کد خبر: ۱۸۹۵۹
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
حجت الاسلام والمسمین سیدمحمد سادات ابراهیمی:

ریاست کمیسیون ها به دست مخالفین دولت نخواهد رسید

آیا در حرکت دولت جهت مشکلات مردم سنگ اندازی نمی کند؟ آیا می تواند به فکر مشکلات مردم باشد. آیا تمان توان جلب نظر دولت جهت حمایت از بخش کشاورزی را دارد و ضمنا اگر نگارنده متن دست گُلی تازه در کمیسیون کشاورزی واقعا دغدغه غیرقومی و غیرشخصی داشت چرا در همین مجلس نهم وقتی در کمیسیون انرژی آقای محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با وجود 7 نماینده خوزستانی در کمیسیون انرژی نتوانست رییس کمیسیون شود هیچ اعتراضی نکرد؟!
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی هر ساله در خرداد ماه برگزار می شود و معمولا بین اعضای کمیسیون جهت عضویت در هیات رییسه رقابت وجود دارد اما نکته جالب در کمیسیون کشاورزی این بود که جناح مخالف دولت (جبهه پایداری) در مجلس اسب خود را زین کرده بود تا ریاست کمیسیون کشاورزی و نایب رییس و سخنگوی و دبیری کمیسیون را از آن خود کند و یک سری جلسات محرمانه نیز تشکیل شد اما از آنجایی که فضای کمیسیون کشاورزی همانند صحن علنی بنای مخالفت با دولت را ندارد و به کاندیدای جبهه پایداری در کمیسیون کشاورزی دست رد زدند. 

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای  بیان داشت: معتقدم نه تنها در کمیسیون کشاورزی بلکه در هیچ کمیسیون دیگری در مجلس شورای اسلامی  جناح مربوطه نمی تواند کرسی ریاست کمیسیون را از آن خود کند. 

وی افزود: آقایی که هم اکنون در کمیسیون کشاورزی داعیه ریاست این کمیسیون است و از کمیسیون رای می خواهد باید بداند ما نمایندگان مجلس بالاخص کمیسیون کشاورزی یادشان نرفته وقتی عده ای از نمایندگان مجلس نهم موضوع طرح سوال از آقای احمدی نژاد ( رییس جمهور سابق) را مطرح کردند نامبرده (سید شکرخداموسوی) و به همراه آقای حمید رسایی، کوچک زاده و حسینیان و برخی دیگر قصد آبستراکسیون داشتند که ناکام ماندند.
 سادات ابراهیمی ادامه داد: حال سوال این است اگر کسی با این نگاه حزبی و جناحی ولو خوزستانی رییس کمیسیون شد آیا در فکر منافع جناحی است یا منافع مردم؟

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیا در حرکت دولت جهت مشکلات مردم سنگ اندازی نمی کند؟ آیا می تواند به فکر مشکلات مردم باشد. آیا تمان توان جلب نظر دولت جهت حمایت از بخش کشاورزی را دارد و ضمنا اگر نگارنده متن دست گُلی تازه در کمیسیون کشاورزی واقعا دغدغه غیرقومی و غیرشخصی داشت چرا در همین مجلس نهم وقتی در کمیسیون انرژی آقای محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با وجود 7 نماینده خوزستانی در  کمیسیون انرژی نتوانست رییس کمیسیون شود هیچ اعتراضی نکرد؟! 

سادات ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: مگر محمد سعید انصاری خوزستانی نبود؟ مگر حمایت محمدسعید انصاری از دولت تدبیر و امید جرم است؟ قطعا مردم آگاه و فهیم خوزستان همانند سایر مردم کشورمان در انتخابات آینده به افرادی که در مجلس نهم با انواع و اقسام کارشکنی ها ، تهدیدها و تخریب ها و مخالفت ها جلوی خدمتگزاری دولت تدبیر و امید را گرفته اند تعیین تکلیف خواهند کرد. 

مطلب مرتبط:
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
1
3
سلام به حاج اقا، اين نماينده ما در اهواز فكر ميكنه كسي متوجه كاراش نميشه ما بختياري هاي إصلاح طلب به هيچ وجه به كسي كه مخالف دولت باشه رأي نمي دهيم دست كساني كه به پا يداري ها رأي ندا ند درد نكنه
پاسخ ها
عرب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
من یک عرب اصلاح طلبم.
سیدشکرخدا داره مثل یک مرد برای مردم کار می کند.
گرایش سیاسی را قاطی همه چیز نکنید...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
1
3
با سلام
ای سید عزیز ای روحانی مبارز دست مریزاد بر شما.اینجانب به عنوان یک شهروند اهوازی از سخن شما چنان به وجد آمده که از همین سایت اعلام نموده با تمام توان در انتخابات آینده مجلس از شما حمایت خواهم نمود.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
1
1
استدلال [ضعیفی] است.
صالح امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
2
1
1. بنده صالح امیری نویسنده متن دست گلی تازه در کمیسیون کشاورزی هستم.
2. آقای سادات ابراهیمی گفتند وقتی نماینده آبادان کاندید ریاست بر کمیسیون انرژی شدند بنده کجا بودم. اولا شما کجا بودید چرا که آن زمان سکوت کردید ولی بنده در قامت روزنامه نگار تیتر یک نشریه ام را به این امر اختصاص دادم و در قالب دو مقاله این امر را نکوهش کردم.
3. آقای سادات ابراهیمی که به تازگی اصلاح طلب شده اند و به دیدار آقای هاشمی فراوان می روند با جرات و شهامت بگویند که بالاخره اصلاح طلبند یا اصول گرا چرا که در انتاخابات مجلس بنده به دلیل همکاری با حزب مردمسالاری و آقای کواکبیان مطلع هستم که وقتی نام آقای سادات ابراهیمی در میان کاندیداهای مورد حمایت حزب مردمسالاری قرار گرفت بیانیه رسمی دادند و تکذیب کردند( در صورت تکذیب ایشان بیانیه را منتشر می کنم) پس وقتی ایشان در انتخابات گذشته اصول گرا می دانستند بهتر است فعلا سکوت کنند.
3. بنده تعلق خاطری یه شکرخدا موسوی ندارم. او هر چه که بود یک خوزستانی بود. لطفا به مثالی که زدم توجه کنید...حمایت جناب شجاع پوریان که حتماً از شما اصلاح طلب ترند از جناب سیداحمد موسوی که حتماً از شکرخدا اصولگرا تر است.
4. به زودی مفصل در خصوص شما و گذشته سیاسی شما سخن می گویم. راستی می توانم بپرسم شما بازنشسته کجا هستید و در سال 76، 82، به چه شخصی رای دادید و در حمایت از چه کسی فعالیت می کردید. اگر یادتان رفته بود بفرمایید بنده با اسناد خدمتتان عرض می کنم.
صالح امیری
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احسنت بر صالح امیری...
سروش
|
Finland
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
0
3
صادقانه حرف زدی، سید. روح پدر بزرگوارت شاد باد. شیر مادرت حلالت باد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کجاش صادقانه ست...
مجید
|
Finland
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
2
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است ؟

چقدر حرف های منطقی و عالمانه این سید بزرگوار دلنشین و زیبا است .
یعنی انقلابی در افکار ایشان در خصوص هشت سال گذشته رخ داده که اینچنین بی محابا و شجاعانه بر جبهه پایداری می تازند و هیچ باکی هم ندارند ؟ من که از ادبیات وی لذت بردم حالا به هر دلیل و طمعی هم که باشد مهم نیست . جناب سادات تشکر تشکر
کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
2
آقا سید این حرفها از یک عالم و رجل سیاسی و نماینده هزاران نفر مردم شهر و .. بعید است
آقای سید شکر خدا موسوی مثل شما نماینده چند صدهزار نفر است پس به رای مردم باید احترام گذاشت
اینکه در برخی امور با شما هم عقیده نیست دلیل نمیشود مردم خوزستان را از نعمت داشتن رئیس کمیسیون کشاورزی و یا سمت دیگری محروم بشوند شما حتا ملی و اسلامی هم فکر نکردید
به جهت دفاع از نماینده یک شهر دیگر / یک استان را محروم نگهدارید اینهم تفکر درستی نیست
شما هم دوره حوزوی و دروس قرآنی خوانده اید و هم سیاسی / شما دیگه چرا؟
وای به حال ما مردم عام تکلیف این کشور چه میشود خدا میداند و خدا بخیر بگذرد
جوری بیان نکنید که دیگران فکر کنند سید شکرخدا موسوی از کشور دیگری آمده به هرحال ایشان هم مثل جنابعالی از سادات بزرگوار و مثل شما قابل احترام / مردم استان ما با اینهمه منابع و ذخایر بسیار زیاد محروم هستند / حداقل راه امام را بروید و با هم برای آبادانی و سربلندی ایران و آسایش و رفاه مردم متحد باشید / نه برای حزب و قوم و شهر و جناح .
حزب فقط خدا و کار برای مردم شریف و زحمتکش / زنده باد ایران و ایرانی
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
1
زنده باد سادات براهیمی که با صراحت لهجه شجاعانه خود واقعیات امر را به مردم بازگو کرد.
ضمنا مردم اهواز تقریبا [...] را یافتند.
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
1
ای کاش همه نمایندگان مانند جناب سادات شفافیت داشتند و برای مردم دلسوزی میکردند، جا دارد از اینکه بعنوان تنها نماینده در صحن علنی مجلس درمورد سریال سرزمین کهن به عوامل آن سریال تذکر دادند تشکر کنیم.
بختياري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
2
زنده باد سيد سرافراز.دوستت داريم سادات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
2
سلام من ازخوزستاني هاي مقيم تهرانم ازموضع گيري شفاف اين نماينده كه بدون درنظرگرفتن قوميت وتعصب بيجا ازورودافرادتندروواحمدي نژادي به كرسي رياست كميسيون جلوگيري كردتشكرميكنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
2
2
آقای ابراهیمی درست میگن ، چرا در مورده کمیسیون انرژی صداشون درنیومد؟؟؟ حالا که دولت برای همچین نماینده هایی تره هم خورد نمیکنه بایدم با ابزار هایی که از دولت قبل بهشون رسیده ، اینطوری جولان بدن.
رای ندادن به ایشون کار درستی بوده.
محمدعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
1
سيد با شرافت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
1
1
جناب آقای سادات چقدر بین گفتارت و کردارت تضاد است همه میدانند حضرتعالی در انتخابات مجلس با رای اصلاح طلبان پیروز شدی بعد به همه پشت کردی تلاش برای دادن پست به آقای [...]بعنوان مدیر جهاد کشاورزی شوشتر،[...]اداره کار و خیلی های دیگر که جز لیدرهای احمدی نژاد بودند را چه میگویی-بعدش نگاه [...]شما در اتصابایتون در سطح شوشتر و گتوند بیداد میکند[...] داری تلاش میکنی خودت را جزیی از دولت بدانی تا کاندید دیگر معرفی نکنه [...] تمام عملکردات رصد میشود و انشاالله با معرفی یک کاندید حزبی نه قومی توسط اصلاح طلبان و دولت شما دیگر دور آینده نخواهید بود
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
0
0
حزب و پایداری و ..اینها پاک کردن صورت مسئله است.
حقیقت تلخ این است برادران:
ما خوزستانی ها همدیگر را قبول نداریم .
یک اصلاح طلب
|
United States of America
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
1
0
دوستان جوابیه صالح امیری را بخوانند....
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
1
0
میگم مگر مجلس مستقل نیست؟
چطوره که این آقا میگه ریاست کمیسیون به دست مخالفان دولت نمی افته.
براستی اگر چهار تا نماینده خوزستانی به شکرخدا رای می دادند باز هم نمی افتاد . . .
شوشتری
|
United States of America
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
1
سید عزیز قبول کن اشتباه کردید.
کرسی مهمی را از خوزستان گرفتید.
خود باوری تان کجا رفته...
بهتر هم می توانستید توجیه کنید.
اون آقایی که اون مطلبی که شما رو عصبانی کرد رو نوشته من می‌شناسم.
هیچ ارتباطی با سید شکرخدا نداره...
قطعا دغدغه اش منافع خوزستانه.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
1
0
درود بر آقای صالح امیری که واقعیتها را بیان کردی در مورد آقای سادات ابراهیمی دیگر دوران[...] تمام شده است حتی حسنی هم میداند که شما از شاخی به شاخی برای [...] می پرید سخنرانیتان در جنت مکان بعد از انتخابات 88 که یادتان نرفته است چطور کوبیدی خاتمی و رفسنجانی را-خواهشی که از دوستان اهوازی که در حمایت ایشان کامنت میگذارند عرض کنم شما همین حرفش را میدانید ما رفتارش را طی 6سال گذشته رصد کردیم
شوشتری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
0
سلام بر نمایندگانی که قصدتصاحب قطب ثروت و قدرت را ندارند، ما مردم بیجاره شوشتر که ناامید[...]یم چرا که یک روز از قواره یک نماینده متخصص از سد بی خاصیت گتوند علیا دفاع می کند و روزی از مدیران طرفدار وی در استان سنگ تمام می گذارد ولی مشکلات اساسی شوشتر ار پیگیری نمی کند آلان جاده های منتهی به شوشتر از اهواز و دزفول در وضعیت اسف انگیزی هستند ایشان یکباره اصلاح طلب شده وبرای نرسیدن نماینده ای از خوزستان ببینید چطور وقت و انرژی گذاشته ما امیدواریم مردم شوشتر و حومه [...]
حاجتی
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
0
1
متاسفم که نماینده مردم فهیم و با بصیرت شوشتر بعد از گذشت دو سال از نمایندگی هنوز اطلاع ندارد که تمام رؤسای پانزده کمیسیون مجلس تماما اصولگرا هستند از جمله رجایی نماینده اراک.
و اینکه ایشان و دوستان شان حق مردم خوزستان به عنوان قطب کشاورزی ایران را ضایع کرده و نماینده یک شهر صنعتی مثل اراک را به جای هم استانی شان انتخاب کردند
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
0
تا آنجایی که من اطلاع دارم تمامی کمیسیون های مجلس به دست اصولگراها ست.
هیچ یک از رؤسای کمیسیون ها اصلاح طلب نیست.
این آقای سادات ابراهیمی [...] هست...
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
1
مگر این اقایی که الان رییس کمسیون شده چه شاخصی بالاتر از شکر خدا موسوی دارد شما را بخدا خوزستانیهای عزیز اقای سادات موسوی بقول ما لرها دور از جون شکرخدا موسوی گند خودمون بهتر خوب مردمه
نظرات بینندگان