شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
الله‌اکبر از این حجمِ از لجبازی!
شوشان - محمدسعید بهوندی، بازنشسته فرهنگی :
متاسفانه کم کم همه داریم به این باور نزدیک می‌شویم که؛ اجرای تکلیف تصریح شده در ماده‌ی 30 قانون برنامه‌ی ششم توسعه، مبنی بر رعایت عدالت در دریافت‌ها و رفع تبعیض‌ها که از پنج سال نیز گذشته و سال ششم و تمدیدی خودش را هم سپری نموده و شاید به پایان سال هفتم هم بینجامد، جز با استعفا و یا برکناری جناب میرکاظمی لباس عافیت و عمل بر تن خویش نپوشد و نبیند. شوربختانه این شخص حتی نمایندگان مجلس که تنها نقطه‌ی امیدمان بودند را هم با اندیشه و مقصود خویش همراه نموده است.

در ریاست بر سازمان برنامه و بودجه توسط ایشان نیز متاسفانه همه‌ی درها را کاملاً به روی ما بازنشستگان کشوری و لشکری بسته و در چهارده ماهی که گذشته نیز حتی فرصت یک جلسه‌ی خشک و خالی گفتگو هم بما نداده تا اینکه حداقل سخن و استدلالمان را بشنود. این شخص چگونه انسان و مدیری است که راحتی خیال و آرامش دو میلیون و پانصدهزار نفر انسان شریف و حداقل سه برابر این تعداد اهل و عیال محترم آنان و حداقل به همین اندازه عروس و داماد و نوه و نتیجه، اصلاً برایش مهم نبوده و دارای ارزش و اهمیت نیست؟! واقعاً ایشان در چه دانشگاهی درس خوانده، معرفت آموخته و بالاتر از آن؛ چگونه تجربه‌ای را اندوخته است؟! ضمناً؛ مصلحت ما و منسوبین‌مان، این جمعیت دهها میلیونی به کنار، آیا عجیب و تعجب برانگیز نیست که ایشان حتی بفکر صلاح و مصلحت شخصی خودش هم نیست؟! بنابراین باید بگویم؛ الله‌اکبر از این حجم از لجبازی! آیا رئیس جمهور از این مسئله مطلع است؟!
وَالعاقِبَةُ لِلتّقوی وَاَهلِ الیَقین 1401/8/20

بازنشستگان شریف و مشمول، چنانچه این مطلب را می‌پسندید، حداقل آنرا برای نمایندگان استانتان و همچنین اعضای کمیسیونهای اجتماعی و برنامه و بودجه‌ی مجلس شورای اسلامی ارسال نمایید. متشکرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار