اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۳۱۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
دزدان كابل‌هاي مخابراتي آبادان دستگير شدند و ادعا كردند سحر 35 ساله رئيس باند است و آنان با دستورات وي دست به اين سرقت‌ها مي‌زدند.
شوشان: زن جوان رياست باند دزدان كابل‌هاي برق را برعهده داشت و نوچه‌هايش را همراهي مي‌كرد. اين تبهكاران شهر به شهر سفر مي‌كردند و با خونسردي به سرقت كابل‌هاي برق دست مي‌زدند تا اين كه در آبادان دستگير شدند.

در همین زمینه ایران نوشت: چندي پيش ماجراي سرقت سريالي كابل‌هاي مخابراتي در آبادان به پليس گزارش شد و تيمي از كلانتري 11 آبادان مأمور شدند با دستگيري دزدان از وارد آمدن خسارت‌هاي زياد جلوگيري كنند.

مأموران در گام نخست دست به تحقيقات ميداني زدند و پي بردند دزدان سوار بر پيكان و پرسه‌زني در منطقه‌هاي آبادان و در زماني مناسب دست به سرقت كابل‌هاي مخابراتي زده‌اند.

در اين مرحله مأموران در چند تيم عملياتي محدوده‌هايي را كه دزدان دست به سرقت مي‌زدند تحت نظر گرفتند تا اين كه روز شنبه دوم آذرماه سال جاري پليس به پيكان سفيد رنگي كه دو مرد و يك زن سوار بر آن بودند مظنون شدند.

پليس وقتي خود را به اين خودروي مرموز رساند راننده پا روي پدال گاز گذاشت تا با سرعت مسيري براي فرار پيدا كند اما واكنش سريع مأموران همه راه‌ها را بر آنها بست و همگي چاره‌اي جز تسليم نديدند.

مأموران همزمان با بازداشت دو مرد و يك زن تبهكار پيكان سفيد رنگ را بازرسي و كابل‌هاي سرقتي را در صندوق عقب آن پيدا كردند.

بدين ترتيب دزدان كابل‌هاي مخابراتي آبادان دستگير شدند و ادعا كردند «سحر» 35 ساله رئيس باند است و آنان با دستورات وي دست به اين سرقت‌ها مي‌زدند.

«سحر» وقتي اعترافات نوچه‌هايش را شنيد رياست باند را پذيـــــرفت و در ادعاهايش به مأموران گفت: ابتدا در شهرهاي ديگري دست به سرقت زديم و اين كار را مدت‌ها انجام داده و هيچ‌وقـت دستگير نشديم تا اين‌كه به آبادان آمديم، باز فكر مي‌كرديم كسي نمي‌تواند ما را دستگير كند.

بودن من در كنار همدستانم باعث مي‌شد كسي به ما شك نكند، با خونسردي به سرقت كابل‌ها دست زديم و هميشه در كنار دو همدستم بودم و مدت‌ها كسي به ما شك نكرد و اصلاً تصور نمي‌كرديم اين بار به دام بيفتيم، در اين باند اعضاي ديگري نيز وجود دارند و سلسله‌وار به مالخرها متصل هستيم و پس از سرقت كابل‌ها آنها را مي‌فروشيم و پول خوبي به دستمان مي‌رسد و هركس سهم خود را مي‌برد.

بنابراين گزارش، سرهنگ سيدرحمان موسوي رئيس معاونت اجتماعي پليس خوزستان در اين‌خصوص به خبرنگار شوك گفت: با دستگيري دزدان كابل‌هاي مخابراتي 150 متر كابل سرقتي از آنها به‌دست آمد و تجسس‌ها براي دستگيري ديگر اعضاي اين باند ادامه دارد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
cr7
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
comment
1
2
comment این بود کابل های مارو دزدید؟
comment
داود رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
comment
0
0
comment تشکر ویژه از ماموران کلانتری ۱۱.
و سپاس از دست درکاران سایت شوشان جهت اطلاع رسانی.
موفق باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار