شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
دوره آموزشی تخصصی کارگردانی و نویسندگی تئاتر کودک و نوجوان به همت انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول و دفتر انحمن هنرهای نمایشی این شهرستان از ٢٨ تا ٣٠مهرماه و با حضور استاد حسین فدایی حسین، کارشناس ارشد تاتر کشور در دزفول برگزار خواهد شد.

 محمد یاقوت پور رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان افزود: بنا به برنامه تدوین شده آموزشی  انحمن استان خوزستان مقرر شده بود که با اولویت بخشی به بحث آموزش تئاتر، دوره ها آموزشی در سه سطح برگزار شود که سطح یک آن با همکاری دفاتر انجمن های شهرستان ها در بسیاری از شهرهای استان در تابستان امسال برگزار شد.

وی ادامه داد: سطح دو آن به صورت تخصصی و با همکاری کانون های چهارگانه وابسته به انجمن استان از مهرماه کلید خورد که با حضور استاد فدایی حسین و با هماهنگی مدیر کانون تاتر کودک و نوجوان استان، در راستای آموزش تخصصی در ژانر تاتر کودک ونوجوان انجام خواهد شد.

 یاقوت پور در ادامه گفت: محل برگزاری دوره را شهرستان دزفول انتخاب کردیم تا انشاالله مقدمه ای باشد برشروع مجدد جشنواره تاتر کودک ونوجوان استان در دزفول که ساله است برگزار نشده است.

وی در پایان گفت: از تمامی علاقه مندان دعوت می‌شود تا با توجه به امکان فراهم شده برای  اسکان و پذیرایی،برای شرکت در این دوره آموزشی به دفاتر شهرستانی انحمن مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار