شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۶
از سوی مسئولین کشوری و سران سه قوه پیگیری خواهیم کرد
شوشان : در جلسه با وزیر نیرو تاکید شد؛ نمایندگان خوزستان به هیچ وجه زیر بار اجرای طرح‌های انتقال آب و احداث سد مارون ۲ نمی‌روند.
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه درخصوص برگزاری جلسه جمعی از نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: در این جلسه بر غیر کارشناسی و غیر منطقی بودن طرح‌های انتقال آب که به تازگی زمزمه‌هایی از آن در وزارت نیرو شامل بهشت آباد، آبگیری طرح گلاب و احداث سد مارون ۲ که برای ۲ استان آسیب‌های بسیار زیادی دارد تاکید شد.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو اعلام کرد اجرای طرح‌های مذکور متوقف خواهد شد، افزود: با این وجود کماکان نمایندگان ۲ استان پیگیر این موضوعات حساس خواهند بود. همچنین وزیر نیرو پیشنهاد داد جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت نیرو و نمایندگان خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان برای بررسی موضوع برگزار شود.

حسینی گفت: نمایندگان خوزستان به هیچ وجه زیر بار اجرای این طرح‌ها به ویژه طرح سد مارون ۲ که برای شهرستان‌های پایین دست بسیار مضر است و آسیب به زمین‌ها را تشدید می‌کند، نخواهند رفت و به مسئولین کشوری و سران سه قوه موضوع را منتقل خواهیم کرد که جلوی اجرای این طرح‌ها گرفته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار