شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهور / جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
شوشان ـ  علی لطفی پور :
سلام علیکم
 هل من ناصر ینصرنی
شاید بکار بردن این جمله که محدثین و مورخین بالاخص شیعه به نقل مضمون از امام حسین ( ع ) نقل کرده اند برای شما عزیزان کمی قابل تأمل و تعجب باشد اما آقایان محترم مگر امام حسین ( ع ) زمانیکه این جمله را بیان فرمودند  برای دفاع از دین جدش و امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه به حق حقوق مسلمین ،  مسلمین زمان را به یاری نمی طلبید ؟! مگر نه اینکه صداقت ، راستی ، پاکی ، عدالت ، قانون و تعهد ، دین ، حق الناس در خطر انحراف و نابودی قرار گرفته بود و ....؟!
خلاصه اینکه زمانیکه همه درهای امید و جوانمردی را بر روی خود بسته دید این فریاد مظلومیت را بسر داد و در این بی عدالتی و ظلم و جور و بی توجهی و سکوت معنادار مسلمین در کمک نکردن به ایشان ؛ خود و فرزندان و اصحابش در کمال ناباوری  ، توسط شقی ترین انسان های زمان خود  در قتلگاهی به نام اسلام اموی !  و  دفاع از خلیفه مسلمین میمون باز  ! ،  ذبح شدند و با خون مقدس و پاک خود ، در سرزمینی خشک و لم یزرع ، سرزمین کربلا را گلگون و گلباران نمودند .
آقایان محترم چرا زمانیکه انسان بیگناهی ، زن و کودک و پیر و جوان در اقصی نقاط کره زمین به ناحق توسط خونخواران ظالم به ظاهر انسان ، بر زمین ریخته میشود شما آقایان به حق برای ان عده ، یقه می درید و آن و ناله میکنید ‌و از اینکه نمی توانید آنگونه که شایسته آن بیگناهان است به آنها کمک کنید آه و حسرت می‌خورید اما در نزدیکترین فاصله و در جوار خود ،انسان هایی علیرغم محق بودن و تسریع سریع قانون ، خود و خانواده انها توسط شما سهوا و شاید خدای ناکرده تعمدا در حال نیست ونابود می باشند و در مقابل دادخواهی آنها سکوت می کنید و از تحقق و اجرای حقوق حقه آنها که خود مصوب نموده اید و وعده اجرای آن را داده آید مخالفت بعمل می آورید !!!
آقایان محترم قانون مصوب همسان‌سازی ۹۰ درصد حقوق شاغلین برای بازنشستگان که قرار بود از اول فروردین ماه سال جاری اجرائی شود متأسفانه بعد از ۷ ماه هنوز بدون دلیل  عقلی و قانونی و شرعی ، اجرایی نشده و هر روز به بهانه های غیر موجه و سؤال برانگیز حواله به ماه های آینده داده می شود !
این قول و وعده ها ی بدون عمل و عدم اجرای قانون مشابه در سال های گذشته ، متأسفانه مسبوق به سابقه است !
آیا این بی توجهی دور از عقل و شرع نیست که علیرغم تصویب مجلس شورای اسلامی ، شورای محترم نگهبان و تشخیص مصلحت نظام و با تعیین منابع مالی شفاف ‌و تأمین اعتبار و وصول این منابع و اعتراف مسئولین ذیربط در نطق و مصاحبه ها  ، هنوز در کمال ناباوری و حیرت اجرای این قانون مصوب ، در هاله ای از  ابهام قرار گرفته است ؟!
باز نشستگان مظلوم با هر زبانی جزء با زبان زور ، از هر راهی جزء راه غیر قانونی و غیر شرعی و با درخواست عزتمند از همه دست اندرکاران ، در قامت مطالبه گری ، محترمانه  خواستار  اجرای این قانون شده اند اما نه تنها کسی به این درخواست قانونی و شرعی در عمل لبیکی نگفت بلکه غیر مستقیم به شعور و ادراک بازنشستگان نیز توهین نموده اند !
اینجاست که جمله به نقل مضمون منتسب به امام شهداء امام حسین ( ع ) برای بازنشستگان رهرو آن امام شهید مصداق عینی پیدا می کند  (هل من ناصر ینصرنی )  براستی آیا کسی هست به داد بازنشستگان مظلوم برسد ؟ و حقوق حقه و قانونی بازنشستگان زحمت کش را با تکریم  و افتخار به آنها تقدیم کند ؟
قبول بفرمایید شما نه تنها با خلف وعده ، دنیای بازنشستگان را به گروگان گرفته اید بلکه به نوعی آخرت آنها را نیز به مخاطره انداخته آید !!
مگر نه این است که فقر ناشی از بی عدالتی ، دین و ایمان نمی شناسد ؟
آقایان محترم ، امروز بازنشستگان عزیز ، نه یک و دو بیماری بلکه چندین بیماری روحی و جسمی آنها را احاطه کرده است اما به دلیل عدم تمکن مالی و بیمه ناکارآمد و بی عدالتی در پرداخت ها قادر به معالجه خود نیستند و تراکم این بیماری ها انها را به مرده ای متحرک تبدیل نموده است !!
امروز نه تنها فرزندان بیکار انها بلکه نوه های آنان نیز نان خور این بازنشستگان شده اند . تورم و گرانی دیگر کمری برای بازنشسته باقی نگذاشته که بخواهد خم شود !!
آقایان محترم ، جناب دکتر پزشکیان و جناب دکتر قالیباف ، از این ناراحتیم که خودتان در سخنرانی های انتخاباتی خیلی برای بازنشستگان و ذینفعان مستحق دل  میسوزاندید اما حال که به قدرت رسیده اید اگر خوشبینانه بگویم تراکم کارها و برنامه ها اما خدای ناکرده شاید شیرینی قدرت ! ، همه آن وعده ها نه تنهابه فراموش سپرده شده اند بلکه از اجرای قوانین مصوب مدافع بازنشستگان و حقوق حقه آنها هم ممانعت بعمل می آورید !!!

جناب آقای دکتر پزشکیان و جناب آقای دکتر قالیباف نمی‌خواستم این جمله را بگویم اما شما آقایان محترم باعث شدید که مجبور به بیان آن شوم ؛ (  دنیای ما را خراب کردید نگذارید روزی دنیای شما هم به دست ما خراب شود !!!! )
آخرت ما را به مخاطره انداخته اید و بدانید در قیامت این وعده الهی است یقه شما را خواهیم گرفت و رهایتان نمی کنیم تا نه یک بار بلکه چندین بار عقوبت این عمل خود را با پوست و گوشت و استخوان لمس کنید !!!
آقایان محترم ، این مطالب را عقلا خدمت شما عرض کردم اما گویا قلبم راضی نمی شود شما را نفرین کنم و دنیا و آخرت شما را به مخاطره بیندازم و از خداوند مستعان  برای شما طلب مجازات ارزو نمایم !!! چون هنوز امیدوار به تعهد و قولتان در اجرای قانون مصوب توسط شما عزیزان هستیم
نزاع سختی است بین عقل و قلبم ، اما به نظر شما مسئولین محترم ؛ تحمل درد   بی نانی و دارو و بی حرمتی و بی عدالتی و شرمندگی نزد خانواده تا چه زمانی می‌تواند دوام بیاورد ؟؟؟
هنوز هم دیر نشده بخود آئید و با اصلاح و تدوین ائین نامه ، دستور صدور احکام حقوقی ، پرداخت معوقات همسان‌سازی و پرداخت حقوق بر اساس احکام جدید ، خود را از عذاب الهی بعلت تضییع حقوق حقه بازنشستگان کشوری ، لشکری و تأمین اجتماعی نجات دهید و بیش از این پیران و سالخوردگان امروز را که روزی همچون درختان تنومند ، جوان ، با نشاط ، پر برگ و میوه ، سایه ای بر سر جوانها و مسئولین  امروز بوده است را اندوهگین و افسرده نکنید .
آری ،  فردا دیر نخواهد بود و بزودی خواهد رسید  ؛ که همچون آنها پیر و فرتوت خواهید شد و افسوس فرصت خدمت به این بندگان شایسته خدا را خواهید خورد که چرا با  حق قانونی و شرعی آنها مخالفت ورزیدید و مانع ادای دین آنها شدید !!!!
البته آن زمان دیگر دیر است و هیچ تأسف و پشیمانی کارساز نخواهد بود و جز حسرت و خجلت و عذاب وجدان در دنیا و عذاب الهی در آخرت چیز دیگری عاید شما نخواهد شد !!!!
امیدوارم سرنوشت مصوبه همسانسازی  به نقطه کور و سیاه و ناامید کننده نرسد  و در همین ماه ،با اجرای تمام و کمال این مصوبه قانونی و شرعی از سوی شما ختم به خیر شود و دعای میلیون ها بازنشسته کشوری ، لشکری و تأمین اجتماعی و خانواده آنها بدرقه راه دنیا و آخرت شما شود .آقای دکتر پزشکیان / آقای دکتر قالیباف ، بازنشستگان  به عنوان امر به معروف و نهی از منکر ، از شما آقایان محترم  مطالبه گری قانونی و شرعی میکنند و مصر به اجرای دقیق و آن می باشند و بر این اصرار نیز تأکید جدی دارند و اجرای آن را وظیفه قانونی شما می دانند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار