شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۷۹۳
تعداد نظرات: ۱۰۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
انتصاب دکتر ایدنی به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی مردود است/ استاندار خوزستان به دنبال چه گزینه ای است؟
چند ساعت پس از حکم سرپرستی دکتر ایدنی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، استاندار خوزستان در اطلاعیه ای عنوان کرد که چنین انتصابی را قبول ندارد و زیر بار آن نمی رود.
چند ساعت پس از حکم سرپرستی دکتر ایدنی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز ، استاندار خوزستان در اطلاعیه ای عنوان کرد که چنین انتصابی را قبول ندارد و زیر بار آن نمی رود.
در این اطلاعیه استانداری خوزستان آمده است: نحوه انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اهواز غیرقابل قبول و مردود است .
دکتر مقتدایی علت این مخالفت با نحوه انتصاب مذکور را مشکلات حاد زیست محیطی و بهداشتی استان خوزستان قلمداد کرده و افزوده است: کنترل و حل تبعات بهداشتی الودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است ، لذا چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد.

در پایان این اطلاعیه ،  استاندار خوزستان این تصمیم وزارت بهداشت را دارای شائبه سیاسی دانسته و معتقد است که به نفع رفقای خاص خودشان صادرشده است .

به گزارش شوشان ، مقتدایی استاندار خوزستان تاکنون 19 مشاور را در زمینه های مختلف منصوب کرده که یکی از این مشاوران ، دکتر حیات ممبینی مشاور در امور بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است و به نظر می رسد انتصاب دکتر ایدنی با مخالفت دکتر ممبینی مواجه شده و این مخالفت نیز واکنش استاندار را نسبت به وزیر بهداشت به دنبال داشته است.

چندی پیش دکتر سرمست رییس برکنار شده دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مصاحبه ای هشدارگونه گفته بود که " استاندار نباید اداره جلسات و ارتباط با ادارات را به دست معاونانش بسپارد اگر این کار را انجام دهد، در حل مشکلات استان با مشکل مواجه می‌شود. اگر استاندار بخواهد در اتاقش را ببندد و با آن مشاوری که از دور دستی بر آتش دارد و مسائل تئوریک 15 سال پیش را می‌گوید، مشورت کند، نمی‌تواند موفق باشد."




مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
انتشار یافته: ۱۰۰
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
11
comment اینا دیگه از اون حرفاست

ولی چرا باید استاندار زیر بار چنین موردی باشد

بنظرم برای این مشکل تنفسی نیز دکتر ایدنی بهتر می تونه این مورد رو رهبری و به سرانجام برسونه چون ایشون خودشون در کار پزشکی فوق تخصص ریه هستند و بر این مورد اشراف کامل دارند
پاسخ ها
comment
مجید
| Germany |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
comment مگه قراره رئیس دانشگاه بیاد و فقط مشکل تنفسی رو حل کنه که این حرف رو می زنی
بنظر من هر مدیری در استان باید با هماهنگی استاندار باشه و این امری طبیعی و بحقه
چون استاندار نقش رئیس جمهور رو در استان داره
comment
رند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
4
10
comment منتقدین محترم و آقای استاندار: آقای دکتر ایدنی حاذق ترین دکترهای استان و فوق تخصص در آلرژی است که بزرگ شده ی هفت تپه ودانش آموز پدرم بوده است. لذا باید به این حسن انتخاب وزیر بهداشت باید تبریک گفت قطعا مشاور بهداشتی جناب استاندار که خود ایشان در زمان مدیرکلیش بهداشت ودرمان استان را ..... بود......
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
11
comment انتصاب وزارتی بوده و به تایید فرهنگستان علوم پزشکی رسیده
استاندار چرا باید چنین کاری کند؟
آیا فکر کرده با این کار میشود جلوی کنایه سرمست را گرفت؟
comment
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
9
comment اقای مقتدایی دوباره قراراست در استان شاهد دعوا باشیم؟ درگیر شدن با وزیر بهداشت که یک نیروی بومی با تخصص مرتبط با موضوع آلودگی هوا منصوب کرده به نفع استان است؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
3
10
comment اقایدکتر مقتدایی که خیلی به ایشان ارادت داریم قرار بود ورژن جدیدی باشد وبا یک چهره ملی مثل دکتر ایدنی که برای اولین بار توانست به ریاست شورای عالی نظام پزشکی کشور انتخاب شود و افتخاری بزرگ نصیب استان کرد با آغوش باز پذیرا باشد که مطمعهن هستم با شناختی که از دلسوزی دکتر مقتدایی دارم همینطوز هم خواهد شد
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
7
comment آقای مقتدایی از شما بعید است اینگونه نظر دادن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
9
comment لطفا دعوا را بگذارید کنار

لطفا استاندار و مشاور و روابط عمومی بگویند بهتر از ایدنی چه کسی مد نظرشان بود که بتواند در زمینه پزشکی - سلامت و مدیریتی حاذق و مدیری توانمند باشند؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
9
comment اقای مقتدایی، دکتر ایدنی فوق تخصص آسم و الرژی و رئیس سازمان نطام پزشکی کشور هستند که حتما توانایی حل مشکلات بهداشتی استان خوزستان می باشند لطفاً نیروهای ملی استان عزیزمان را با این کارها نسوزانیم
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
3
9
comment آقای مقتدایی واقعا متاسفم که گوش به حرف مشاور خود میدهید
پاسخ ها
comment
مجید
| Germany |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
comment پس گوش به حرف شما بده!!!!!!!!!!!
مشاور یعنی همین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
10
comment دکترایدنی بهترین گزینه بود جوان تحصیلات بالا اعتدال گرا از بدنه قشر محروم جامعه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
7
comment اقایدکتر مقتدایی که خیلی به ایشان ارادت داریم قرار بود ورژن جدیدی باشد وبا یک چهره ملی مثل دکتر ایدنی که برای اولین بار توانست به ریاست شورای عالی نظام پزشکی کشور انتخاب شود و افتخاری بزرگ نصیب استان کرد با آغوش باز پذیرا باشد که مطمعهن هستم با شناختی که از دلسوزی دکتر مقتدایی دارم همینطوز هم خواهد شد
comment
رضا دهکردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
8
comment آلودگی هوای خوزستان داره جان مردم رو میگیره و اونوقت ما با این مباحث داریم فرصت سوزی می کنیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
5
comment آقای مقتدایی این رفتار شما با منش دولت تدبیر و امید هم خوانی ندارد بهتر است مشاوران بهتری برای خود انتخاب کنید با توجه به مشکلات حاد آلودگی هوای استان خوزستان دکتر ایدنی بهترین گزینه هستند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
4
comment بعید مپیدانم این موضع جناب دکتر مقتدایی باشد و مواضع آقای درویشی که به اسم استاندار نقل قول کرده و عکس آفای درویشی را باید بزنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
4
7
comment دکتر ایدنی بهترین گزینه است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
3
5
comment من نظری ندارم دکتر ایدنی رو نمیشناسم ولی به استاندار ایمان دارم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
3
4
comment نقش اقاى مشاور در اظهار نظر اقاى مقتدايى كاملا مشخص است اقاى مشاور به فكر مردم باش...
comment
سواعدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
6
comment ریست دانشگاه باید هماهنگ با استادار محترم باشد نه توسط استاندار انتصاب شوند و انتصاب توسط وزیر صورت می گیرد وآقای دکتر ایدنی که تازه منصوب شده اند جناب استاندار موضع معقولی به عنوان پدر مجموعه های استان اتخاذ نکرده اند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
5
5
comment بنظرم حرف مقتدایی درسته
comment
سواعدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
4
comment ریست دانشگاه باید هماهنگ با استادار محترم باشد نه توسط استاندار انتصاب شوند و انتصاب توسط وزیر صورت می گیرد وآقای دکتر ایدنی که تازه منصوب شده اند جناب استاندار موضع معقولی به عنوان پدر مجموعه های استان اتخاذ نکرده اند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
4
9
comment اتفاقا اقاى استاندار رفقيق گرايى مكند كه حامى دكتر بوستانى است بدون نظر وزارتخانه
comment
خوزستانی
|
Germany
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
3
comment این خبر تناقض دارد .. اگر حرفهای سرمست در این تغییرات موثر بود میبایست ایت اتفاق از طرف استاندار باشد اگر هم این جابجایی از طرف وزارت بهداشت بود پس میتوان گفت هیچ ربطی به سخنان سرمست نداشته.. در نهایت اینکه احتمالا جناب مهندس مقتدایی مسلما میخواهد این اتفاق را گردن خود ساقط کرده و اظهار بی اطلاعی کند . که شاید هم اینچنین باشد اما وزارت بهداشت مسلما با استانداری مربوطه هماهنگ خواهد بود
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
comment همان که گفتین / میخوان از گردن خودشان ساقط کنند
comment
امیر
|
United Kingdom
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
2
7
comment آقای استاندار می گوید این انتخاب سیاسی است مگر هشت سال دوری شما و انتخاب مجدد شما سیاسی نبوده است؟
comment
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
4
comment جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
4
comment با همدلی باید مشکلات را حل کرد. اختلافات بیشتر به مشکلات دامن میزنه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
6
comment آقای استاندار دوست دارین تمام استان توسط مشاورین شما اداره شود؟
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
8
3
comment با نظر استاندار موافقم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
7
comment واکنش شتابزد ای از جانب روابط عمومی استاندار بود
comment
مریم اویسی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
5
comment به این جمله استاندار دقت کنید :
کنترل و حل تبعات بهداشتی الودگی هوای خوزستان برعهده استان و مسوولیت آن متوجه استاندار است ، لذا چگونه می توان پذیرفت که انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بدون هماهنگی استاندار صورت گیرد....

هر چه فکر کردم که ارتباطش رو با مخالفت با انتصاب پیدا کنم نکردم . شما راهنماییم کنید
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
comment فک گردن نمی خواد. معنیش اینه : من باید رییس تعیین کنم نه تو
comment
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
comment استاندار حرف کاملا بجایی میزنه . همراستا بودن با استندار یک استان جزو ضروریات است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
7
comment اقاى مقتدايى به دنبال دوست صميصمى خود دكتر ....است كه در كميته انتصابات وزارت بهداشت مردود شد مى باشد ايا اين رفيق گرايى نيست ؟خود استاندار سياسى انتخاب نشد ؟ .....
comment
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
6
comment آقای دکتر مقتدایی این ادبیات دور از شان یک استاندار است که وزیر بهداشت و درمان را به رفیق گرایی متهم کند دکتر ایدنی یک شخصیت علمی وفرهیخته است و از هر لحاظ شایستگی این پست را دارند
comment
رصا
|
United States
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
8
comment آقای مقتدایی تو را بخدا خاطرات تلخ دوره قبلی استانداری و درگیری هایی که منجر به جابجایی شما به هرمزگان شد و دعواهای روزمره تان با نمایندگان و... را دوباره زنده نکنید. ما دیگر تحمل دعوا را نداریم. ما خدمت میخواهیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
4
comment تعجب مکنم از بعضی نظرات که نسنجیده نظر میدهند وزارت بهداشت باید رئیس راتعیین کند و از وظایف آن وزارتخانه نه استاندار او فقط یک هماهنگ کننده ....
comment
برون
|
United States
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
5
comment چرا هر وقت آقای مقتدایی استاندار هستند باید شاهد اینگونه دعواها باشیم. این دعواها و تند سخن گفتن ها فقط و فقط به مردم رنج دیده خوزستان آسیب می زند. ایشان قبلن هم استاندار بودند و معاونین شان را از آبادان اوردند و با وجود مخالفت اکثریت نمایندگان استان حاضر به تغییر آنها نشدند و بقول نزدیکانشان رفیق بازی کردند. چرا همه اش دعوا؟
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
comment دقیقا همینطوره
comment
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
7
comment استاندار محترم این دلسوزی نیست این رفیق بازی است باید قصه خورد به حال خوزستان که شما از پزشک نمونه ،فرهیخته شخصیتی بسیار علمی ،اشراف به تمام مسائل بهداشتی در مانی آموزشی ،توانمند و اتفاقا و فوق تخصص ریه که بسیار منشاء خیر و برکت برای هم استانیهای عزیزمان است سنگ اندازی میکنی در نظرت تجدید نظر کن اینگونه رفتار به ضررمردم خوزستان است ای وکیل مدافع خوزستان
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
comment دکتر ایدنی انتصاب شده و کسی نمی تونه تغییرش بده به جز وزیر
اینا فقط اعتراض کردند
comment
محمد سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
5
comment آقای مقتدایی آیا ناراحت نمیشوید اگر فردا نمایندگان هم با انتصابات شما در استانداری مخالفت کنند؟ ایا در انخاب معاونین تان با نمایندگان استان هماهنگی کردید؟ ایا اینگونه سخن گفتن علیه دولت و وزیر آقای روحانی و متهم کردن ایشان به سیاسی کاری و رفیق بازی به مصلحت دولت تدبیر و امید است؟
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
6
comment آقای استاندار استان ما به آرامش احتیاچ دارد از شما که مدیری با تدبیر هستید انتظار نمی رفت که تحت تاثیر مشاوران خود این موضوع را رسانه ای کنید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
6
2
comment مطمئن باشید حق با دکتر مقتدایی است. ایشان استاندار خوزستانه و باید نظرش اعمالش بشه.
comment
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
8
comment ای کاش استاندار زمانی که پسر مشاور فرهنگی ایشان به عنوان رییس منطقه آزاد اروند انتخاب شد هم اینگونه اعتراض می کردند
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
comment اینجا رفیق بازی و سیاسی کاری نشده
البته رفیق بازی انواع دارد
ما هنوز از آن بی خبریم داش محمود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
6
comment اقاى مقتدايى ....با دولت لج بازى نكن تفكرات بخشى شما اعم از رفاقت و همشهرى گرى مناسب مديريت ارشد استان نيست ....گزينه مقبولى نيست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
6
comment همه اين غوغا زير نظر و كار مشاور است واقعا متاسفم از اين نوع برخورد استاندار با قشر فرهيخته دانشگاه
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
4
comment با سلام لطفاً به چند نکته توجه بفرمایید:

1- استاندار که فرد با تجربه ای است یا انتظار می رود این گونه باشد چرا این گونه سراسیمه و با عجله موضع گرفته اند. آیا این شائبه به وجود نمی آید که فرد مورد نظر ایشان مورد توجه یا قبول وزارت قرار نگرفته اند.
2- به نظر میرسد استاندار شدیداً تحت تاثیر مشاور مرتبط با موضوع که گزینه دیگری را معرفی و حمایت میکند قرار دارد وگرنه این موضع تند.... برای چیست؟
3-به نظر میرسد نظر هیات علمی و سایر دانشگاهیان در تصمیم گیری برای انتخاب ریاست دانشگاه به عنوان یک شاخص (نه تنها شاخص) کمتر مورد توجه قرار میگیرد.
4-با شناختی که از دکتر ایدنی دارم اعتقاد دارم انتخاب مناسبی صورت گرفته است. چون با توجه به وضعیت استان از نظر تنوع خرده فرهنگها و قومیتها ونیز با توجه به نیاز نظام به همگرایی همه گروههای سیاسی و اجتماعی مدیران دستگاهها باید کسانی باشند که بتواند از همه افراد لایق استفاده کنند و با نزدیک کردن گروهها به یکدیگر و کاهش اختلافات و پرهیز از افراط و تفریط به مردم خدمت کند که بنده چنین روحیه ای را در ایشان سراغ دارم که امیدوارم همه به ایشان کمک کنند تا در خدمت به مردم خوب خوزستان موفق شوند. والله اعلم و هو خیر ناصر و معین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
4
comment أقاى استاندار خودت إز نزديك به دكتر أيدنى وقت بدهيد نظرت صدد رصد عوض ميشه
comment
دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
1
3
comment آقای استاندار شما ومشاورتان که ده ها سال سابقه اجرایی دارید چطور ....خطا کردید آنوقت ایراد ار سابقه مدیریتی دکتر ایدنی میگیرید مطمئن باشید ایشان بسیار باتجربه تر با منطق تر معقول تر و تابع احساسات و متاثر ارز نظرات دیگران نمی باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
comment
0
3
comment آقای استاندار :......در مجموعه فرهنگی فجر با پزشکان وکارکنان جلسه گذاشت وسه گزینه را یعنی دکتر خاتمی نیا ، بوستانی وایدنی را به دانشگاه ومشاوران معرفی کرد وسران ستادها را هم دعوت کرده بود بعد با برخی از فعالان درتهران پیگیری کرد وهرسه هم مد نظر بودند ولی وزارت پس از بررسی دکتر ایدنی را انتخاب کرد واین مسائل قبل از انتخاب مشاورین شما بود وبهتر است به خواست وزارت احترام گذاشت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
2
comment .....آقایان اینطوری می خواهید ازحقوق مردم دفاع کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
3
comment روحانى مچكريم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
2
comment استاندار چرا نمیگه با انتخاب بهروز نشان سیاسی کاری شده!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
3
2
comment درود بر مقتدایی. از نظرت کوتاه نیا . حق با شماست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
3
3
comment مقتدایی استاندار خوزستان باید در انتخاب مدیران سهیم باشد. این وظیفه ذاتی هر استاندار است چرا که باید مدیرانی شایسته و همسو با خود را انتخاب نماید.
comment
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment استاندار درست میگه
comment
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
2
comment استاندار رئيس جمهور استان است. بنا براين در تمام انتصابات اختيار تام دارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
2
comment مگه میشه مدیری انتخاب بشه بدون نظر استاندار!!!!!
comment
شهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
2
comment بده بستان شورای عالی انتخاب رئیس دانشکاه
comment
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment چرا اینقدر گارد می گیرید دوستان ؟ خوب یکی از وظایف استاندار کنترل اوضاع بهداشتی است حق داره که نظر بده ..ما هم حق دارید نظر کارشناسانه بدیم نه بی جهت خلط مبحث کنیم
درنهایت همه از استاندار انتظار دارند پس اجازه بدهید کارش و انجام بده
comment
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment جناب استاندار حق کامل داره ..اینهمه ضعف بهداشتی در استان هست همین مطلب امبولانس که شما خبررسانی کردید یا آن بچه که در اندیکا که بر اثرنبودن امکانات جان باخت !!الان هم یک فرد بدون هماهنگی با استاندار اتنخاب بشود همه عنان اختیار بهداشتی از دست ایشان خارج میشود و بعد همه انگشتها به سوی نماینده دولت و شخص استاندار نشانه می رود
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment دوستان توجه داشته باشید که اعتراض دکتر مقتدائی به نحوه انتخاب هست , نه شخص انتخاب شده.
comment
هانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
4
comment درود براستاندار شجاع وتیزهوش
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment این همه شجاعت و اقتدار دکتر مقتدایی قابل تحسین است.امیدوارم تنگ نظران در کار ایشان سنگ اندازی نکنند.امید است با تدبیر دولت امید در استان خوزستان هم پیشرفتهای قابل توجهی محقق شود.
comment
سیدعقیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
4
comment استاندار نماینده عالی دولت در استان است و نباید ان بدعت باب شود که وزرا بدون همانگی با ایشان اقدام به انتصاب مدیر خود در استان کنند
comment
فاروق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
2
comment تضعیف استاندار که تازه کار خود را شروع کرده است خیانت به استان و مردم محروم آن است.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
2
comment شوشان خبر یکجانبه ای تنظیم کرده ای. اینطور به صلاح استان نیست که با با اضافه کردم مقدمه و موخره به خبر مخاطب را به بیراهه ببری.
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment زمان حجازی حتی آبدارچی ها هم با استاندار هماهنگ می کردن چه برسد به روسای ادارات و دانشگاه ها
comment
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment چرا شوشان فقط نظر مخالفان استاندار را منعکس می کند. دکتر مقتدایی صلاح استان را می خواهد. این حق طبیعی او است که مدیران دولت با نماینده عالی دولت در خوزستان همسو هماهنگ و با اطلاع ایشان باشد
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
3
comment خدمت دوستان گرامی عرض میکنم کمی تعمل کنید امکان دارد حکمی زده شود و استاندار بیخبر باشد ایشان به وزیر بهداشت دو نفر را معرفی کرده بود . یکی دکترایدنی که مورد اقبال جامعه پزشکی و دانشگاهی بودند و یکی دکترب که مورد حمایت مشاوراستانداردرامور بهداشت قرارداشت . به نظراینجانب عقل و تدبیر ایجاب میکردسریعا بیانیه ندهند.آیا بودن یک نیروی بومی که خودازنزدیک بامشکلات آشنا میباشدیا یک نیروی غیربومی و پروازی جایگزین شوندقضاوت بر عهده مردم شریف خوزستان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment آقای دکتر مقتدایی دکتر ایدنی بهترین گزینه هستند....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
3
comment تیم تعیین انتصاب وزارت بهداشت ودرمان ازتمام گزینه های معرفی شده مصاحبه به عمل آورده و تمام برنامه های آنها راع مورد بررسی و تحلیل قرار داده که دقیقنا جزء وظایف آن وزارت بوده انجام داده و بهترین گزینه از نظر علمی ،اجرایی ،توانمندی ،تعامل ،شایستگی و از طرفی مجمع نمایندگان استان که منتخب این مردم هستند و اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان دانشگاه روی دکتر ایدنی اتفاق نظر دارند...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
3
comment م....وقتی در مورد تعیین رئیس یک دانشگاه نتواند با همدلی وتعامل حل نماید چطور میتواند مسائل و مشکلات بزرگ و کلیدی استان را حل نماید...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
2
comment ازروابط عمومی استانداری خوزستان درخواست دارم نظرسنجی از مردم استان خصوصا صاحبا ن علم و قلم در مورد استاندار و توانایی و محبوبیتش در استان انجام دهند تاببینند جایگاه وی در بین مردم کجاست
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
4
comment شوشان خیلی کار خنده داری کرده اید. احتمالا با شما تماس گرفته اند تا از حجم کامنت های انتقادی از مقتدایی کم کنید و کامنت های حمایتی بگذارید. یهویی روند کامنت ها تغییر کرده. از طرفی ساعت دقیق کامنت هایی که در حمایت از مقتدایی است ببینید همه در یک دقیقه یا چند دقیقه نزدیک بهم گذاشته شده اند. از کار حرفه ای تان به خاطر هیچ ملاحظه ای عدول نکنید.
comment
خوزستان
|
United States
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
4
comment اقای مقتدایی فکر میکردم این ادبیات در دولت تدبیر وامید جایی نداشته باشد از شما خواهشمندیم کمی پخته تر رفتار کنید در تخصص و توانایی دکتر ایدنی هیچ شکی نیست
از سایت خوب شوشان هم خواهشمندیم کامنت هایی که در حمایت از دکتر ایدنی هستند سانسور نکنند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
4
comment دكتر ايدنى گزينه مقبول جامعه دانشگاهى است از اقاى استاندار مى خواهم نگاه ملى و كلان به موضوع داشته باشد ....
comment
دلسوز دانشگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
3
comment ........دکتر ایدنی پزشک بسیار تونمند ،باتجربه ،علمی چهره شناخته شده علمی و ملی و بااخلاق ومتعلق به کل استان و نگاهش به کل استان یکسان است....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
1
2
comment أقاي استاندار افتخار أفريني دكتر أيدني بعنوان رياست شوراي عالي نظام بزشكي كشور ًوتجارب ارزنده علمي ايشان را از نظر دور نداريد و همچنين كرامت سرمايه هاي ارزشمند استان را كه خدمات شان بر كسي پوشيده نيست.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
3
comment اگرجلوی سیاسی کاری های استاندارازهمین الان گرفته نشه استان مشکل پیداخواهدکرد...چی خیال کردی اقای استاندار؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
4
comment آقای استاندار لطفا به فکر خدمت به مردم استان باشید نه رابطه گرایی.دکتر ایدنی بهترین انتخاب بود
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
comment
0
3
comment تبریک بخاطر آمدن یک مرد ورفتن آن مرد که با اتوبوس آدم آورد
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
comment واقعا
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
4
comment دکتر ایدنی در قلب جامعه دانشگاهی علوم پزشکی اهواز جا دارد.
جناب استاندار اگه شک دارید از اعضاء هیئت علمی و کارمندان دانشگاه نظر سنجی کنید.
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
comment
comment گزینه ای بهتر از ایدنی برای مدیریت و اشراف به کار و استان نمی تواند باشد.
comment
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
5
comment جناب دکتر ایدنی، انتخاب شایسته شما را به ریاست دانشگاه تبریک می گوییم.
از جناب استاندار هم به خاطر جبهه گیری شتابزده گلایه مندیم
comment
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
4
comment دکتر ایدنی افتخار استان خوزستان
حمایتت می کنیم
comment
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
4
comment بهروز نشان ، فرزند دکتر خسرو نشان مشاور فرهنگی مقتدایی طی حکمی به عنوان مدیر فرهنگی منطقه آزاد اروند منصوب شد.
به این میگن شایسته سالاری!
دکتر ایدنی فوق تخصص ریه هستند چه نیازی به ریاست دانشگاه دارند. ایشان اگه به جای مدیریت دانشگاه به طبابت خود بپردازند ده ها برابر درآمد بیشتری خواهند داشت. آیا به نظر معقول است که جناب وزیر بهداشت رفیق بازی کرده اند. اگر جناب وزیر دنبال رفیق بازی بودن گزینه هایی مثل دکتر ف یا دکتر خ با ایشان هم دانشگاهی و هم دوره بودند. چرا اونها را انتخاب نکردند. آن چه مسلم است دکتر ایدنی فرد بسیار شایسته ای است و ما دانشگاهیان از ایشان حمایت می کنیم....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
2
3
comment جوجه ها را آخر پاییز میشمارند. ایدنی باید از صفر شروع کنه چون سابقه مدیریت نداره. ضمنا" ایشون ممکنه پزشک حاذقی باشند ولی آیا در مدیریت نیز میتوانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
رزیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
comment
0
5
comment دوست وزیر بودن مگه ضعفه؟اتفاقا این یه فرصته که بشه امکانات به این استان آورد. یا مگر دکتر ایدنی کسیه که دنبال پست باشه؟....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment به هر حال استانداری گفتن، مسئولی گفتن ، طوری با ایشان رفتار شده که یعنی استاندار کشکه ، باید با ایشان مشورت میشد، بحث سره این نیست که چرا ایدنی و یا هر گزینه ای دیگری مسئول میشد، بحث سره اینه که خودسرانه بدون هماهنگی با استاندار تصمیم گرفته شده و حق مسلم استاندار است که چنین برخوردی داشته باشد، واگرنه استانداری که تصمیمات را بسپارد به دیگران چنین استانداری دکوری است و برای مردم قابل قبول نیست ،من با استاندار موافقم هر مدیری که واقعا مدیر و دلسوزه مردم باشه همین برخورد را میکرد شاید دکتر ایدنی بهترین گزینه باشد ولی این بی احترامی به شخص استاندار است که بدون هماهنگی با ایشان انجام شده ،احسنت که استانداره شجاعی هستی علی یارت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
1
comment ی بسوزه پدر قدرت و ثروت که باعث این همه دعوا و سنگ اندازی میشه. ای بسوزه. مردم هم که کشک و زرشک!
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
2
1
comment به وجود چنین استاندار و مشاوری افتخار می کنم .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
comment
0
3
comment ماهمه دانشگاهیان علوم پزشکی اهواز به دکتر ایدنی افتخار میکنیم که در شرایط یسیار سخت و بحرانی دانشگاه در راستای خدمت به مردم شهید پروز خوزستان قبول مسئولیت کرده است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
comment
0
2
comment الان که دکتر ایدنی معارفه شده و کارش را شروع کرده لطفا دیگر برایش آرزوی موفقیت کنید و همچنین اخبار خوب مخابره کنید!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
comment
0
2
comment آقاي استاندار از زمين به آسمون مي باره يا از آسمون به زمين. وزير بايد از شما اجازه بگيره يا شما از وزير
comment
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
comment
1
2
comment جناب استاندار محترم مگر شما براي انتخاب مشاورانت با وزير بهداشت مشورت مي كني كه ايشان هم با شما مشورت كنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار