اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۹۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
استاندار اصفهان: تنشی میان اصفهان و خوزستان نیست
زرگر پور در پاسخ به این پرسش که با توجه به سابقه کاری شما در وزارت نیرو آیا با انتقال آب از کارون به فلات مرکزی، این رودخانه با کم آبی مواجه می‌شود، گفت: من در حال حاضر استاندار اصفهان هستم
شوشان : استاندار اصفهان گفت: از یک ماه و نیم گذشته کارگروهی در استانداری اصفهان در خصوص رفع مشکلات کمبود آب استان تشکیل شده است و حتی پیش‌بینی‌های لازم نیز در خصوص چگونگی مهار کمبود انجام گرفته است.

رسول زرگر پور در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان در خصوص تنش‌های ایجاد شده میان استان‌های اصفهان و خوزستان اظهار کرد: آنچه اتفاق افتاده بحث چند NGO بوده است و در اصل تنشی میان دو استان وجود ندارد و کارها بر روی روال خود پیش می‌رود و مشکلی نیست.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه با توجه به سابقه کاری شما در وزارت نیرو آیا با انتقال آب از کارون به فلات مرکزی، این رودخانه با کم آبی مواجه می‌شود، گفت: من در حال حاضر استاندار اصفهان هستم و مسوول منابع آبی وزارت نیرو نیستم، اما می‌دانم که مسائل آبی استان اصفهان در حال پیگیری است و خللی در انجام آن‌ها ایجاد نشده است.

استاندار اصفهان در پاسخ به این سووال که آیا برای مشکل آب اصفهان تدابیری دارید و کارگروه یا کمیته تشکیل شده یا خیر؟ تاکید کرد: از یک ماه و نیم گذشته کارگروهی در استانداری اصفهان در خصوص مشکلات کمبود آب استان تشکیل شده است و حتی پیش‌بینی‌های لازم نیز در خصوص چگونگی مهار کمبود انجام گرفته است.

زرگرپور تصریح کرد: در این کارگروه از تجربیات، کم آبی تهران در سال 1386 حداکثر استفاده شده و آنچه مسوولان آبفا اعلام می‌کنند نتیجه‌ نشست‌های این کارگروه است و تمام مردم و مسوولان استان باید به هشدارهای آبفا توجه لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه چه تعاملی میان مسوولان استان و کشور در خصوص مسئله آب شده است؟ تصریح کرد: مطمئنا صحبت‌هایی انجام شده و ادامه کارها نتیجه همین تعامل با مسوولان کشور است و این ارتباطات در موضوع آب بیش از پیش پیگیری خواهد شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
comment
0
2
comment این بی تفاوتی نیست بلکه پوشاندن ترس است.
comment
Farzand ADAM
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
comment
0
1
comment در این گفتگو بخشی نگری وجزیره ای اندیشیدن موج ماند
استاندار اصفهان نه تنها پاسخی منطقى نمیدهد که نشان میدهد منطق آشنای مامورم و معذورم را به خوبی می شناسد
واقعیت امر این است که خوزستانى ها در طول سالهای مختلف وحوادث بسیاری که بر این سامان گذشت نشان داده اند که مرزبانان دلیر ایران و ایرانی اند و ابایی براى گذشتن از جان و جانان وملک و ملکت خود به شرط حفظ این آب و خاک گرامی ندارند
براى ما خوزستان همان اندازه عزیز است که اصفهان و جای جای این گربه دوست داشتنی.
اما چنین نگاه یکسویه به خوزستان آزار دهنده وعلت ناراحتی مردم غىور این استان است، ایشان تا چندی پیش از مدیران وزارت نیرو بوده وحتما مى داند که سو مدیریت وتدبیر چه به روز این استان آورده ومیداند که دو تالاب مهم هویزه و شادگان در چه وضع هستند ومرگ بر فراز آن دو تالاب است ومنتظر تا بیفتند وجسم نحیفشان را غارت کندو غبار مانده اش را بر جسم و جان خوزستانى بنشاند و...
آیا پاسخ استاندار اصفهان بی توجهی حتی به روزگار مدیریت خودشان در وزارت فخیمه نیرو نیست؟
اما مهمتر این است که در پاسخ ایشان هنوز هم جایی برای حل مسئله وجود دارد؛ می پرسید چگونه!
ایشان همانگونه که پیشتر گفته شد با بخشی نگری وجزیره ای اندیشیدن مهمترین پرسش خبرنگار را پاسخ داده ومنطق مامورم ومعذور پایه جواب وی است پس پشنهاد من استفاده از ایشان در استانداری خوزستان است وفرستادن جناب مقتدایی به اصفهان به خصوص که این بزرگوار خوزستانی نشان داده که بشتر مقید به حقیقت است تا به ماموریت اداری.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار