اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:
بن عباس در ادامه ارزش پروژه های عمرانی شهرستان دزفول در سال ۹۸ را بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ارزش پروژه های عمرانی در سطح ملی دزفول را نیز یکهزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: بخشی از این پروژه ها از سوی بخش خصوصی و با حمایت دولت در حال اجرا هستند.

۱۰۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان دزفول اجرا می شود

امید بن عباس ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به منظور اجرای برنامه های مختلف به مناسب گرامیداشت ایام الله دهه فجر از یک ماه پیش ستاد دهه فجر در شهرستان دزفول آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره تشکیل ۱۹ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان با مشارکت تمامی دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی، هنری، ورزشی و عمرانی افزود: بر این اساس یکهزار برنامه به مناسب ایام دهه فجر در دزفول اجرا خواهد شد که در این بین ۲۰۰ برنامه در سطح بالا و ۴۷ برنامه نیز شاخص هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول رویکرد برنامه های دهه فجر را تزریق روحیه نشاط، شادابی و امید در بین مردم و جامعه عنوان کرد و گفت: مراسم غبارروبی گلزار شهدا، مراسم سالگرد شهدای انقلاب و آیت الله قاضی از سوی کلیه ادارات، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم و اهدای جهیزیه به نیازمندان از سوی هلال احمر، پیاده روی خانوادگی از سوی اداره کار، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه مددجویان بهزیستی، برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه جندی شاپور، برگزاری همایش شعر فجر، نمایشگاه مانتو و پوشش اسلامی _ ایرانی و نمایشگاه هنرهای تجسمی، طراحی و نقاشی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد از جمله برنامه هایی است که به مناسبت دهه فجر در دزفول اجرا خواهند شد.

بن عباس همچنین برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب، برگزاری اردوهای جهادی، جشن انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از سوی بسیج جامعه زنان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از سوی میراث فرهنگی، برگزاری جنگ شادی، جشنواره های فرهنگی و هنری و برگزاری نمایشگاه کتاب از سوی آموزش و پرورش، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مصنوعات بانوان و همایش مادران و همسران شهدای مدافع حرم از سوی کمیسیون بانوان فرمانداری، برگزاری نمایشگاه محصولات تولیدی بانوان روستایی از سوی بخشداری مرکزی، راه اندازی نمایشگاه های عکس و پوستر و اجرای ۷ نمایش کودک و نوجوان را از دیگر برنامه های در نظر‌گرفته شده از سوی ستاد دهه فجر شهرستان دزفول عنوان کرد.

وی یادآور شد: چندین پروژه عمرانی، رفاهی و کشاورزی نیز در ایام دهه فجر در شهرستان دزفول به بهره برداری خواهند رسید.

بن عباس در ادامه ارزش پروژه های عمرانی شهرستان دزفول در سال ۹۸ را بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و ارزش پروژه های عمرانی در سطح ملی دزفول را نیز یکهزار میلیارد ریال برشمرد و افزود: بخشی از این پروژه ها از سوی بخش خصوصی و با حمایت دولت در حال اجرا هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول یادآور شد: ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در قالب اشتغال فراگیر روستایی با نرخ ترجیحی در اختیار شهروندان دزفول قرار گرفته که خوشبختانه بخش عمده ای از این طرح های اشتغالزایی در هفته جاری به بهره برداری می رسند 

بن عباس با بیان اینکه در ۲ سال گذشته ۲۰۷ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری دزفول اجرا شده، عنوان کرد: ارزش این پروژه ها ۲۲۰ میلیارد ریال بوده که عمدتا در مناطق صعب العبور اجرا شده است. بخش زیادی از این پروژه ها در هفته جاری و به مناسبت دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار