شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲
ادیبی ، ریاست اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد مطرح کرد:
در این مصاحبه که در حاشیه ی مراسم تجلیل از خبرنگاران برای روز خبرنگار در باشگاه نفت آبادان صورت گرفت ، ادیب گفت کمکهای منطقه آزاد به تیم های ورزشی بخشی از برنامه کاری ماست .
شوشان خرمشهر:  رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند در مصاحبه اختصاصی با شوشان خرمشهر درباره حمایتهای این اداره از ورزش منطقه بخصوص تیم های فوتبال توضیحاتی داد . 

در این مصاحبه که در حاشیه ی مراسم تجلیل از خبرنگاران برای روز خبرنگار در باشگاه نفت آبادان صورت گرفت ، ادیب گفت کمکهای منطقه آزاد به تیم های ورزشی بخشی از برنامه کاری ماست .


وی در پاسخ سوال خبرنگار شوشان خرمشهر مبنی بر صحت داشتن پرداخت 700 میلیون تومان به باشگاه فوتبال کارون اروند خرمشهر از بودجه حمایتی ورزش خرمشهر برای ادامه فعالیتش چنین گفت : کلی بگویم ، سازمان منطقه آزاد از کلیه ی تیمهای لیگ های برتر و یک و دو  برای تبلیغات حمایت میکند و حمایت ورزشی نیست . تا جایی که بنده اطلاع دارم این تیم چیزی در حدود دومیلیارد و چهارصد میلیون تومان هزینه داشته است . 

شوشان : حال این مبلغ پرداخت شده است یانه ؟ از کجا باید اطلاع پیدا کنیم ؟

ادیبی : بنده اطلاعی از پرداخت این مبلغ برای برای فعالیتهای روزانه و روتین این باشگاه ندارم . برای اطلاع دقیق شما باید از مدیر عامل باشگاه سوال کنید . ونگهی 700 میلیون تومان برای چنین تیمی مبلغ زیادی نیست . مثلا یک تیم لیگ اولی حدود 10 میلیارد تومان یا تیم لیگ برتری 20 میلیارد تومان هزینه دارد .



شوشان : آیا چنین مبالغ یا کمک هایی اگر پرداخت شود از سرانه کل ورزش کل منطقه است یا ردیف بودجه ی جداگانه ای دارد ؟ 

ادیبی : سرانه ی تیمهای فوتبال خیلی بیشتر از سرانه های دیگر ورزشهاست و اصولا حمایت از تیم های فوتبال اصلا در بودجه های دیگر ورزش ها نمیگنجد . تیم های فوتبالی میتوانند برای تبلیغات و جذب اسپانسر روی بودجه های سازمان منطقه آزاد حساب کنند ونه فعالیتهای دیگر و اصولا بودجه های سازمان کشش بیشتری برای حمایت بیشتر ندارد .
هزینه هایی که برای بخش فوتبال پرداخت میشود هیچکدام از بخش ورزش نیست .



شوشان : از کدام تیمهای منطقه حمایت میکنید ؟ و حمایت شما به چه صورت است ؟

ادیبی : از تمامی تیمهایی که در لیگهای کشور در حال فعالیت هستند حمایت میکنیم . بجز تیمهای زیر مجموعه  شرکت پالایش نفت ، سه تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ، شهید جهان نژادیان در لیگ برتر فوتبال ساحلی و کارون اروند خرمشهر را حمایت میکنیم چون بخش خصوصی توان حمایت را ندارد  و هزینه های فوتبال در سطح حرفه ای بسیار بالاست . 
سازمان منطقه آزاد در سال گذشته هزینه ی ورودی تمامی تمامی تیمهای منطقه حاضر در لیگ استان (طبق اعلام ادارت ورزش و جوانان شهرستانها) را پرداخت کرده و همین روال را درسال جاری دنبال میکند .
 انشالله اعزام تیمهای رشته های دیگر را بعد از تشکیل هیئتهایشان از طریق مشارکت جمعی خواهیم داشت .
و درباره تیم کارون اروند عرض کنم هزینه هایی که سازمان منطقه آزاد اروند برای این تیم پرداخت کرده اصلا کفاف مخارج آن را نمیدهد . بقیه ی تیمها هم به همین صورت است . سازمان در جهت ترمیم تیمها تلاش میکند .مثل تیم صنعت نفت آبادان که با حمایتهای پارسال منطقه رشد کرد و امسال اسپانسر جذب کرد . 

اداره ورزش و جوانان اروند با همکاری این ادارت در شهرستان مراسمی جهت تجلیل از خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار تدارک دیده بودند که طی آن از پبشگامان عرصه خبر تقدیر و تشکر بعمل آمد .


تحریریه شوشان بدنبال پیگیری ماجرا از مدیر عامل باشگاه کارون اروند خرمشهر خواهد بود ولی تاکنون موفق به ارتباط با امیر سامری مدیر عامل این باشگاه کارون اروند نشده است .




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار