اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
شوشان/علي رنجكش: دو زورگير خشن كه در خيابان‌ هاي آبادان وحشت‌آفريني مي‌كردند در عمليات ويژه پليس دستگير شدند.
چندي پيش مأموران كلانتري آبادان خود را در برابر زورگيري‌هاي سريالي ديدند و همين كافي بود تا چند تيم عملياتي براي دستگيري دو زورگير خشن وارد عمل شوند.
مأموران كلانتري 11 آبادان در تحقيقات نخست پي بردند دو جوان موتورسوار در منطقه كوي قدس و شهرهاي اطراف آبادان، با چاقو و قمه به طعمه‌هايشان حمله كرده و دست به سرقت كيف پول و گوشي موبايل آن‌ها مي‌زنند.
رديابي براي دستگيري دو زورگير خشن ادامه داشت و مأموران در چند تيم عملياتي، منطقه را به صورت نامحسوس زير نظر گرفتند.بدين ترتيب تجسس‌ها در اين شاخه ادامه داشت تا اين‌كه عصر پنجشنبه 30 آبان‌ماه سال جاري مأموران گشت كلانتري 11 با صحنه عجيبي روبه‌رو شدند.
دو جوان در منطقه ايستگاه 9 كوي قدس آبادان با زني تنها درگير شده بودند و بررسي‌ها نشان از آن داشت دو جوان قصد سرقت كيف‌دستي وي را دارند كه مأموران با ديدن اين صحنه براي دستگيري دو زورگير خشن وارد عمل شدند.
زورگيران وقتي پليس را در يك قدمي خود ديدند سوار بر موتور پا به فرار گذاشتند و همين كافي بود تا تعقيب و گريز دزد و پليس كليد بخورد.
خيلي زود مأموران گشت از ديگر تيم‌هاي گشتي در محل كمك خواستند و با گذشت يك ساعت از اين تعقيب و گريز دو جوان خود را در محاصره مأموران ديدند و به ناچار خود را تسليم پليس كردند.
بازجويي‌ها از «علي» و «محمود» 21 و 23 ساله نشان از آن داشت كه دو زورگير خشن سابقه‌دار هستند و در اين مدت طعمه‌هاي زيادي را در تهديدهاي مرگبارشان زمينگير كرده و دست به دزدي زده‌اند.
علي در اعترافاتش گفت: بعد از كشيدن شيشه با محمود دست به قدرت‌نمايي مي‌زديم و با تهديد قمه و چاقو طعمه‌هايمان را تسليم و گوشي موبايل و كيف‌هايشان را سرقت مي‌كرديم.محمود نيز گفت: پس از سرقت پلاك موتور را عوض مي‌كرديم تا شناسايي نشويم و گوشي موبايل و وسايل با ارزش داخل كيف‌هاي زنانه را تحويل يكي از دوستانم مي‌داديم و در برابر آن پول خوبي به جيب مي‌زديم.
وي افزود: هيچ‌وقت فكر نمي‌كرديم دستگير شويم چون نقشه‌مان بدون نقص بود و كسي به ما شك نمي‌كرد.
با ادعاهاي دو زورگير خشن مأموران خيلي زود خريدار جوان وسايل دزدي را دستگير كردند.
سرهنگ سيد رحمان موسوي، معاون اجتماعي پليس استان خوزستان با اعلام اين خبر خواست كساني كه به اين شيوه و شگرد در دام اين دو زورگير خشن گرفتار شده‌اند براي شناسايي مردان خشن به پليس آگاهي آبادان مراجعه كنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار