اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
بعنوان مدیر ارشد ارتباط گستر
در آیین افتتاح یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو تهران از مهندس قنواتی بعنوان مدیر ارشد ارتباط گستر تقدیر بعمل آمد
در یازدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حضور مقامات ارشد کشوری ،اساتید، متخصصان و دانشجویان عرصه ارتباطات یکشنبه 24 آبانماه  که در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار گردید از مهندس قنواتی بعنوان مدیر ارشد ارتباط گستر تجلیل و قدردانی شد. 
این برنامه با سخنرانی و خیر مقدم گویی دکتر هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم آعاز گردید و ایشان در بیاناتی به نقش های ارزشمند روابط عمومی در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران های مختلف رشد این نهال اشاره نمود و در ادامه نیز به دغدغه های پیش روی فعالان این عرصه اشاره ای نمود. پس از ایشان نیز پروفسور باقر ساروخانی از اساتید و دانشمندان عرصه ارتباطات کشور و دبیر علمی سمپوزیوم به ایراد سخن پرداخته و مسایل تخصصی در عرصه کمپین و نقش آن در تبلیغات نوین اشاره نمود.
در ادامه برنامه نیز رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) دکتر برت دی وریز پیام این انجمن خدمت حاضرین قراءت نمود.
دیگر آیتم این برنامه سخنرانی دکتر امیر حسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان جانشین وزیر محترم این وزارتخانه بعنوان سخنران ویژه سمپوزیوم بود.
پایان بخش قسمت افتتاحیه سمپوزیوم نیز اهدا جوایز مدیران ارشد ارتباط گستر ، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی سازمان ها و شرکت های بخش دولتی و خصوصی بود که شرکت فولاد اکسین در این بخش خوش درخشید. 
در این قسمت مهندس قنواتی بعنوان مدیر ارشد ارتباطات گستر و پرویز تنها بعنوان کارشناس برتر  روابط  عمومی انتخاب گردیدند.
شایان گفتن است از دیگر تقدیر شدگان بخش مدیران ارشد ارتباط گستر می توان به دکتر مهدی کرباسیان معاون محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو  و  دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان نام برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار