شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر
طرح مزرعه نمونه تحقیقاتی در آرک ۱۱ را با همکاری موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر راه اندازی کرده‌ایم و برنامه‌ای را نیز جهت تولید نیشکر ارگانیک داریم که در آینده‌ای نزدیک به اجرا در خواهد آمد
محمد فتحی مکوندگفت: پیش بینی می‌شود در سال زراعی ۹۵-۹۴ از مجموع ۹ هزار و صد هکتار اراضی قابل برداشت نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر بیش از ۷۵۰ هزار تن نیشکر برداشت شود و با احتساب شکر خام تحویلی از دیگر شرکت‌ها انتظار می‌رود بالغ بر ۱۴۰ هزار تن شکر سفید تولید کنیم.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در سال زراعی گذشته ۵۹۷ هزار تن نیشکر تولید کرده که از این میزان نیشکر برداشت شده بیش از ۵۸ هزار تن شکر تولید کرده است که با انجام اقدامات لازم راندمان های تولیدی خود را افزایش دادیم.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر خاطر نشان کرد: مهمترین دستاوردهایی که در بخش‌های کشاورزی و صنعت داشته‌ایم، بهبود وضعیت کشت و داشت مزارع بود که تاثیر آن در عملکرد سال‌های آینده شرکت مشخص خواهد شد و همچنین استفاده گسترده از گل فیلتر کیک کارخانه در اراضی آیش شده بود که به منظور افزایش حاصلخیزی خاک انجام گرفت.

فتحی مکوند در پایان خاطرنشان کرد: در شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر، طرح مزرعه نمونه تحقیقاتی در آرک ۱۱ را با همکاری موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر راه اندازی کرده‌ایم و برنامه‌ای را نیز جهت تولید نیشکر ارگانیک داریم که در آینده‌ای نزدیک به اجرا در خواهد آمد.

شرکت کشت و صنعت امیرکبیر یکی از واحد های هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در کیلومتر ۵۵ جاده اهواز ـ آبادان واقع شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار