اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: توسط شورای نگهبان در ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان، ۱۰۵ نامزد جدید تایید صلاحیت شدند که قطعاً در حوزه ارتقای مشارکت در انتخابات تاثیرگذار خواهد.

عبدالله افرازه شهاوند  در ستاد انتخابات استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: یکی از اتفاقات خوبی که در قانون جدید انتخابات رقم خورد، بحث استفاده نامزدهای انتخاباتی از ظرفیت رسانه‌ای و سالن‌های ادارات بود؛ نامزدها می‌توانند از ظرفیت رسانه ای، فضای مجازی و استفاده از امکانات دولتی بهره ببرند.
  وی ادامه داد: طی روزهای گذشته در خدمت صدا و سیمای مرکز آبادان بودیم بودیم و شبکه انتخاباتی حوزه‌های آبادان و خرمشهر افتتاح شد و در فرصت یک هفته‌ای برنامه نامزدها پخش خواهد شد. در ۱۲ حوزه دیگر انتخاباتی استان نیز مقرر شد شبکه انتخاباتی از روز چهارشنبه هفته جاری افتتاح شود. در ادامه نامزدها می‌توانند ظرفیت‌هایی را برای خود در فضای مجازی طبق قانون در سامانه‌ای که زیر ستاد انتخاباتی کشور است، اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: درباره تایید صلاحیت‌های جدید هم باید بگویم شورای نگهبان در این مرحله در یک مدت یک ماهه هم به اعتراضات و هم به تایید صلاحیت افرادی که اطلاعات جدیدی از آن ها به دست آمده است رسیدگی می‌کند. در همین راستا توسط شورای نگهبان در ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان، ۱۰۵ نامزد جدید تایید صلاحیت شدند که قطعاً در حوزه ارتقای مشارکت در انتخابات تاثیرگذار خواهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار