شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۷۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
در حاشیه افشاگری و کلی گویی سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز درباره سه مدیری که استعلام امنیتی ندارند
یک بام و دو هوای چنین نمایندگانی قطعا از دید مردم پنهان نخواهد ماند.
ه . رهگذر : چند هفته ای از نشست خبری سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز گذشته اما پس لرزه های این مصاحبه هنوز ادامه دارد و به مرور مشخص می شود که پایبندی چندانی بر برخی حرف ها و گفته ها وجود ندارد و با هر مصاحبه جدید ، تناقض گویی و عمل دوگانه آشکار می شود. 

سید شکرخدا موسوی در آن نشست ، گفته بود که " نباید با حرف ها و سخنان خود در جامعه ایجاد ابهام نماییم و باید بدون ایجاد حاشیه برای مدیران ، بگذاریم کارشان را انجام دهند. "




روی سخنان موسوی به دیگر نماینده اهواز یعنی سید شریف حسینی بر می گردد که در نشست شورای اداری با اشاره به فعالیت های انتخاباتی برخی مدیران و استفاده از بیت المال برای ورود به مجلس گفته بود: " تا زمانی که خدمت صادقانه می کنید ما نمایندگان مجلس از شما حمایت خواهیم کرد اما اگر به این نتیجه برسیم که این خدمت صادقانه نیست، علاوه بر اینکه هیچ حمایتی نخواهیم کرد از شما خواهیم خواست که استعفا دهید و کاری نکنید که مردم نسبت به نظام بدبین شوند." 

سید شکر خدا موسوی ضمن اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی سید شریف حسینی در آن نشست خبری عنوان کرد که " متاسفانه  از حیث اینکه اسم نمی آوریم بهره برداری های مختلفی از صحبت ها می شود و برای افکار عمومی ذهنیت ایجاد می شود و نباید کلی گویی کرد. "

چند هفته پس از تاکید موسوی بر ضرورت اجتناب از ابهام آفرینی برای مدیران و دوری از حاشیه سازی ، وی در مصاحبه با یک سایت خبری ، عملا خط بطلانی بر حرف های خود می کشد و به گونه ای سخن می گوید که هم ایجاد حاشیه برای مدیران کرده و هم به نوعی انگشت اتهام جامعه را به سمت تک تک مدیران خوزستانی روانه کرده است.

وی در این مصاحبه ی چند خطی ، گفته است که " دو ، سه نفر از مدیران ارشد خوزستان که در جایگاه حساسی هستند بدون استعلام امنیتی مشغول کارند. من به وزیر اطلاعات هم تذکر داده ام دولت و وزارت اطلاعات باید هرچه زودتر وضعیت این مدیران را روشن کند."

آیا چنین مصاحبه ای ، برای تک تک مدیران ارشد خوزستان ایجاد حاشیه نمی کند؟ از این پس ، این ذهنیت در مردم و رسانه ها شکل می گیرد که فلان مدیر و یا بهمان مدیر ، مشکل و ایراد قانونی دارند و به هر مدیری هم که می رسند پیش خود خواهند گفت که فرد مورد اشاره نماینده اهواز حتما همین است ! البته تبعات سخن نماینده اهواز به اینجا ختم نمی شود و نوعی هراس و بی اعتمادی در مجموعه مدیریتی استان شکل خواهد گرفت. 

سوال اینجاست که چرا به جای شفاف سازی ، نماینده اهواز به کلی گویی روی آورده و به خاطر دو یا سه نفر ، همه را نسبت به مسئولین بدبین کرده است؟ آیا این اقدام ادامه راه نامیمون "بگم های احمدی نژادی" نیست که جامعه را دچار تنش کرد؟ 

آقای سید شکرخدا موسوی که خود از حاشیه سازی و ابهام آفرینی برای مدیران انتقاد کرده چرا خود با حرف هایش اینچنین حاشیه سازی و ابهام آفرینی کرده است؟ اگر شجاعتی در شفاف سازی وجود ندارد و اگر نمی توان نام آن دو یا سه مدیر را آورد پس دیگر نباید با کلی گویی ایجاد تنش کرد. 

نکته دیگر آنکه ، این دست از نمایندگان که چنین مشتاق افشاگری مدیرانِ بدونِ استعلام هستند ، چرا در دولت نهم و دهم در برابر تخلفات ، مهر خاموشی بر لب زدند و لام تا کام سخن نگفتند؟ چرا زمانی که مشخص شد مرحوم کردان وزیر کشور دولت احمدی نژاد بدون استعلام ، به وزارت رسید سخنی بر زبان نیاوردند و اعتراضی نکردند؟ یک بام و دو هوای چنین نمایندگانی قطعا از دید مردم پنهان نخواهد ماند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۹
comment
comment
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
3
12
comment در دولت گذشته صدای آقای شکرخدا بلند نمی شد و ایشان هیچگونه عکس العملی نسبت به غارت بیت المال که اکنون تنها حجم کمی از آن رسانه ای شده نشان نمی داد حال ایشان جهت تخریب دولت مصاحبه می کند
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
1
5
comment بهتر است نمایندگان و رسانه های استان بجای حاشیه سازی های مخرب و پرداختن به منافع شخصی و گروهی خود با تمام توان برای حل معضلات اساسی مردم خوزستان تلاش کنند؛ قطعا فرصت خدمت کوتاه است و سربلندان این عرصه خادمان حقیقی مردم هستند؛همه میدانیم که خجم عقب ماندگیهای خوزستان انقدر زیاد است که جز با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و همت عالی کاری از پیش نخواهد رفت پس باید هشیار باشیم و بخاطر اعتلای خوزستان دست از تفرقه برداریم
comment
شکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
1
10
comment مگر نمی دانید انتخابات مجلس نزدیک است کسانی در مجلس خاموش بودند نزدیکی انتخابات بیدار شدند
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
0
2
comment کارون رو برده اند ما با خودمان دگیریم
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
comment
0
1
comment تا وقت باقی مانده دنبال حل مشکلات مردم باشید .امکان دارد در دوره بعد حضور نداشته باشید و حسرت فرصت های از دست رفته رابخوردید.
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
0
1
comment به جناب سيد شريف بفرماييد بسياري از مديراني كه با بيت المال ستادهاي تبليغاتي را هدايت مي فرمايند با جنابعالي سلام و عليك و دوستي هاي نزديكي دارند حال منظورتان كدام مديران است؟اگر مي خواهيد مي شود تعدادي را نام برد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
2
1
comment متاسفم برای سایت بی عدالت شوسان که اینطور به تنهانماینده واقعی مردم یعنی سید شکرتدا حمله می کنید بدانید ایشان خدا و مردم را دارد شما کی هستید
comment
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
0
0
comment یک نماینده دنبال حزب بازی است. دیگر رای نمی اورد. مخصوصا با کاری که برای امدن ... در کتابخانه های عمومی کرد!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
comment
0
0
comment ما که خیری از نمایندگان اهواز ندیدیم،...ه. ما فقط ازشون حرف شندیم . دریغ ازعمل!!!!!!...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار