شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: بیمارستان‌های استان خوزستان برای بیماری‌های ناشی از پدیده گرد و غبار تجهیز نیست و باید این مشکل را پیگیری کرد.

به گزارش فارس ، امیر رسولی در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: پدیده گرد و غبار سال‌هاست که در استان خوزستان ظاهر شده است ولی هنوز حتی برای رفع این مشکل اقدامی انجام نشده است و بیمارستان‌های تخصصی در این‌باره در خوزستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید برای کاهش عوارض این پدیده مخرب در استان تلاش کرد، افزود: این پدیده به نوعی مرگ تدریجی و پنهان به شمار می‌آید و باید برای مقابله با عوارض این پدیده در استان تلاشی جدی انجام شود و تجهیز بیمارستان‌ها در سطح استان از اهم این اقدامات به شمار می‌آید.

رسولی با اشاره به اینکه در خوزستان حتی یک بیمارستان آلرژی وجود ندارد، تأکید کرد: باید در مبارزه با این بیماری‌ها تمرکززدایی را در دستور کار قرار داد و تلاش کرد تا به فراخور شرایط، بیمارستانی در این‌باره در استان خوزستان احداث شود زیرا این پدیده مخرب در آینده عوارضی بسیار شدید را در جامعه ظاهر خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان خط مقدم تاثیرات مخرب این پدیده است، تأکید کرد: خوزستان خط مقدم هشت سال دفاع مقدس بود و هنوز عوارض بیماری‌های نوظهور در باره اثرات مخرب ناشی از جنگ تحمیلی در استان ظاهر می‌شود و در شرایط کنونی نیز پدیده گرد و غبار نیز استان خوزستان را به بدترین شرایط زیست محیطی برای زندگی مبدل کرده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید برای رفع این مشکل اقدامی عملی شود، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا برای رفع مشکلات بروز این پدیده تلاش کرد ولی تاکنون هیچ اقدامی در اینباره انجام نشده است.

رسولی خواستار اقدامی از طرف شوراهای استان خوزستان در این‌باره شد و گفت: همه شوراهای استان خوزستان در این‌باره باید اقدامی انجام دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار