اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
رییس مجمع نمایندگان اصفهان: پیگیر تونل بهشت آباد هستیم/ انتقال آب کارون، کشاورزی اصفهان را رونق می دهد
رئيس مجمع نمايندگان اصفهان گفت: در هر صورت به دنبال ايجاد تونل بهشت آباد هستيم و گفت‌وگوها در اين خصوص را با مسئولان ذي‌ربط تا اجرايي شدن اين طرح ادامه مي‌دهيم.
شوشان: روزنامه ایران در شماره امروز خود در مصاحبه ای با رئيس مجمع نمايندگان استان اصفهان نوشت: ايجاد تونل بهشت‌آباد مي‌تواند علاوه بر استان اصفهان، مناطق مركزي كشور را نجات دهد و كشاورزي را در دشت اصفهان رونق بخشد.

رئيس مجمع نمايندگان استان اصفهان در این مصاحبه صراحتا اعلام کرد که انتقال آب کارون از طریق تونل بهشت آباد تنها برای تامین آب شرب نیست بلکه کشاورزی اصفهان هم از آن سود خواهد برد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که چندی پیش وزیر نیرو گفته بود انتقال آب صرفا برای شرب و تامین آب آشامیندی است نه مصارف کشاورزی.

مصاحبه کامل رئيس مجمع نمايندگان استان اصفهان را می توانید در ذیل بخوانید:

عباسعلي منصوري رئيس مجمع نمايندگان استان اصفهان درباره انتقال آب كارون، اتفاقات خوزستان و تنش‌هايي كه براي اصفهان ايجاد شده است، اذعان داشت: در ديدارمجمع نمايندگان استان اصفهان و رئيس‌جمهور مباحث مهمي درباره آب و بويژه زاينده رود مطرح شد. موضوع حساس آب و زاينده رود در ديداري كه چند روز پيش مجمع نمايندگان اصفهان با محمدباقر نوبخت، معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري داشت نيز دوباره مطرح و قرار شد برنامه‌ريزي در اين خصوص انجام گيرد.

وي افزود: با ايجاد تنش كاري از پيش نخواهد رفت و نمايندگان اين استان سعي دارند كارها را با مذاكره پيش ببرند. شايد دوستان در استان‌هاي ديگر براي عصباني كردن ما صحبت‌هايي كنند، اما ما عصباني نمي‌شويم؛ زيرا در يك فضاي آلوده به تنش، مديريت آب از دست همه خارج خواهد شد و برخي از اين آب گل آلود ماهي مي‌گيرند.

رئيس مجمع نمايندگان اصفهان با بيان اين ‌كه ما اهل گفت‌وگو هستيم، اما متأسفانه برخي مي‌خواهند تنش ايجاد كنند و تصور مي‌كنند از اين طريق راه به جايي خواهند برد، تأكيد كرد: در هر صورت به دنبال ايجاد تونل بهشت آباد هستيم و گفت‌وگوها در اين خصوص را با مسئولان ذي‌ربط تا اجرايي شدن اين طرح ادامه مي‌دهيم.

منصوری یادآور شد: نمايندگان اصفهان براي اجراي اين طرح تلاش مي‌كنند و شايد برخي دوستان در پاسخ به اين تلاش‌ها اظهار نظرهاي تندي عليه اصفهان انجام دهند. رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با بيان اين كه مسئولان تلاش مي‌كنند مشكل آب اصفهان حل شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استاندار اصفهان به واسطه سابقه كاري خود نسبت به مديريت آب و جزئيات مربوط به آن واقف است. سعي مي‌شود تلاش‌ها و صحبت‌ها در اين استان و كشور همسو شود تا از ظرفيت‌هاي آبي اصفهان به درستي استفاده شود.

مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۷
comment
comment
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
comment
2
5
comment انشاا... جلوی این طرح خانمان سوز ...را می گیریم.
comment
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
comment
1
6
comment تناقض در گفتار وزیر نیرو از قبل هم معلوم بود و البته از دولتی که هفت وزیر از یک استان را به کابینه میبرد هم انتظاری غیر از نیست آیا در تمام ایران نیروهای خبره کم است که آقای روحانی هفت وزیر را از یک استان انتخاب کردند ؟ پیشنهاد میکنم نمایندگان خوزستان نسبت به استیضاح وزیر نیرو اقدام نموده در اعتراض به مسئله انتقال آب دسته جمعی استعفا کنند و در صورتیکه انتقال آب صورت گیرد مردم خود آنها را عزل خواهند کرد و دیگر بین مردم خوزستان جایی نخواهند داشت
comment
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
comment
1
3
comment آقاي منصوري يواش يواش پياده شو با هم بريم...... زور كه نيست هر جايي شنيدم بده بستان دارد در شهر شما فقط گرفتني ايست .ديگر حناي شما رنگ ندارد مردم خوزستان ساكت نمي شوند و به هر قيمتي جلو اين ظلم را خواهند گرفت وزير نيرو هم بايد مواظب عواقب كار باشد..ما هم نماينده داريم و مسلما دفاع خواهند كرد و نكته مهم تر جناب آقاي مقتدايي استاندار خوب كه همه به او اعتماد دارند
comment
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
comment
0
4
comment فرق ما بااصفهانیها در این است که ما مردم خوزستان آب شرب سالم برا ی نوشیدن نداریم آنها ونمایندگانشان به فکر آبیاری زمین های کشاورزی خود هستند!!!یعنی در این نامعادله مردم سرزمین زرخیز خوزستان ارزش زمین و خاک را ندارند؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
comment
1
2
comment معلومه با همین منطق و لابی گری حق دیگران راخوردید که تبدیل به اصفهان شدید ولی این دفعه خواهید دید خوزستان کوتاه نخواهد امد
comment
شریعت
|
United States
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
comment
0
2
comment این مصاحبه تا حدود زیادی به نفع مردم خوزستان تمام شد، رییس مجمع نمایندگان اصفهان در این گفتگو نشان داد که از اصول ابتدایی ورود در مباحث ملی چندان مطلع نیست.
به هرحال ما منتظر می مانیم که همتای ایشان در بین نمایندگان خوزستان پاسخی مناسب دهد در غیر اینصورت، بناچار خود پاسخ می دهیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
comment
0
0
comment سلام خدا را شاکریم که رهبر فرزانه انقلاب آیت الله خامنه ایی در جریان کار قرار دارد و رییس جمهور محترم هم اگر تمام وزیرانش اصفهانی باشند هیچ وقت اب شرب را بر شیعیان مخلص جنگ دیده ویاران وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی (مردم خوزستان) نمی بندد مطمن باشید مردم خوزستان بعده ای با شایعه مخوان مردم را با رییس جمهور بد کنند دنبال اهداف خودشان هستند. استاندار به پشتوانه شما ونمایندگان محکم ایستاده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار