اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۹۴۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب / لر بختیاری :
انتشار برخی اخبار بدون سند درباره انتصابات قومی در دانشگاه علوم پزشکی خوزستان توسط کانال های رسانه ای، دستاویزی برای نفرت پراکنی و راه اندازی جنگ قومی توسط برخی افراد شده.

در هنگامه ای که خوزستان به اتحاد و همبستگی بیشتری در راستای دفاع از حقوق جغرافیایی و همچنین تقویت لابی ملی خود دارد، برخی افراد نسبت به همولایتی های شوشتری و دزفولی مان، نفرت می کارند و با تضعیف همبستگی درون استانی، نتیجتا آب به آسیاب بدخواهان خوزستان می اندازند.

آنطور که شنیده شده انتصابات انجام گرفته در دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، از همه قومیت های استان می باشد و خبر مورد اشاره از واقعیت به دور است، البته نگارنده در پی توجیه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی نیست، اما اینکه منتقدان بجای نقد عملکرد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی، پای قومیت های محترم استان را وسط می کشند و زمینه جدایی افکنی قومی را در خوزستان فراهم می کنند، بسی جای تاسف دارد.

اصلا بر فرض که تمام انتصابات در این سازمان، از هم استانی های شوشتری و دزفولی باشدکه اینگونه هم نیست آیا استفاده از نیروهای بومی استان بهتر است یا اینکه از خارج از استان برای مان مدیر بیاورند و به ریش ما بخندند؟اینها مال همین استانند و هم درد ما هستند!

براستی چرا منتقدان امروز، در گذشته و حتی اکنون در قبال انتصابات فراوان غیر خوزستانی در پتروشیمی ها و ادارات استان، روزه سکوت گرفته و معترض نبودند و نیستند؟آیا ما فقط زورمان به خودمان می رسد؟
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
comment
0
0
comment بسیار خوب و منصفانه نوشته شده . احسنت بر شما
comment
اسدالله اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment بسیار عالی هر خوزستانی که دراستان پستی داشته باشد دلسوزتر و کار امدتر است مثل جناب مقتدایی که استاندار خوزستان بود و از حق خوزستانیها دفاع کرد ولی متاسفانه تعویضش کردن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
comment
0
0
comment متاسفانه،بیشترانتصاب افراد [...] وسفارش آقای [...]هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار