شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴

جوان شايسته ي هفتكلي رتبه ي هفتم دكتري شيمي كشور را كسب كرد

پويان مكوندي كه دو سال پيش رتبه ي سوم كارشناسي ارشد شيمي (با گرايش پليمر) را كسب كرد و به دانشگاه تهران راه يافته بودبعد از سپري كردن و دريافت مدرك ارشد خود در بيست و پنجم فروردين ماه سال جاري در آزمون دكتراي شيمي نيزشركت كرده و موفق شد با رتبه ي هفت كشوري به ادامه ي تحصيل در دانشگاه تهران اميدوار شود.

پويان كه از نتيجه كار راضي نبود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من براي رتبه ي اول تا سوم وارد آزمون شدم ولي متاسفانه دو سه اشتباه باعث شداز اين هدفم دور شوم.

گفتني است پويان كه ساكن محله ي پالايشگاه هفتكل و متولد 1367 است در خانواده اي فرهنگ دوست و آشنا با ادبيات رشد كرد و زير نظر پدرش اسماعيل مكوندي  كه از شاعران نامي هفتكل است تربيت شد . وي از آن جمله دانشجوياني است كه براي ورود به دانشگاه كمترين كلاس كنكور را سپري كـرده و همواره متكي به توان و انديشه ي خود بود .

پويان مكوندي كه در تمام دوران تحصيل خود همواره  معدل بيست  را در كارنامه هاي خود به ارمغان مي آورد علاوه بر تحصيلات دبيرستاني و دانشگاهي ، موفق شد سه ديپلم برق صنعتي ، برق خودرو و كامپيوتر را نيز از اداره فني و حرفه اي هفتكل با بالاترين نمره كسب نمايد.دكتر پويان مكوندي در دوران تحصيل در كارشناسي ارشد دوكتاب راهنماي حل مسائل شيمي عمومي يك (چارلز مورتيمر ) و راهنماي حل مسائل شيمي فيزيك )اتكينز) را نيز  در مقطع دانشگاهي ترجمه و تاليف كرده كه هم اكنون زير چاپ هستند .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار