شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
واکاوی یک جنایت/ مردی در آبادان دختر و مادرزنش را كشت و 4 عضو خانواده را به گروگان گرفت
تيمي از مأموران پليس كلانتري آبادان خود را به خانه مرد مسلح رساندند و با صحنه گروگانگيري عجيبي رو به‌رو شدند.
شوشان/ علی رنجکش: مرد شيشه‌اي كه به گروگانگيري خانوادگي مرگباري دست زده بود با گلوله پليس از پاي درآمد.پليس با نفوذ به خانه وحشت با اجساد دختر جوان و مادرزن مرد تيرانداز و پيكرهاي خون آلود چهار عضو ديگر خانواده روبه‌رو شد.

ظهر سه‌شنبه 21 آبان ماه سال جاري، شليك‌هاي مرگبار مرد آباداني در خانه‌اش تراژدي هولناكي را كليد زد.



خيلي زود ماجراي شليك‌هاي مرگبار به پليس آبادان گزارش شد و در نخستين دقايق، تيمي از مأموران پليس كلانتري آبادان خود را به خانه مرد مسلح رساندند و با صحنه گروگانگيري عجيبي رو به‌رو شدند.
پدر 65 ساله‌اي كه شيشه‌اي است پس از رگبار گلوله به اعضاي خانواده‌اش، گروهي از اعضاي خانواده عروسش را نيز در خانه به گروگان گرفته بود. بررسي‌هاي ميداني نشان داد مرد جنايتكار در توهم شيشه است و وقتي مأموران براي پايان دادن به اين تراژدي هولناك خواستند وارد خانه شوند با شليك‌هاي مرد شيشه‌اي روبه‌رو شدند و بلافاصله درخواست نيروي كمكي كردند. با توجه به شرايط خاص، يك تيم ويژه گروگان‌رهايي، خود را به صحنه خونين رساندند و اين خانه با مرد مسلح را به محاصره خود درآوردند و از بالاي پشت بام‌هاي خانه‌هاي همسايه‌ها رفتارهاي وي را زير نظر گرفتند.
تراژدي هولناكي بود، دو زن غرق در خون روي زمين افتاده بودند، چند تن ديگر كه هدف گلوله قرار گرفته بودند به ديوار خانه و حياط تكيه داده و مرد شيشه‌اي با تهديد و شليك نمي‌گذاشت كسي براي كمك به آن‌ها وارد خانه شود.
خانواده عروس مرد شيشه‌اي كه مهمان آن‌ها بودند شوكه شده و پدر مسلح كه در دنياي توهم نمي‌دانست دست به چه جنايت هولناكي زده، جلوي گروگان‌هايش قدم مي‌زد و همه آن‌ها را تهديد به مرگ مي‌كرد.
تيم ويژه پليس كه لحظه به‌لحظه رفتارهاي مرد شيشه‌اي را تحت نظر داشت چند بار مرد تيرانداز را به آرامش دعوت كرد اما نتيجه ‌اين اقدام تنها شليك‌هاي پدر شيشه‌اي به سمت پليس بود.
لحظه‌ها به سختي مي‌گذشت و تراژدي هولناك و حساسي پيش روي مأموران بود، زخمي‌هاي حادثه در وضعيت نامناسبي قرار داشتند و احتمال مي‌رفت مرد شيشه‌اي ديگر گروگان‌ها را نيز هدف گلوله‌هاي اسلحه كلاشينكف قرار دهد.
فرمانده ميدان وقتي ديد مرد مسلح قصد تسليم شدن ندارد و احتمال مرگ براي ديگر گروگان‌ها و زخمي‌ها است دستور داد در صورت تسليم نشدن وي، مرد گروگانگير هدف گلوله قرار گيرد و حكم تير از سوي مقام قضايي صادر شد.
همزمان پدر شيشه‌اي كه خانواده‌اش را تهديد به مرگ مي‌كرد، به سمت مأموران نيز تير‌اندازي مي‌كرد و همين كافي بود تا با دستور اجازه شليك، مرد گروگانگير در تيررس اسلحه دوربين‌دار تك تيرانداز‌هاي تيم گروگان‌رهايي قرار گيرد و ماشه چكانده شود.
با مرگ گروگانگير جنايتكار، مأموران براي كمك به گروگانگيران و زخمي‌هاي حادثه وارد عمل شدند و اين‌در حالي بود كه پزشكان در محل حادثـــه از مرگ مادر زن و دختر مرد گروگانگير خبر دادند و ديگر زخمي‌هاي حادثه همراه با پدر خشمگين كه زخمي روي زمين بود به بيمارستان انتقال داده شدند كه مرد گروگانگير پيش از رسيدن به بيمارستان به كام مرگ فرو رفت.
يكي از آشنايان مرد گروگانگير كه در همان لحظه نخست تيراندازي، خود را در كمدي پنهان كرده بود به مأموران گفت: پدر 65 ساله‌ام شيشه‌اي بود، روز جنايت پس از مصرف شيشه، ناگهان به سراغ اسلحه كلاشينكف‌اش رفت و نخست چهار تن از اهالي خانواده‌اش را هدف گلوله قرار داد و سپس به سمت خانواده عروسش رفت و سه تن از آن‌ها را نيز مورد هدف قرار داد.
سرهنگ سيدرحمان موسوي، معاون اجتماعي پليس استان خوزستان  گفت: پليس در راه تأمين امنيت اجتماعي و مبارزه بي‌امان با سوداگران مرگ كه انحطاط اخلاقي جامعه و از هم پاشيدن كانون گرم خانواده‌ها را هدف گرفته‌‌اند از هيچ جانفشاني دريغ نخواهد كرد.


برچسب ها: واکاوی ، جنایت ، آبادان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
comment
0
1
comment باز هم حكايت تكراري نا امني در خوزستان
حتما افكار عمومي ماجراي چند هفته پيش مشابه در شهر اهواز را به خاطر دارد كه از چنين نوعي بود.گل بود به چمن هم اراسته شد زورگيري مردم در معابر و دزذي از منازل كم بود اين موضوع هم اضافه شد كه جاي تاسف دارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
comment
0
1
comment همچین اتفاقی هم در اهواز منطقه خشایار رخ داد و دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
comment
0
0
comment مواد فروشی که دیگه شده پیک موتور سوار [...] ولی بیشتر دنبال جلوگیری از سرقتند چون برای [...] بار منفی داره سرقت نه مواد فروشی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار