کد خبر: ۱۳۹۱۲
تعداد نظرات: ۱۰۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
استاندار اصفهان: بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است

اظهارنظر عجیب استاندار اصفهان

دکتر زرگر پور استاندار اصفهان گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.
شوشان: استاندار اصفهان در سخنانی عجیب با انتقاد از تجمع مردم خوزستان در حمایت از انتقال آب کارون گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.



استاندار اصفهان با بیان مطلب فوق گفت: برای احیای زاینده رود طرحی پنج ماده ای توسط کارشناسان تهیه کرده ایم و در حال حاضر در حال پیگیری این طرح از طریق مراجع ذی ربط هستیم.

دکتر زرگر پور در رابطه با زاینده رود، افزود: در شرایط عادی اگر خشکسالی نداشته باشیم ۲۰۰ میلیون متر مکعب کسری آب داریم و در صورتی که خشکسالی داشته باشیم ۶۰۰ ملیون کسری داریم، در حال حاضر هم که سالها است دچار خشکسالی هستیم.

استاندار اصفهان ساماندهی مشکل زاینده رود را نیازمند فضایی آرام و منطقی دانست و گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.

وی گفت: تصریح کرد: مردم و مسئولان اصفهان حرف خود را درباره مشکلات شهرشان با فریاد و غوغای بیهوده بیان نمی کنند بلکه برای این مسئله راهکارهای منطقی می اندیشند.

به گزارش شوشان ، این سخنان استاندار اصفهان به اعتراض بحق مردم خوزستان و نمایندگان استان در حالی است که طرح های مختلف انتقال آب از سرشاخه های کارون در حال اجراست و در بودجه سال 93 نیز ردیف اعتباری برای انتقال آب در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که استاندار خوزستان به همراه نماینده اهواز و خانم ابتکار ریاست سازمان محیط زیست چندی پیش با شرکت در تجمع زیست محیطی مردم اهواز در کنار کارون حمایت خود را از این اقدام اعلام کردند. عکس های این حضور در ذیل می آید :












خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۸
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
2
31
وقتی خوزستانی ها سکوت می کنن و می ذارن آب رو به راحتی ببرن نتیجه اش همین میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حداقل آب رو می برید توهین نکنید
ناشناس
| Germany
استاندار با این حرفش ثابت کرد که چه کسی نبوغ سیاسی و اجتماعی نداره
ناشناس
| Germany
ما به عنوان شهروندان خوزستانی احترام زیادی برای شهروندان اصفهانی قائلیم و متاسفیم از اینکه استانداری دارند که اینگونه به شعور مردم توهین می کند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ببین یخوزستانی نام ببرین که تونسته تو اصفهان براحتی درامد داشته باشه در صورتی که بودجه اصفهان رو ما میدیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اقای مقتدایی، منتظر دفاع شما از مردم هستیم!
سعید
| Iran (Islamic Republic of)
اصلا اینطوری نبوده اون سایت بعلت اینکه یک پایگاه اطلاع رسانی هستش قصد داشته خودشو مطرح ... یعنی می زنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
19
استاندار اصفهان گفت: با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم چون معتقدم بلوغ اجتماعی و سیاسی مردم اصفهان بالاتر از مردم خوزستان و چهارمحال است.
آقای زرگر پور استاندار اصفهان ! حالا واسه ما دم از بلوغ اجتماعی میزینید ؟ !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برادر من منظور ایشون از بلوغ اجتماعی مردم اصفهان جریان خراب کردن لوله انتقال اب اصفهان به یزد بود که ماشین ها رو اتیش زندند و حتی چند نفر نیز زخمی شدند فیلم هاش تو یوتیوب هست
حسین داوری
| Netherlands (Kingdom of the)
کسی که به خودش اجازه میده که به مردم دو استانی که تاریخ اونها رو به عظمت میشناسه توهین بکنه٬ چطور میتونه ادعای بلوغ اجتماعی٬ سیاسی و فرهنگی داشته باشه؟؟؟
امیدوارم که یک باردیگه بلوغ اجتماعی و سیاسی رو حداقل برای خودت معنی کنی.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
17
متاسفم برای این استاندار با این طرز تفکرش
مریم اویسی زاده
|
Germany
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
18
زرگر معاون وزیر نیرو بوده و اولین کسی است که طرح انتقال آب کارون رو مطرح کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
9
سلام علیکم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
18
به امید روزی که طرح جناب آقای دکتر محسن رضایی در خصوص طرح فدرال اقتصادی اجرا شود . آن وقت ببینیم اصفهانی ها با کدام پول میخوان زندگی کنن !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اون که خوابه
زهرا
|
Germany
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
20
شما با تجمع مقابل زاینده رود موافق نیستی که نیستی چرا به مردم شریف خوزستان توهین می کنی .
بی نام
|
Germany
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
18
استاندار اصفهان خودش بلوغ سیاسی و اجتماعی نداره وگرنه دعوای اصفهانی خوزستانی راه نمینداخت.
بهتره بره نبوغ سیاسی خوش رو بالا ببره
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
9
مطمئنا استاندار اصفهان از نتیجه نهایی انتقال آب کارون به اصفهان مطمئن هستند ،که نیازی به تجمع کنار زاینده رود نمی بینند. وگرنه ربطی به بلوغ اجتماعی ندارد...
مصطفی
|
United States of America
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
9
آفرین به این دوست عزیزی که با نام "ناشناس" کامنت گذاشته و فقط نوشته "سلام علیکم".
این یعنی سیره ائمه. در مقابل کسی که به شما توهین می کنه بهش بگید "سلام علیکم".
خدا خودش اون دنبا جواب توهین شما رو میده آقای استاندار...
مهندس کشاورزی
|
Germany
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
12
استاندار خوزستان کجاست که جواب استاندار اصفهان رو بده ها!!!!!! مگه استاندار خوزستانی نگفت از تجمع زیست محیطی خوزستانی ها حمایت می کنم پس چی شد؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
12
این توهین یعنی توهین به استاندار و نمایندگان خوزستان.
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
13
اگر استاندار خوزستان عکس العمل نشون نده واقعا.....
ممبینی
|
Germany
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
12
من نمی دونم چه کسی زرگر رو استاندار اصفهان گذاشته ! اگه به قول خودش نبوغ سیاسی داشت اینجور حرف نمی زد
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
7
فقط میتونم بگم .... به خدا میسپارمتان.
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
11
استاندار اصفهان تو راست میگی وقتی سرمایه ها رو به طرف استانتان سرازیر کردن چرا باید فریاد بزنید! وقتی دولت به شما بودجه ایی فراتر از احتیاجتون بده دیگه چه حرفی برای گفتن دارید ؟ ما خوزستانی ها هستیم که حقمون خورده شده . این حرکت نمادین زنجیره ی انسانی روشنفکری مردم خوزستان رو میرسونه که برای محیط زیستشون اهمیت قائل هستند.
کارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
9
بایدم فریاد نزنید بدون چانه زدن و بحث کردن بهتون بودجه ایی بیشتر از احتیاجتون دادن همین بودجه ای که برای بهشت آباد داد ن تمام ایران رو میشه باهاش آباد کرد ،دیگه چرا باید فریاد بزنید هان هان هان؟ این ما خوزستانی ها هستیم که هر چقدر فریاد بزنیم گوشی شنوایی نیست که بشنوه ، نماینده های خوزستان هم حرفی بزنند یا مورد تمسخر قرار میگیرند یا دو پهلو باهاشون رفتار میکنند بهشون قول میدن که انتقال آب کارون صورت نمیگیر ه بعد به ریشمون میخندن و بودجه برای طرح بهشت آباد تعیین میکنند . متاسفم از اینکه استانداره یک استانی هستی اینچنین هموطن خودتو مورد تمسخر قرار میدی و دم از بلوغ فکری سیاسی اجتماعی میزنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
6
هم فکری نمایندگان و رسانه های استان که باعث تضارب افککار می شه در موارد زیر سریعا لازم الاجراست:

استعفای نمایندگان استان
ورود نخبگان و مدیران سیاسی به این مسایل
جلوگیری از انتقال آب کارون
پیگیری قضایی و رسانه ای توهین استاندار اصفهان به ملت خوزستان

چرا که خوزستان دین خودش را ادا نموده
و چنین برخوردهایی سیاسی و خارج از اخلاق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
2
5
نماينده ها ى ادوار مختلف خوزستان ناکارآمد بودند چندين سال است كه حق خوزستان خورده مي شود صداي كسى در نيامد ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
10
تجمع خوزستانی ها داغی بر دل اصفهانی ها گذاشته است که از نداشته هایشان سخن می گویند.
ندا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
2
11
به عنوان یه اصفهانی از این نوع حرف زدن استاندار شهرمون متاسفم و عذخواهی می کنم. ما خوزستانی های خونگرم رو دوست داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
ندا خانم درود خدا بر شما
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مسئولین یاد بگیرن
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
درود
حیاتی
|
Germany
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
7
وزیر کشور هر چه زودتر باید جوابگوی سخنان استاندار اصفهان باشد. از نمایندگان خوزستان تقاضا می شود به جای استعفا این حرف استاندار را پیگیری کنید.
نویسنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
8
استانداری که ادبیات دیپلماسی اجتماعی را نداره خودش به بلوغ وشعور اجتماعی سیاسی لازم نرسیده ..
علیرضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
6
استاندار اصفهان هم باید معضرت خواهی کنه هم چشم طمع را از منابع دیگر استانها برداره-
مهسا مرادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
9
آقای مقتدایی ورژن 2 کجاست ؟ آقای استاندار خوزستان جواب همتای خودت در اصفهان رو بده .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
6
بلوغ فکری و اجتماعی دلیلی برای ادبیات نامناسب نیست....
نویسنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
5
استانداری که ادبیات دیپلماسی اجتماعی را نداره خودش به بلوغ وشعور اجتماعی سیاسی لازم نرسیده ....
حمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
5
با این حرف های سخیف فقط غرور مردمی را جریحه دار میکند که در 8 سال دفاع مقدس نه تنها شهید دادند بلکه از تمام دارایی های زندگیشون هم به باد رفت و هنوز که هنوز است قادر به برگشتن به وضعیت سابق خود نیستند تاوان این اشتباهات را در گفتاری کودکانه را چه کسی باید بپردازد ؟ ....
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
7
استاندار اصفهان باید رسما از مردم خوزستان وچهارمحال بختیاری وخون هزاران شهید که با هوشیاری کامل از آب و خاک میهن عزیزمان دفاع کردند عذرخواهی کند.
رضا
|
Germany
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
7
مسلما تعبیرتون از بلوغ اجتماعی همون لابیگراهی هایی هست که انجام میدید
بی نام
|
Germany
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
8
جناب دکتر زرگر من اگه به جاى شما بودم سعى مى کردم اول از همه هر حرفى رو بخوام بزنم در موردش فکر میکنم… شما کى باشید که بخواید به ما خوزستانى ها توهین کنید.. پدر من شهید شد که امثال جنابعالى بشن استاندار که واسه ایران و اسلام و خدمت به خلق الله کار بشه ولى افسوس ....
حاجی خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
7
آیا کسی که به هموطن خود توهین می کند بلوغ فکری دارد حیف از این بشر که استاندار یک کشور اسلامی می باشد ولی اقای دکتر زرگر پور ما مردم خوزستان به مهمان نوازی و خون گرمی و احترام به بزرگ و گوچک شهرت داریم و اگر این نبود جواب شما را با ادبیات خودت می دادیم از مردم خوزستان معذرت خواهی کنید و خداوند شما را به راه راست هذایت کنداسلام فحاشی و ناسزاگویی را یکی از صفات زشت و ناپسند می داند. پیامبر اکرم (ص) فرمود: "خداوند بهشت را بر افراد فحاش و بد زبان و کم حیایی که نسبت به حرف زدن خود بی مبالات هستند حرام کرده است ...."
محمد
|
Germany
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
7
ما خوزستانی ها با این حرفا دلسرد نمی شیم ما برای این استان شهید دادیم که دست اجنبی نیفته . پدران ما برای این آب و خاک جان شون رو دادن ما هم برای این مرز و بوم و ایران اسلامی جان مان را خواهیم داد.

فقط از این تاسف دارم چرا در مملکت اسلامی یک استاندار باید اینگونه به مردم زحمت کش و ولایتمدار خوزستان توهین کنه. کمترین کار اینه که این استاندار عزل بشه .

ما خوزستانی ها از دکتر روحانی رییس جمهور محترم می خواهید سریع تر این استاندار هتاک را برکنار کند تا درس عبرتی باشد برای کسانی که اینگونه با احساسات مردم بازی می کنند
رها از شاهین شهر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
5
حساب استاندار اصفهان از مردم فهیم اصفهان جداست. اصفهانی ها هیچ وقت به کسی توهین نمی کنن. من از طرف استاندار اصفهان معذرت می خوام
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
2
2
سلام علیکم . کلمه الحق یراد بها الباطل .1- ( با تجمع در کنار زاینده رود موافق نیستم ) کلمه حقی است از جهت این که تجمع و تحصن و ... از نظر سیاسی وقانونی و... منع دارد . 2- انتقال آب کارون میشود گفت 70 در صد آب کارون بدون هیچگونه استفاده ای به کجا می رود حالا آب آمد شما چه برنامه ای برای آب دارید .3- محا ل ممکن است یک فرد تحصیل کرده آن هم در حد دکترا و آن هم استاندار چنین حرفی زده باشد . 4- چنانچه به شعور خوزستانی توهین شده باشد ابتدا باید نظام با او برخورد کند به گوش امام جمعه محترم . استاندار و وزیر کشور رسانده شود .5- کلام استاندار جایگاه استانداری را زیر سوال برده است .
محسن حاجی پور از اصفهان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
1
5
اتفاقا مردم خوزستان "فهیم" هستند که تجمعات مسالمت آمیز برپا کرده اند. این نشان از بلوغ اجتماعی و سیاسی آنهه دارد و هیچ کس را بر هیچ کس برتری نیست مگر به میزان تقوای الهی؛ و صد البته دولت را "پرهیز" اولیتر است تا ملت.
مردم خوزستان سالهاست که در شاهین شهر و فولاد شهر و دیگر نقاط اصفهان، با مردم عزیز اصفهان زندگی مسالمت آمیزی دارند و اینگونه حرفها به محبت آنها، نسبت به یکدیگر لطمه ای وارد نخواهد کرد ان شاء الله.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
0
3
چرا هیچکس خوشحال نیست از این حرفهای استاندار اصفهان؟!! خوب اون خودش را نشان داده! عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
1
چرا سایت گزارش دهنده مصاحبه را اعلام نمی کنید .در حالی که مهمترین بحث ها مسیله انتقال اب کارون و بوجه است باید این مشکلات از طرف نماینده ها پیگیری بشه و رسما نتایج ان به اطلاع عموم برسه مصاحبه و غیره حاشیه ای بی تاثیر است و نماینده ها نباید درگیر این حاشیه ها بشن
پاسخ ها
خوزستاني
| Iran (Islamic Republic of)
من لينك خبر رو ديروز ظهر ديديم توي سايت sahebnews.ir بود ولي جالب اينه كه ديشب كه دوباره چك كردم اين قسمت از صحبت هاش و پاك كرده بودن ، خودشون هم خجالت كشيدن!!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
2
حیف مردم با شعور و با فرهنگ اصفهان که چنین استانداری دارن
ناشناس
|
Singapore
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
5
سلام علیکم
اقای نسبتا محترم که متاسفانه بدون تفکرصحیح به ملت غیرو وشهید پرور استان خوزستان وچهارمحال بختیاری توهین میکنید لطفا حدوحدود خودتونو رونگهدارین شما هر پست و مقامی که داشته باشین حق ندارین به انسان که اشرف مخلوقاته توهین کنین و لذومی نمیبینیم که شما درمسائل استان عزیزمون دخالت کنین ما مسئولینی مدبر و باتدبیری درست داریم و لطفا شما دخالتی نکنین لذا از شما میخوام که حرفاتونو نسبت به این مردم شهیدپرور وباایمان و متعهد وملتزم به ولایت پس بگیرید وتفرقه افکنی نکنین...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
4
این صحبت ها برای کسی که شخص اول دولت در یک استان هست خیلی ناشایست و زننده هست
سعید
|
United Arab Emirates
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
4
یک حلقه ی انسانی دور کارون جواب دندانشکنی است به استاندار بی ادب اصفهان . مردم خوزستان نشان بدهند که ذره ای از حق خودشون درباره ی کاروم نمی گذرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
4
آقای زرگر ! واقعاً واست متاسفم .........
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
6
استاندار اصفهان درزمان جنگ کجا بودید درزمانی که خرمشهر وآبادان دشت آزادگان ودزفول که زیزموشک وتانک بودکجا بودید آن موقع این شعور اجتماعی وسیاسی مردم خوزستان بود که این قدر شهیدانی مثل جهان آراوشهید هاشمی نثارانقلاب کردند استاندار اصفهان لطفا وقتی نام خوزستان رابر زبان می آوریداول وضو بگیرید وبعد نام ببرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
اگه بلوغ اجتماعی و سیاسی ما پایینه، تو اصلا .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
شعور سیاسیتون رو وقتی نشون دادین که با بیل و کلنگ افتادین به جون کشاورزای یزدی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
1
دوستان بریم از اساس یه فکری بحال خودمون کنیم...
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
مشت نشاته خربار است
با این حرف استاندار اصفهان نشان داده شده که نبوغ اجتماعی کی بالاست. نه مسولان و نه
مردم خوزستان با این همه فشار فقط از حقشون دفاع کردن و هیچ وقتم هم به خود اجازه ندادن و نخواهند داد به کسی توهین کنند متأسفیم که همچون آقای زرگر جز مسئلین کشور باشند
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
1
متاسفانه .....در مملکت بیداد میکند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
آقای زرگر با سلام
ملاک شما در سنجش شعور سیاسی مردم خوزستان چه بوده ؟
آیا دفاع از حق را پایین بودن شعور سیاسی میدانید؟
آیا مردمی که در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان کوتاه نیامده و نگذاشتند زره ای از خاک میهن عزیزمان به دست دشمن بیفتد شعور سیاسی ندارند ؟

لطفا در اسرع وقت از طریق رسانه های عمومی از مردم این دو استان عذرخواهی کنید.
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
4
آقای استاندار اصفهان من نمیخواستم اینو بگم ولی شما با این توهینی که کردید گفتم یادتون بیارم ،یادته وقتی همسایه ی شما یزد، کاشان، آب میخواستن، اصفهانی ها چه بلوشه ایی راه انداختن به قول دوسته عزیزمون که به عنوان ناشناس کامنت گذاشتن با گلنگ افتادن به جوون مردم یزد و کاشان ، ما مردم خوزستان متمدانانه با زنجیره انسانی زیبا و منسجم و با آرامش بدون توهین به دیگران، انتقادمونو کردیم . شما به مردمی توهین کردی که قبل از میلاد مسیح تمدن داشتن زمانی که ایر ان اول خوزستان بود بعد رشد یافت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
این بابا می خواد مردم خوزستان و نمایندگان خوزستان که کارون آنها را یکدست کرده ناامید و متفرق کنه
نا امید نشوید
خدا با شماست
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
حیف مردم با شعور و اصفهان که چنین استانداری دارن آبرو برای اصفهانیها نگذاشته
غفاري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
شعور و فرهنگ استاندار اصفهان پايين است كه به عنوان مسئول چشم هايش راميبندد وحرف ميزند.
رحمانی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
عباد الرحمن الذین یمشون علی الارض هونا و اذخاطبهم الجاهلون قالوا سلاما.

استاندار با فهم و درایت سیاسی اصفهان از سرزمین خوزستان سلام مرا پذیرا باشید.
خوزستان دین خود را اسلام ادا کرد. (امام خمینی ره).
جملات خود را با این کلام زیبای معمار فرزانه انقلاب اسلامی مقایسه کنید تا درجه فهم و شعور خود را با معیار آن بزرگ سفر کرده محکی بزنید.
وقتی حضرت امام چنین فرمایشی کرد، قطعا مراد و منظور آن رادمرد این نبود که خاک و سرزمین خوزستان و یا ..... دین خود را داد کرد> بلکه منظورشان مردم خوزستان بودند.
مردمی که به فرموده امام بزرگوار دین خود را به اسلام ادا کرده باشند حتما در شأن و جایگاهی از فهم و شعور اجتماعی و سیاسی قرار داشته اند که چنین بزرگی در موردشان اینگونه ابراز نظر فرموده اند.
مرد تا سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد! بنابراین نصیحت این برادر خودت را بپذیر و بدون اینکه غره شوی سخن کم گوی و گزیده گوی که این کار سیره خردمندان است و گزافه گویی و پر سخنی شیوه نابخردان!
فهم و شعور اجتماعی و سیاسی داشتن یعنی اینکه یک مقام سیاسی و اجتماعی چون استاندار سخنی نگوید که هزاران تبعات منفی اجتماعی و سیاسی بدنبال آن باشد و اول فکر کند و بعد سخن بگوید نه آنکه اول حرف بزند.
مابه مردم شریف اصفهان توهین نمیکنیم. چون قطعا خردمندان هر قومی با این سخن سخیف شما مخالفند.
سیاستمداران و آنانی که در این وادی کمینه آندوخته ای دارند و اندک مهارتی در هر موقعیت و مکان هر سخنی نمیگویند و هر چند در درون خود افکار ناصوابی داشته باشند خود را جمع و جور میکنند و نمیگذارند ترواشات نامطبوع فکرشان دیگران را از آنان آزرده خاطر کند.
کمترین وظیفه شما در این وضع عذرخواهی است.
خود دانی برادر. والعاقبه للمتقین.
والسلام علی من اتبع الهدی.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
جناب استاندار اصفهان
سلام
من یک خوزستانی هستم و شما را به دلیل بذر نفرت و نفاقی که در بین مردم خوزستان چهارمحال و هموطنان اصفهانی انداختید در مقابل خداوند مسئول میدانم امروز خشم مردم داغدیده خوزستان به موجب بی ساستی جنابعالی - خصیصه ای که به آن افتخار کرده اید - متوجه مردم اصفهان است این سیاستمداری را به شخص رئیس جمهور , جنابعالی و یکایک مردم شریف استان اصفهان تبریک می گویم .
عبدالله
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
3
ضرب المثل ها پاسخ آقاي استاندار دولت به اصطلاح تدبير و اعتدال را مي دهد .
سير از گرسنه خبر ندارد .آقاي استاندار، زماني معاون وزارت نيرو بوده است و تمام راه هاي قانوني و يا دور زدن قانون را با جابجايي بودجه مي داند چطور عصباني نشود و به مردم خطه خون رنگ خوزستان كه كربلاي ايران اسلامي است طلبكارانه توهين نكند....
danaestan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
1
3
برخی اصفهانیهای محترم خیال می کنند کل ایران را برایشان باید فدا کنند و ایران مال آنها ست . انتظار دارند خوزستان و چهارمحال آب آشامیدنی نداشته باشند ولی آنها آب کارون را به زاینده رود ببرند تا از مناظر آن لذت ببرند !!! ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
2
ببينيم استاندار خوزستان چه كار مى كند ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
2
2
همه میدنن که قدرت سیاسی اصفهان بر قدرت سیاسی خوستان گربش داره پس فقط واسه کارون زیبا دعا کنیم،
ugd
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
3
0
من از ابتدا با توجه به شناختی که از دکتر زرگر دارم می دانستم که این مطلب صحت ندارد خبرگزاری ایرنا هم آن را تکذیب کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هیچ چیزی دروغ نبود که بخواد تکذیب شود
مطمین باشید که حتی فایل صوتی اش هست
ولی وقتی کسی در حد بالاترین مقام استان بفهمد گاوش زاییده / دیگر راهی بجز تکذیب ندارد
متاسفم که اینقدر این تکذیب ها را باور دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شناختی که از زرگر پور دارید؟
نکند شما همان روابط عمومی استانداری اصفهان هستید که تکذیبیه رو نوشتید!!!!
محمد حسین
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
6
1
خبرگزاری جمهوری اسلامی، سخنانی که از قول دکتر زرگر پور منتشر شده رو تکذیب کرده. من از نماینده اهواز متعجبم که بدون تحقیق اظهار نظر کرده. فقط این رو وظیفه دونستم که بگم: اصفهان در طول تاریخ و انقلاب اسلامی، وظیفه خودش رو همه جوره انجام داده. از 23000 شهیدش گرفته تا خشکسالی 10 ساله اخیر که بخاطر انسان دوستی و مردم مهربونش، داره متحمل میشه. کاش همه مردم ایران مثل مردم اصفهان به مسائل نگاه می کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
متاسفم که زود رفتید یک تکذیبیه آماده کردید

ایکاش معذرت خواهی می کردید بجای زدن تکذیبیه ای که هیچ کس باورش ندارد

من مطمئنم که چنین حرفی زده شده
اما استاندار اصفهان بجای معذرت خواهی راه نجاتش را در تکذیبیه صادر کردن دیده
خوزستاني
| Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا اميدوارم هيچ هم وطنديگر توي شهر هاي ديگه ديدش مثل اصفهاني ها نباشه ، چون با خودخواهي تمام همه چيز رو براي خودشون مي خوان!
فاطمه
| Iran (Islamic Republic of)
ما داریم گرمای شدید تابستونو تحمل میکنیم آلوده ترین هوای دنیا رو تنفس میکنیم کلی مریضی گرفتیم اونوقت پول نفت ومحصولات کشاورزی استان که میره شهرهای بالا هیچی تازه آب کارونم که خدا داده بهمون هم دارن میبرن بابا کارون دیگه آبی توش نمونده ما نبوغ اجتماعی نداریم چرا؟ چون میخوایم پنج ده ساله دیگه با خشکسالی مواجه نشیم چون میخوایم بچه هامونم کارونو ببینن چیه انتظار دارین چند سال دیگه بیام اصفهان بگیم وایییییی این آب کارونه که الان خشک شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
0
6
خوبه آدم مرد باشه حرفی که زده سرش وایسه ، وعذر خواهی کنه ،اگرم بلد نیست حرف بزنه و میدونه که پشیمون میشه همون بهتر که اصلا حرف نزنه و تز نده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر شما

مطمئنم خود استاندار اصفهان هم این تکذیبیه را باور ندارد و دارد بدنبال راهی می گردد که ظرف شکسته را لحیم کند
جناب زرگر پور - ایکاش همان شعور سیاسی تان شما را نجات دهد !!!
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
1
ایشون باید رسما عذر خواهی کند از مردم شهید پرور استان خوزستان
اشکان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
1
دنیاااااااااااااااااااااا فقط کاروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
ایران دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
1
این حرف خلاف شرع و خلاف ملیت ایرانیست به چه اعتقاد داری. مگر امام نفرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.امیدوام بابت این حرف از کار برکنارشوی...
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
3
از قول من به استاندار اصفهان بگوييد اگر ما حرف شما را بپذيريم پس همه مردم اروپا و شايد نصف دنيا كه از راههاي مدني و مشروع در باره مشكلات و درخواست هايشان اعلام نظر مي كنند پس ...كمي مطالعه و منطق خود را بالا ببريد و ياد بگيريد قواعد بازي و دموكراسي را ياد بگيريد نه ژست روشنفكري و ...
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
1
..... خاموشي است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
1
3
استاندار محترم اصفهان!
فکر کنم درگیری شدید بین کشاورزان اصفهانی و پلیس را فراموش کردید. فکر کنم در شهر شما یعنی اصفهان نصف جهان وقتی اعتراض می کنید ومنجر به زد و خورد می شود نشانه بلوغ فکری و سیاسی شما می باشد ولیکن وقتی ما مردم خوزستان بدون هیچ گونه درگیری اعتراض می کنیم فاقد بلوغ می باشیم از این به بعد از شما مردم اصفهان یاد می گیریم با زد و خورد و درگیری حقمان را بگیریم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
4
0
متاسفانه به نظر من این سایت داره شیطنت می کنه!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
محسن جان
دفاع از ملت و اطلاع رسانی شیطنت نیست
وظیفه و رسالت یک رسانه است

می بینم شما هم مانند آن استاندار دارای چنین ادبیاتی هستید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
1
هی خداوند رحمتت کنه ماندلا که هنوز توقبر خاکت نکرده صداهای نژاد پرستی از گوشه وکنار دنیا بلند میشه وشگفتا که آب ازآب تکون هم نمیخوره...

خوزستان همه میدونن گلچینی از اقوام مظلوم این مملکت ساکنشون هستن اما این اقای انتهای بلوغ اونا رو کال اجتماع وسیاست میدونه در انتها همه باهم از بی فکری و بی عقلی به خداوند پناه می بریم واین دعای خواجه عبداله انصاری رو زمزمه میکنیم:

خداوندا انان را که عقل ندادی چه دادی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
2
بلوغ بالای اجتماعی مردم اصفهان در حمله کردن به خط لوله آب شرب یزد مشهود بود آقای استاندار!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
0
همین سرزمین های گهر بارند که امروز خزانه دولت و استان شما را پر می کند و به خودشان از این خزانه چیزی نمی رسد
فولاد و ذوب اهنتون هم اگه یک روزی خوراکشان از یزد نرسد باید درشونو گل گرفت هرچند در ذوب اهن داره گل گرفته میشه
مردم همین 2 استانند که امروز باعث ترقی استان اصفهانند و اگر اصفهان رو ترک بکنن از اصفهان شما چیزی نمی ماند............
پس زودترررررررررررررررررررررررعذرخواهی کننننننننننننننن
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
1
استاندارمحترم اصفهان از اينكه با حرف مردم رو به جون هموطناشون ميندازيد بايدشرمسار باشيد ضمن اينكه دوستان بدونيد كه ايشون فكر كردند با انتقال پنهاني آب كارون به زاينده رود در بدو ورود ايشون به استانداري ، پراب شدن زاينده رود در كارنامه خودشون ثبت ميشه و كسي هم نمي فهمه چطوري !!!! ولي متاسفانه بازديد٩ ساعته ايشون از پروژه خوزستانيها رو حساس و بيدار كرد!! ديگه اينكه ايشون ظاهراً كمي تنبل تشريف دارن و حال ندارن مثل استاندار ما وقت بگذارن و با اين جملات دهن پركن و توهين اميز خواستن نرفتنشون به اجتماع مردم اصفهان رو توجيه و با اهانت به ديگر هموطنان مردم خودشون رو راضي نگه دارن!! زهي خيال باطل زهي اميد محال !!!!!!
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
1
استاندارمحترم اصفهان از اينكه با حرف مردم رو به جون هموطناشون ميندازيد بايدشرمسار باشيد ضمن اينكه دوستان بدونيد كه ايشون فكر كردند با انتقال پنهاني آب كارون به زاينده رود در بدو ورود ايشون به استانداري ، پراب شدن زاينده رود در كارنامه خودشون ثبت ميشه و كسي هم نمي فهمه چطوري !!!! ولي متاسفانه بازديد٩ ساعته ايشون از پروژه خوزستانيها رو حساس و بيدار كرد!! ديگه اينكه ايشون ظاهراً كمي تنبل تشريف دارن و حال ندارن مثل استاندار ما وقت بگذارن و با اين جملات دهن پركن و توهين اميز خواستن نرفتنشون به اجتماع مردم اصفهان رو توجيه و با اهانت به ديگر هموطنان مردم خودشون رو راضي نگه دارن!! زهي خيال باطل زهي اميد محال !!!!!!
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
1
راست ميگن هيچ چيزي عدم شعور و درك رو براي انسان توجيه نميكنه!!! نه تحصيلات نه مقام نه جايگاه نه ثروت !!!
اميدوارم خدا به ايشون درك و فهم بالا و صحيح عنايت فرمايد تازين پس از ايراد چنين سخناني كه فقط مايه آبروريزي براي خودشون خواهد بود حذر كنند چون مردم خوزستان و چهارمحال و اصفهان انقدر شعور دارند كه با اين صحبتها به جان هم حتي در فضاي مجازي نيفتادند و حتي ديديم برخي از دوستان و هموطنان اصفهاني ما بجاي ايشون عذر خواهي كردند... همه جاي ايران سراي من است...
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
0
2
چقدر محافظه كاريد؟؟؟ چرا نظر من قابل انتشار نيست؟؟؟ فكر نميكنم توهين اميز تر از نظر استاندار اصفهان بوده بشه!!! نوشتم شعور به هيچ چيز ربط نداره!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
3
3
واقعا که این رودخونه رو از ما اصفهانیا گرفتن اینقدرم رو دارن :((((((((((
پاسخ ها
محبوبه
| Iran (Islamic Republic of)
هموطن ! اگرسرچشمه این رودخانه به جای چهارمحال توی اصفهان بود که تا حالا مردم چند تا استان از تشنگی مرده بودند!!
سامان عشق کارون
|
Germany
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
0
0
من که واگذارشون کردم بخدا..ماکه هرچی حرف میزنیم مسولین که کاری نمیکنن...پس باید واگذارشون کرد به خدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
0
0
این استاندار میدونه داره چکار می کنه

یه حرفی زد که مسئولین و رسانه های و مردم استان خوزستان را سرگرم کنه

و از آن طرف داره طرح انتقال آب کارون رو پیش می بره!!!
عبداله فاضلی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
استاندار چهارمحال خواب است تونل انتفال بهشت اباد حال حفر است در
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
0
0
آقای استانداردارای فهم وشعورسیاسی اگرآب زاینده رودی که ازروستاهای چهارمحال میگذره وباعث تداوم حیات کشاورزی و امرارمعاش مردم ساکن اطراف رودخانه میشه وتازه سرچشمه آن هم اززردکوه بختیاری میباشه خشک بشه وزندگی مردم این دیاربه خطربیفته اشکالی درفهم وشعورشماایجادنمیشه حداقل کمی پایبند اصول انسانی باش وقضایارافقط ازدیدخودت نبین دنیافراترازنوک بینی توست
جنگ ملتها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
0
0
خدا از احمدی نژاد نگذره که جنگ میان آدمها, استانها و شهر ها را با [...] کامل کلید زد و کنار نشست! تا کنون طی این همه سال کسی منابع ملی را ارث پدری یا ارث شهر و استان خود دانسته بود!؟این بهترین راه برای نابود کردن یک ملت است .اقوام رابه جان هم انداختن...البته اشکال از خودمان است.فرض کنید اصفهانی ها را مثلا پدرشان را درآوردید و شهرشان را زشت کردیدو یا مرعوب تبلیغات قومی ,ایلی و قبیله ای پشت مردم غیر [...] یا غیر ترک یا غیر [...]و... را به خاک مالیدید!!!!چه می شود؟؟؟؟؟/هیچ فکر می کنیم و حرف می زنیم.وقتی جنگ شد مگر اصفهانی ها یا تهرانی ها یا...جنگ راشروع کردند؟ مگر غیر خوزستانی ها خوزستان را از آن خودشان ندانستند و برای دفاع از خاک وطنشان به جبهه هجوم نیاوردند و کشته ندادند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!1این چه طرز نگاه به مسائل است. وارد شدن در کری خواندن های قومیتی چشممان و فکرمان رانسبت به حقیقت بسته و زبانمان راباز باز باز نگه می دارد.دوستان فکرکنیم!!11
سالارعلیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
لیست امیدبارای مااومدبالا اگه قرارباشه نرفته به مجلس بااستاندارزحمت کش ومقتدراستان مخالف باشند دیگه هرگزفریب اینهارونمی خوریم وبایدبدانندکه هرگز به اونهارای نمیدهیم
تالش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
0
0
واقعا سخنان درست و سنجیده ای گفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
متاسفم برا کسی که تو را استاندار قرار داد و نمی توانی مثل یک [...] و در حد جایگاهت صحبت کنی و اگر تو را عزل نکنند بازهم براشون متاسفم
نظرات بینندگان