اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
مدير عامل شركت پيرا حفاري ايران
به گزارش پايگاه اطلاع رساني مناطق نفت خيز جنوب ، مهندس عبدالمهدي مجتهدي گفت: با توجه به نقش لجستيك و استراتژيك اين شركت در عمليات توليد ، وزير نفت موافقت خود را با خروج نام شركت پيراحفاري ايران از فهرست شركت هاي مشمول اصل 44 قانون اساسي اعلام كرده است .

 

مدير عامل شركت پيرا حفاري ايران از منتفي شدن موضوع خصوصي سازي شركت  ييراحفاري ايران خبر داد .  

به گزارش پايگاه اطلاع رساني مناطق نفت خيز جنوب ، مهندس عبدالمهدي مجتهدي كه در آيين نماز جماعت ظهر و عصر در محل مديريت عمليات(برومي) اين شركت سخن مي گفت افزود : با توجه به نقش لجستيك و استراتژيك اين شركت در عمليات توليد ، وزير نفت موافقت خود را با خروج نام شركت پيراحفاري ايران از فهرست شركت هاي مشمول اصل 44 قانون اساسي اعلام كرده است .
 


 وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي افزود : در پرتو هدايت و رهبري امام خميني (ره ) بود كه ملت به اين خودباوري عميق رسيد كه مي تواند با اتكا به قدرت ايمان و اراده خود در عرصه هاي گوناگون به رفيع ترين قله ها دست يابد .
 

همچنين در اين مراسم ، حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده ، امام جمعه  موقت اهواز  در سخناني با بيان اينكه مهمترين رهاورد انقلاب اسلامي كسب استقلال واقعي بود گفت  : امروز پس از گذشت 35 سال ، ملت ايران محكم و استوار همان شعار ها را سر مي دهد و  بر اصولي كه امام امت اين انقلاب را بر آن پايه ريزي نموده بود ، پافشاري مي كند .
 

امام جمعه موقت اهواز تصريح كرد،  پس از حركت تاريخ ساز ملت در 22 بهمن 57 ، امروز دستاورد هاي درخشان انقلاب اسلامي از جنبه هاي گوناگون از جمله صنعتي ، پزشكي ، نظامي، هوافضا  و هسته اي به هيچ وجه با قبل از انقلاب قابل قياس نيست .
 

وي در پايان با بيان نقش بي مثال صنعت نفت در پيش و پس از انقلاب اسلامي ايران خاطر نشان كرد : كاركنان صنعت نفت ، در جريان انقلاب با بستن شير هاي نفت ، و در زمان جنگ تحميلي با جلوگيري از قطع صادرات آن ، دين واقعي خود را به اسلام ، امام و امت ادا كردند .

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار