شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت:

روابط عمومی مخابرات خوزستان بدون مدیرومعاون شد

با رسیدن زمان بازنشستگی احمد نیاکان مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات خوزستان ورضاپورانیان معاون ایشان ، روابط عمومی مخابرات استان بدون مدیر و معاون شد. احمد نیاکان و رضا پورانیان از چهره های شاخص ، فعال ، صادق و پاک روابط عمومی های استان بودند که پس از 30 سال خدمت صادقانه درشرکت مخابرات استان به افتخاربازنشستگی نائل آمدند که امیدواریم درهرمرحله از زندگی موفق باشند. از آنجایی که مخابرات خوزستان یکی از بزرگترین شرکت های دولتی درگذشته و بزرگترین شرکت خصوصی حال در استان می باشد ، لازم است مهندس آرمات مدیرعامل این شرکت در تعیین جایگزین این افراد اقدام تا روابط عمومی این دستگاه بدون مدیر و معاون نماند.

شهرداری اهواز با ترکیبی جدید؟
براساس شنیده ها، شهرداری اهواز در سال 94 با ترکیب جدیدی از معاونت ها و شهرداران مناطق ظاهر خواهد شد و چهار نفر ازمعاونان شهرداری جابجا می شوند. بر این اساس عبدالامیر مجدم مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز، جای مسعود یزدی را در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز خواهد گرفت. همچنین محمد صفری در سمت معاون مشارکت های اقتصادی شهرداری اهواز جای خود را به مسعود یزدی می دهد و صفری نیز به جای محسن بشیری بر کرسی معاونت مالی و اداری شهرداری اهواز خواهد نشست. همچنین شنیده شده که مسعود محمد شفیع پور شهرداری فعلی منطقه یک، جای داود دارابی را در شهرداری منطقه دو خواهد گرفت.

مصاحبه مطبوعاتی مدیرعامل منطقه آزاد اروند چرا در تهران؟
اخیرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در اقدامی عجیب و بسیار غیرمنتظره ، مصاحبه مطبوعاتی خود را چهاردهم اسفند ماه جاری و در روزهای پایانی سال 93 در تهران و با حضور خبرنگاران پایتخت نشین برگزار کرد. اسماعیل زمانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این سازمان در این نشست به ارائه گزارش از فعالیت ها، عملکرد و برنامه های کاری سازمان منطقه آزاد اروند پرداخت. اما زمانی، بدون اشاره به معضلات و کمبودهای موجود در منطقه آزاد اروند که شهروندان خوزستانی ساکن در آبادان و خرمشهر را تحت پوشش قرار می دهد، در جمع خبرنگارانی حاضر شد که هیچگونه شناختی از این مشکلات ندارند و بومی منطقه نیستند. وی همچنین از روند و سرنوشت تردد خودروهای اروندی که مهم ترین سوال این روزهای خوزستانی ها محسوب می شود در این جلسه سخن نگفت و خبرنگاران تهرانی نیز در این باره سوالی نپرسیدند! با این وجود، رسانه ها و افکار عمومی استان خوزستان بسیار علاقه مند هستند که بدانند به چه دلیل چنین جلسه مهم خبری در تهران برگزار شده است.

درگیری با دستفروشان !
طبق اخبار رسیده به ذره بین، ماموران شهرداری آبادان در جریان طرح جمع آوری دستفروشان برای متفرق کردن برخی دستفروشانی که در آستانه عید نوروز به سد معبر پرداخته اند درگیر شدند. این درگیری به دنبال افتتاح بازارچه ای برای ساماندهی دستفروشان شهر آبادان و نارضایتی دستفروشان در خصوص نوع تقسیم غرفه ها رخ داد. این درگیری پس از آن رخ داد که شهردار آبادان در آیین افتتاحیه این بازارچه عنوان کرد با دستفروشان به شدت برخورد می شود. این گفته شهردار مورد اعتراض دستفروشان و در پی آن درگیری بین آنان و ماموران شهرداری شد. با بالا گرفتن این درگیری و زد و خورد میان ماموران سد معبر و دستفروشان، مراتب به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد و عوامل کلانتری 16 این شهر پس از حضور در محل اقدام به برقراری نظم و آرامش در این محل کردند.

حرکتی زیبا برای گسترش فرهنگ ورزش صبحگاهی

جمعی از ورزشکاران پیشکسوت و نیز علاقمندان در راستای گسترش "فرهنگ ورزش صبحگاهی" و تقویت نشاط و شادابی و تشویق اقشار مختلف مردم ، اقدام به برگزاری برنامه ورزشی و بدنسازی گروهی و منظم در مناطق فرهنگ شهر ،بلوار دانشگاه آزاد و لشکرآباد می کنند.این برنامه که با استقبال و همراهی اقشار مختلف شهروندان مواجه شده بعنوان یک الگوی مناسب در سطح شهر نهادینه و ماندگار خواهد شد. محمودی از چهرهای شناخته شده و از پیشکسوتان استان نقش مربی و هدایت کننده این جمع را ایفا می کنند. اکنون انتظار می رود سایر نهادهای متولی ورزش های همگانی بویژه تربیت بدنی استان و شهرداری اهواز با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان و الگوسازی مناسب با تحویل امکانات و سایر لوازم ضروری به این مجموعه شاهد توسعه و تکثیر چنین حرکت های مردمی زیبا و جذاب باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار