شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۰

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان گفت: شهید علی هاشمی با فعالیتهای سری که در جنگ داشت، محال ترین کارهای جنگ را انجام می داد و باعث برتری رزمندگان کشور نسبت به دشمن می شد.

سردار حسن شاهوار پور در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید علی هاشمی با اشاره به اینکه جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار جلو دشمنان بعثی ایستادند، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما باید امروز همانند دوران دفاع مقدس جلو دشمنان و استکبار جهانی و به خصوص تهاجمات فرهنگی مقابله کنند.

وی به مقاومتی که شهدا در دوران جنگ تحمیلی از خود نشان دادند اشاره کرد و افزود: در آن دوران همه دنیا با هم متحد شدند تا ملت و امام خمینی(ره) را تسلیم کنند؛ اما این نیت و تفکر شوم به ثمر نرسید و مردم ما به پیروزی قاطع رسیدند.

شاهوار پور ادامه داد: مقابله با دشمن امروز هنوز ادامه دارد و می توان گفت که استکبار جهانی به نیروگاه ها و انرژی هسته ای ملت ما چشم دوخته است و در این باره حدود 10 سال مذاکرات هسته ای ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین تاکید کرد: کشور ستم دیده فلسطین با احاطه قدرت‌ای پوشالی جهان و به خصوص اسرائیل غاصب بر این کشور مستضعف، زجرهای زیادی را تحمل می کند.

وی افزود: اسرائیل غاصب می خواهد کشور فلسطین را صاحب شود و پایگاه های انتشار دین یهودیت را در آن مستحکم کند ولی بهئ فضل خدا این نیت شوم به ثمر نخواهد رسید.

شاهوار پور تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس مظلوم بودند و این مظلومیت ناشی از این بود که دشمن بعثی با پیشرفته ترین سلاحها به سوی رزمندگان ما آمده بود.

فرمانده سپاه ولی عصر(ج) خوزستان با اشاره به رشادتهای سردار علی هاشمی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در آن زمان و در آن خفقانی که دشمن به وجود آورده بود، عبور از هور در محاسباتی آن دوران، کاری محال و غیر ممکن بود، ولی سردار علی هاشمی با عبور دادن یک لشکر از هور این محال بودن را ممکن ساخت.

شاهوار پور  گفت: به دست آوردن هور العظیم و جزایر مجنون توسط رزمندگانمان در آن دوران، برگ برنده  ما در جنگ بود و این کار به لطف عملیاتهای سری شهید علی هاشمی و اعضای گروهش در آن منطقه از کشور بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار