شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
مسئول کمیته پارا بدمینتون در گفتگو با شوشان:
مسئول کمیته پارا بدمینتون خوزستان گفت: برای حضور فعال در مسابقات کشوری بهمن ماه، نیاز به امکانات و حمایت مسئولین از این رشته ورزشی داریم.

کوروش باورصاد شانکیان در گفتگو با شوشان بیان کرد: ورزش پارا بدمینتون ۲ سالی می شود که در خوزستان فعال شده و در حال حاضر ۱۰ نفر به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تیم پارا بدمینتون استان در حال آماده سازی  برای مسابقات کشوری بهمن ماه است، تصریح کرد: ورزشکاران ما ویلچر، راکت، لباس و کفش مخصوص بدمینتون ندارند و خودشان هم توانایی مالی برای خرید این وسایل را ندارند.

موسس این رشته ورزشی در خوزستان، ادامه داد: پارا بدمینتون یک رشته ورزشی پر تحرک است و بدون امکانات و با ویلچرهای معمولی نمی توان در این مسابقات امتیازی کسب کرد.

باورصاد شانکیان با درخواست حمایت از مسئولین و دیگر نهادها و سازمان ها برای حمایت های مالی از ورزش معلولین، اظهار داشت: برای جذب اسپانسر و تهیه وسایل مورد نیاز تلاش های بسیاری کرده ایم ولی تاکنون به نتیجه ای نرسیدیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر بحث سلامتی و شادابی معلولین در این رشته ورزشی، اگر حمایت های لازمه صورت بگیرد با توانایی هایی که بچه ها از خود نشان داده اند کسب افتخارات کشوری دور از دسترس نخواهد بود.

مسئول کمیته پارا بدمینتون استان خوزستان تاکید کرد: اگر از ما پشتیبانی شود می توانیم این رشته را در سطح استان گسترش دهیم که حداقل امتیاز آن، بخشیدن روحی تازه به زندگی معلولین است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment واقعا باید دست این بزرگان را گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار