییر ریاست شورا پیش از پایان دوره تنها یکبار در دوره سوم شورا مطرح شد که در آن مقطع، سیدحمید حسن زاده با توجه به توانایی های خاص خود اجازه نداد مخالفینش، رای کافی برای تغییر وی را پیش از پایان دوره فعالیتش کسب کنند.
به نظر می رسد در صورتی که ائتلاف6 بتواند ارتباط نزدیکی را با ائتلاف7 ایجاد کند و یا ائتلاف بزرگتری را با تشکیل گروه 6+7 ایجاد کند، جایگاه ممتازتری در تحولات شورا پیدا خواهد نمود از این رو احتمالا در هفته های آینده شاهد چنین رویدادی خواهیم بود. چرا که علیرغم برخی اختلاف نظرها، اشتراک نظرهای بسیاری در مورد وضعیت مدیریت شهری دارند.

ائتلاف7 و نظاره ی میدان
ائتلاف 7 نفره ای که در جریان انتخاب شهردار، بدلیل نبود گزینه دیگری برای تصدی شهرداری، از سر ناچاری به تنها گزینه رقیب سیدخلف موسوی رای دادند تنها منتظر و نظاره گر تحولات امروز شورا هستند تا بتوانند در دوراهی حمایت از شهردار و یا مخالفت با وی، یک راه را انتخاب کنند.
اسکندر زنگنه در جلسه گذشته شورای شهر، در توضیح به سخنان ابریشمکار، به وی گوشزد کرد که : 
خشت اول را گر نهد معمار کج ***تا ثریا می رود دیوار کج.
زنگنه در سخنانش به ابریشمکار گفت: شورا در همان روز اول به شاخص هایی که برای انتخاب شهردار تعیین کرده بود پایبند نبود و اینک اگر خواهان این وضع نیستیم باید برگردیم سر نقطه ی اول.
این سخنان وی در واقع نشان دهنده تمایل زنگنه به استیضاح شهردار بوده است. این در واقع پیامی از سوی ائتلاف 7 به ائتلاف6 (بویژه خانم ابریشمکار) تلقی می شود که اگر از وضع موجود راضی نیستید و یا انتقاداتی دارید و یا بی احترامی هایی به شما صورت گرفته می بایست بپذیرید که در انتخاب شهردار تجدیدنظر شود.
در واقع به نظر می رسد در صورتی که ائتلاف6 و یا احتمالا سه نفر دیگر از اعضای شورا (یعنی سبزعلی، باورصاد، سلحشور) و یا حتی هوشنگ شیرمردی، به هر دلیلی دیدگاهها و نقطه نظرات شان در خصوص اداره امور شهر تامین نشود و منتقد شهردار و یا ریاست شورا بشوند، چاره ای جز همراهی با ائتلاف7 و تشکیل یک ائتلاف بزرگتر را نخواهند داشت چرا که در این غیر صورت، در حد یک گروه کوچک باقی خواهند ماند که نه توان استیضاح و ... دارند و نه توان تعامل با شهردار.
از طرفی در چنین شرایطی، ممکن است ائتلاف 7، راه حمایت از شهردار را در پیش بگیرد و با توجه به جدایی برخی از حامیان شهردار از وی، آنها در اداره شهر به شهردار مشورت بدهند! 
در چنین شرایطی، ائتلاف6 و یا سایر اعضای گفته شده، از آن طرف رانده و از این طرف مانده خواهند شد. در صورت عدم پیوستن ائتلاف6 و یا سایر منتقدین بعدی شهردار و رئیس شورا، عملا گروه 7 و شهردار وارد ائتلافی جدید خواهند شد و سر برخی از حامیان سابق شهردار، بی کلاه خواهد ماند!

علاسوند در دوراهی تصمیم گیری
رامی علاسوند که در ائتلاف شکل گرفته در شهریورماه، توانست با موفقیت تمام، ریاست شورا را از ان خود کند اینک ما بین سه گروه قرار گرفته است: ائتلاف 6، ائتلاف 7 و سایر اعضای شورا.
ائتلاف 6 بدنبال تغییر او و سایر اعضای هیئت رئیسه است. 8 نفر باقیمانده ی ائتلاف سابق گروه14 مواضع متفاوتی در خصوص علاسوند دارند. سبزعلی و سلحشور سکوت کرده اند. مظفری فعلا از ریاست وی حمایت می کند. شیخ کاظم سواری، چشم به تحولات بعدی دارد. موضع باورساد و شیرمردی نیز بستگی به رویدادهای روزهای بعدی و نوع تعامل آنان با شهردار خواهد داشت. 
اما به نظر می رسد ائتلاف7 در صورتی از علاسوند حمایت خواهد کرد که وی بپذیرد در تغییر شهردار با آنان همراه شود و در صورت عدم همراهی وی، ممکن است گروه 6 و گروه7 و دو یا سن تن دیگر از اعضای شورا به طرحی جدید در خصوص انتخاب رییس شورا، نایب رئیسان، شهردار و .... برسند.
علاسوند در این میان می بایست راهی را برگزیند. او البته در هفته های اخیر جلسات سختی را در شورا اداره کرده و سعی کرده است بگونه ای جلسات شورا را مدیریت کند که باعث دلخوری هیچیک از اعضای شورا نشود و نقشی میانه را در جلسات داشته باشد که این بزعم برخی آگاهان، نکته ای مثبت به نظر می رسد.

اردیبهشت ماه خبری می شود؟
به نظر می رسد در هفته های آتی خبرهای مهمی از شورا به گوش خواهد رسید. آنگونه که گفته می شود شورا حداکثر تا فروردین و اردیبهشت ماه، به ثبات مواضع اعضا و تشکیل ائتلاف ها خواهد رسید. یا ائتلاف ها به سمت حفظ وضع موجود و فعالیت شهردار فعلی و رییس و سایر اعضای هیئت رئیسه شورا پیش خواهد رفت و تثبیت می شود و یا هم آنکه تغییرات جدیدی در سطح هیئت رییسه، رییس شورا و شهردار رقم خواهد خورد.
باید منتظر ماند.
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
رضا موری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
11
تمام عملکرد این شش ماهه شورای شهر اهواز رو اسکندر زنگنه به زیبایی در یک جمله جمع بندی کرد:
خشت اول گر نهد معمار کج تاثریا میروددیوار کج اکثریت مردم اهواز همون روز اول و با اولین حرکت شورا ازشون ناامید شدن.سید خلف ادم مومن و مدیر خوبیه اما ایشون رو نباید شهردار کلانشهر اهواز میذاشتن.
پاسخ ها
رجبی
| Finland
شورا می بایست اقتدار و استقلال خود را بازیابد. همچنین باید توجه داشت که هدف های انتخاباتی از طریق مدیریت شهری و شهرداری برای آینده شهر مضر است. مسوولان باید خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کارشان قرار بدهند. اینکه بعضا شنیده می شود برخی ها بدنبال اهداف انتخاباتی هستند واقعا باعث رنجش شهروندان اهوازی است. هر کسی حق دارد فعالیت انتخاباتی و سیاسی داشته باشد اما همگان باید توجه داشته باشند که شهرداری و شورا و کلن حوزه مدیریت شهری محل این مسائل نیست. شهر ما انقدر مشکلات زیادی دارد که اگه قرار باشد به این مسایل حاشیه ای توجه شود و یا اینگونه مسایل برای مسوولان مان اصل شوند نمی توان امیدی به حل مشکلات داشت. شاید ریشه برخی نابسامانی ها و حتی اختلافات هم همین نوع نگاهها باشد و اینکه برخی نیم نگاهی به انتخابات مجلس و... داشته باشند. مدیران می بایست از دخالت و یا حضور در مسایل انتخاباتی برحذر باشند و فقط به فکر خدمت به مردم باشند. خدا هم اجرشان را خواهد داد.
فاطمی
| United States of America
به نظر این حقیر، ریشه بسیاری از مشکلات و نابسامانی ها همین است که برخی آقایان می خواهند منصب مدیریتی شان را سکوی ورود به مجلس کنند. تا زمانی که برخی ها با این نیت بخواهند کار کنند همه تلاش و توجه و امکانات و انرژی را در این مسیر به کار خواهند گرفت تا امورات سیاسی شهر را مدیریت کرده و بدست بگیرند. بهمین خاطر تعارض و اختلاف پیش می آید و مردم این وسط آسیب می بینند.
موسی
| Finland
این یک واقعیت است که شهرداری نباید جولانگاهی برای پیگیری برنامه های انتخاباتی باشد و انشالله اینطور نباشد و نشود. اعضای شورای شهر هم باید چشمان خود را باز کنند و مراقبت کنند که شهرداری به دام بازی های انتخاباتی نیفتد و اصل، برای همگان، تلاش و خدمت و کار مضاعف باشد.انشااله
مومنی
|
United States of America
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
4
آقای خورشیدی مگه توی این ائتلافها و معادلات نیست؟
پاسخ ها
ذبیح
| Finland
واقعا هم. آقای خورشیدی جزو کدوم ائتلافه؟
ناشناس
| Finland
بعضی اعضای شورا همین که بشون لبخند زده میشه و تحویلشون میگیرین براشون کافیه و انگار همه دنیا رو بشون دادن. بابا یکم به خودتون بیایید در اداره اموز شهر دخالت کنید. همینطوری بی دلیل دارید از این و اون حمایت می کنید.
ناشناس
| United States of America
از همه اعضای شورا بویژه آقای خورشیدی که از فرهنگیان خوشنام استان هستند انتظار هست که بصورت جدی تری در موضوعات وزود پیدا کنند و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.
اسدی
| Finland
فکر کنم آقای خورشیدی تا روز اخر روی همین موضع حمایت از شهردار باقی خواهد ماند برای همین است که نه حامیان شهردار و نه منتقدان شهردار، روی ایشان حساب ویژه ای باز نمی کنند چون معتقدند ایشان تا آخر پای شهردار می ایستد!!
شاعری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
2
6
سلام شورای سوم توسط آقای زنگنه منحل شد مطمن باشید این شورا توسط همین آقای زنگنه وشیخ سعادت نیا و...منحل می شود
پاسخ ها
حسنی
| United States of America
برادر عزیز!
آیا اینکه شورای شهر، اول شاخص هایی برای انتخاب شهردار بر اساس تجربه و تخصص و ... تدوین کرد و بعد خودشان بر آن اساس عمل نکردند و حالا بعضی اعضای شورا که به شهردار محترم رای دادند منتقد ایشان شده اند تقصیر آقای زنگنه است؟
ناشناس
| United States of America
دوست عزیز-آقای شاعری
آقای سعادت نیا از اعضای دلسوز شورای چهارم است که مردمی بودن و دغدغه های ایشان زبانزد است. اینکه ایشان منتقد عملکرد شهردار یا برخی اعضای شورا باشند حق طبیعی هر عضو شورای شهر است.
همشهري
| Iran (Islamic Republic of)
آقاي شاعري
دوست عزيز انتخاب [...] از ابتدا اشتباه بود حالا كار به اقاي زتگنه ندام ولي با اين اوضاعي كه اعضا شورا بوجود اوردن همون بهتر كه [...] فعلا كه [...]
مرتضوی
|
Finland
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
3
2
آقای زنگنه در سخنانشان، به نکات دقیقی اشاره نمودند. اعضای شورا می بایست به شاخص هایی که خودشان در اوایل کار شورا در خصوص انتخاب شهردار تعیین کرده بودند پایبند می ماندند.
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
7
به نظرم اگه خانم ابریشمکار، به گروه 7 بپیوندد معادلات شورا دگرگون خواهد شد و موقعیت ایشان هم در شورا ممتاز تر خواهد شد تا مخالفان ایشان بدانند که رای ایشان مهم و تعیین کننده است
پاسخ ها
کسرا
| Finland
موافقم. اتفاقا خانم ابریشمکار میتونه هم به شهردار و هم به دیگران ثابت کنه که چقد رایش در شورا مهمه. اگه به ائتلاف7 بپیونده اونوقته که اون آقایون قدرش رو بدونن و متوجه بشن که چه اشتباهی کردن از دستش دادن.. البته اگه با یه عذرخواهی ساده از مواضعش کوتاه نیاد
فرهاد
| United States of America
از این به بعد همه متوجه خواهند شد که خانم دکتر ابریشمکار چه نقش تعیین کننده و تاثیرگذاری در موضوعات شورا خواهند داشت تا بعضی ها فکر نکنند ایشان تعهدی ابدی برای حمایت از کسی دارد و قدر رای ایشان را بدانند.
یک دانشجو
| Finland
آقای شهردار!
اگر خانم ابریمشکار از شما جدا شود عملا ائتلاف منتقدین خودتان را بزرگتر می کنید. نباید اجازه می دادید به ایشان توهین شود و حالا باید با این برخورد توهین آمیز، برخورد جدی و بی ملاحظه ای بکنند چون اگر قرار باشد با برخورد صورت گرفته با خانم دکتر ابریشمکار برخوردی نشود وی هم دلیلی برای باقی ماندن بر موضع حمایت از شهردار نخواهد دید و به مخالفین خواهد پیوست.
ایراهیم
|
Finland
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
3
سلام بنده بانظرجناب شاعری موافقم شورای جای آدمهای یکی به میخ یکی به نعل زن نیست. متاسغانه این دوستان افراد شغافی نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
2
3
نميدونم چرا هرچي ادم رانت خوار و زدوبند كاره از اسكندر زنگنه بدشون مياد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
2
من فکر میکنم همه تصمیم گیری ها در شورای اهواز توسط دو نفر صورت میگیرد و تمام حاشیه های شورا را این دو نفر رهبری میکنند . امید است ائتلاف 7 که هدفشان از ابتدا پیگیری حقوق شهروندی بوده است بتوانند با تدبیر گامی جهت رفاه و آسایش مردم بردارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
[...] به آن گروهی میپیوندد و به آن گزینه شهردار رای میدهد که [...] را در شهرداری با پست مدیریت استخدام کند . ملاک [...] فقط استخدام [...] است . فقط .
شوشان . لطفاً حتماً این نظر را درج بفرمایید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
باسلام خدمت شما برادر وخواهر عزيز شورا اهواز اعضاي محترم مردم عزيز اهواز باور بفرماييد همه چيزهاي شورا مي دانند خود شما هم مي دانيد دعوي شما باشهردار برسر چه سهم خواه است واكثر اعضا اهوازي نيستند عده اي [...] [...] وبقيه مال [...] هستند وامدن بیشتر اين عزيزان فقط وفقط بفكر خودشن هستند حال دست [...] دريك سوي دست [...] افراطي ازيك سوي دو نفر از[...] وطرف دارن [...] ببينيد ازاين قضيه چه سود حاصل مردم است حال با اين افكار مي شود كار كرد شهروندان چه مي شوند شوشان جان شما دراين دعوي سهمت كجاست
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
2
شورا باید دست از باندبازی برداره کاشکی به جای این باندبازی یه کم کار میکردند اهواز الان وضعش این نبود.
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
[...]بياخودت بشو شهردارو ريس شورا و غيره من عملكرد هيچكدام از مديران و اعضاي شوراو شهرداررا تاييد نمي كنم ولي مطمن هستم شماها بفكر مردم و نيروهاي صادقي كه درشهرداري (هستند كساني كه هنوزنون پاكي و صداقتشان را مي خورند ولي كنارگذاشته شدند)نيستيد وفكرمنافع شخصي هستيد وگرنه مي توانستيد بااستفاده از نيروهاي مدبرو متخصص و سالم مديريت منابع انساني شهرداري رادگرگون كرد و رونقي به شهرداد افسوس كه چشمها رابايد شست و جورديگر نگريست
پويان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
3
2
از تحليل بالا اين طور استنباط ميشه كه تنها كسي كه به بازي هاي اينچنيني تن نداده كه سودي براي مردم نداره آقاي خورشيديه به اميد پايان اين كشمكش بي فايده
پاسخ ها
ناشناس
| Finland
اتفاقا برادر این که کسی منفعل باشد و دایره تاثیرگذرای اش کم باشد خوب نیست. الان همه می گویند ایشان چندان در مناسبات و تصمیمات شهرداری و شورا تاثیرگذار نیست. تکلیف کسانی که به ایشان رای دادند چیست؟ الان بعضی ها می گویند فلانی آدم ساده اس است و براحتی از این و آن حمایت می کند انگار که عقد اخوت بسته باشد!
ناشناس
| Finland
خوش بحال [...]. لااقل خیالش راحته [...] تا روز آخر ازش حمایت می کنه و هیچ نظری هم درباره انتصابات نداره!!! واقعا خوشبحال [...].
ناشناس
| United States of America
هر عضو شورا باید بگونه ای کار کند که از او. حساب ببرند
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
آقاي محترم اين تغيير وتحولات در شورا بدليل سهم خواهي است كه سيدخلف اهل اينها نيست وسهمي به كسي نخواهد داد حتي اگر استيضاح شود
ميلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
اين اختلافات شوراي اهواز كار هميشگي آنها است سيدخلف هم هراسي از شورا ندارد ولي با اين تفاسير سيد. حمايتت ميكنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
[...]باید هنرپیشه میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
جالبه از همین اعضا تعدادیشون میخواستن یکی از [...]سابق [...]در شهرداری استخدام کنند وهمانروز سرپرست بشه البته اون [...] پرونده قضایی داره قابل توجه بعضی اعضا مدافع حقوق شهروندان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
شوشان !!!
چرا آقای [...] را هم سانسور میکنی ؟؟؟ چرا ؟؟؟ ما که اسم نیاوردیم ؟ چیه طرفدار [...] شدی توی شورا ؟ نکنه بهت باج داده جیبت رو پر پول کرده که حتی با اسم اقای [...] هم نظرها چاپ نمیشه ؟؟؟ استخدام[...] هم سانسور داره ؟؟؟ اگر راست میگی این نظرو چاپ کن همه بخونن
کریمی
|
Finland
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
بعنوان یک شهروند از آقایان سلحشور، سبزعلی و خورشیدی خواستار نقش سازنده و موثرتری در شورا هستیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
رد پای ف ح از مدیران دولبه در رفتن کتانباف و [...] هویداست
همشهرى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
علت اصلي هر انچه تا به امروز در شورا اتفاق افتاده از انتخاب رييس شورا تا انتخاب شهردار تا اعضاو رؤساى كميسيونها به چند دليل است ١ متاسفانه [برخی] اعضا اهميت جايگاهي را كه رفته اندونميشناسند ٢ قانون شوراها وشرح وظايف را حتي يكبار مطالعه نكرده اند ٣ انقدر به منافع شخصي وگروهي خود فكر ميكنند كه سر به زير برف متوجه افكار عمومي نيستند وموافقت ومخالفتهايشان نه بر اساس تقوا بلكه وصول يا عدم وصول خواسته هاي شخصي است نه عمومي ٤ با توجه به موارد ذكر شده بدون حفظ حرمت شورا ، خودشان وهمكارانشان اعمال زشت وناپسند ى مانند پرخاشگرى افشا گرى تهمت واخيرا [...]نا شايست از كمديهاى شوراست از ما است كه بر ماست
خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
0
نیک سرشت نمی گذارد[...]تاشعارنخل وبلوط پابرجاست استیضاحی درکارنیست.[...]این شوراباشورای سوم فرق دارد.این تحلیل وگزارش بی توجه به شناخت ماهیت شورای چهارم منعکس شد.کی ازسیدخلف بهتربرای این شوراست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
احسنت
منم موافقم اصلا[...] باید رد صلاحیت میشد
وقتی میبینمش [...]
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
بازهم شورا،بازهم شهردار.بازهم [...] آبزیرکاه.بازهم موش وگربهبازی این حضرات.بازهم ازگلوهم پایین نرفتن.بازهمکینه ی همدیگررابه دل گرفتم.بازهم تنازع سیاسی..بازهم تعارض منافع.آخرالامرهم اسنیصاح.بازهم بازی ازنو.بازهم انتحاب شهردار.دنیابه مااهوازی هانپی خندد.به شورایی که عاجزاست منافع راتعریف کند.عاجزاست منافع راتالیف کندوتوزیع کند.عاجزاست که داوری کند.مشکل شورااین چیزهاست
سوادونیت صالح داشتم است
پويان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
1
1
به نظر ميرسه بعضي نقداي دوستان سفارشيه نبود آقاي خورشيدي در مناسبات بي فايده براي مردم حسنه ايشون مطمئن باشيد در تصميمات كلان به نفع مردم ايشون پرچم دار هستند همه ميدونن ايشون وقتش رو به جاي بازي سياسي بهئ مردم اختصاص ميده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
2
iاین بحثهارو ول کنین همش بخاطر این هست که در شهرداری بیش از 90نفر نیروی متخضض وجود داره نه شورا از انها استفاده نه شهردار اگه شهردار میخواست میتونه ازانها استفاده کنه حقوق این افراد بالغ بر 150 میلیون تومان هست من جندین نفرشون را میشناسم خودم هم یکیشون هستم اگه شورا میخواد کاری برا شهر کنه از این افراد استفاده نه برن از [...] بیارن و کار اجرایی بهش بدن بخدا دارن ظلم میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
0
اقا محمدو بزارین شهردار خیلی متخصصههههههههههههه خیلی هم واردههههههههههههههه
سیدسبحان موسوی
|
Brazil
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
0
از این تریبون استفاده میکنم و درود میفرستم بر
سید حمید حسن زاده تنها رییس مقتدر شورا
نظرات بینندگان
captcha