شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
توسط کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز حکم پنج نفر از اعضای شورای نظارت بر نمایش این شهرستان ابلاغ شد.

محمد سلطانی در جلسه شورای نظارت بر نمایش این شهرستان اظهار داشت: هدف از ایجاد تشکل‌های هنری این است که درخور شان این شهرستان مسائل هنری را به‌پیش ببریم.

وی ادامه داد: متأسفانه به علت عدم وجود شورای نظارت بر نمایش در گذشته و برخی بی‌برنامگی‌ها در این اداره، تئاتر این شهرستان رو به خاموشی رفته بود.

کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: امید است که بتوانیم در زمینه فرهنگ و هنر در این شهرستان به‌ویژه تئاتر نهایت تلاش را بکنیم تا جبران کم‌کاری‌های گذشته شود.

وی افزود: کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها در حوزه فرهنگ و هنر بسیار زیاد است و نیاز به‌وقت گذاشتن و برنامه‌ریزی مستمر دارد.

سلطانی همچنین گفت: نیاز است که بزرگان هنر نمایش این شهرستان که هم‌اکنون عضو شورای نظارت بر نمایش و انجمن نمایش شده‌اند نسبت به احیای تئاتر این شهرستان کوشا باشند.

کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان گفت: دیدگاه‌های بزرگان را مدنظر قرار خواهیم داد و از نظر اساتید فن استفاده خواهیم کرد و توصیه ما به جوانان اهل هنر این است که حتماً پس از فراگرفتن آموزش وارد عرصه هنر نمایش شوند.

در پایان این جلسه حکم شورای نظارت بر نمایش این شهرستان به سیف‌الله احمدی، یوسف مداحیان، علی‌رضا باغبان‌باشی، پیمان سلیمانی و عبدالکریم بازرگانی ابلاغ شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار