شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
مدير مسئول محترم شوشان

 احتراما در پاسخ به مطلب مندرج  در آن سايت  در  مورخ 12/10/95  تحت عنوان « كشاورزان هنديجاني مانع معارفه مدير جديد جهاد كشاورزي شدند  » تكذيبيه زير براي تنوير افكار عمومي و اطلاع مخاطبين محترم به حضور تقديم مي گردد خواهشمند است همكاري لازم را مبذول فرماييد.

احتراماً به استحضار مي رساند : تجمع كشاورزان به دليل عدم وجود آب در رودخانه هنديجان و همچنين عدم همكاري سازمان آب و برق خوزستان در خصوص  رها سازي آب در رودخانه زهره كه منجر به نابودي 40 هزار هكتار از اراضي كشت پاييزه خواهد شد ، بوده و هيچگونه ارتباطي به انتصاب مدير جديد جهادكشاورزي شهرستان هنديجان نداشته است. د

ر ضمن روز بعد از برگزاري  مراسم  معارفه ، مدير جديد شهرستان اقدام به برگزاري ملاقات عمومي با ارباب رجوع و كشاورزان نموده است تا از نزديك در جريان مشكلات كشاورزان و بهره برداران بخش قرار گيرد.

درپايان استدعا دارد برای حفظ وجاهت آن خبرگزاری قبل از انتشار خبر ضمن بررسی صحت و سقم خبر از منابع خبری موثق کسب خبر کنید تا خدا نکرده با دامن زدن به شایعات، آب به آسیاب رسانه های مغرض و معاند نریزید.
                                                                                                                        محمد نژادزاده 
رييس اداره روابط عمومي جهاد کشاورزی خوزستان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment انصافا مدیرجدیدهندیجان یکی از بهترینهاست ومردم هندیجان بسیار خوشحال باشند از این انتصاب من خودم ساکن امیدیه هستنم وایشان را می شناسم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار