اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
دکتر عدنان غزی فرماندار شوش:
دکتر عدنان غزی: آخرت خود را برای هیچ کاندیدایی نمی فروشم/ فرماندار مجری قانون انتخابات است هر فردی با خواست و اراده مردم بعنوان منتخب آن ها از صندوق های رای بیرون بیاید برای همه عزیز و محترم خواهد بود تشکیل ائتلاف ها در ایام انتخابات بلامانع است/ فعالیت حزبی قوانین و اصول خود را دارد
نشست هم اندیشی فرماندار شهرستان شوش با خبرنگاران و فعالان اجتماعی  سیاسی شوش با محوریت انتخابات
 دکتر عدنان غزی:




نشست هم اندیشی فعالان سیاسی - اجتماعی و خبرنگاران به ریاست دکتر عدنان غزی فرماندار شوش و با حضور اعضای شورای تامین این شهرستان و جمعی از خبرنگاران و فعالان سیاسی-اجتماعی با محوریت انتخابات مجلس در محل سالن جلسات سردار شهید سلیمانی فرمانداری شوش برگزار شد.

به گزارش شوشان: دکتر عدنان غزی در این جلسه با تاکید بر فصل الخطاب قرار دادن قانون از سوی مسئولان، کاندیداها و فعالان سیاسی خاطرنشان کرد: فرماندار بعنوان نماینده دولت مجری قانون انتخابات است و سایر دستگاه ها نیز در چارچوب قانون مجری انجام وظایف قانونی خود هستند.

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه اولویت اصلی دولت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم است، خاطرنشان کرد: هر فردی از کاندیداهای موجود در صحنه انتخابات با خواست و اراده مردم بعنوان منتخب آن ها از صندوق های رای بیرون بیاید برای همه عزیز و محترم خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش با بیان اینکه آخرت خود را برای هیچ کاندیدایی نمی فروشم، گفت: اعضای ستاد انتخابات، هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی و همچنین شورای تامین شهرستان شوش با ملاک قراردادن قانون ضمن حفظ بی طرفی و تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شواری اسلامی خود را خادم مردم می دانند.

دکتر غزی در ادامه در خصوص فعالیت جریانات سیاسی و کاندیدها؛ اظهار داشت: تشکیل ائتلاف ها بین کاندیداها در ایام انتخابات بلامانع است اما فعالیت بصورت حزب قوانین و اصول خود را دارد و مراحل مشخص قانونی باید جهت تشکیل و اخذ مجوز حزب طی شود.

فرماندار شهرستان شوش در بخش پایانی سخنان خود خبرنگاران و فعالان سیاسی را به رعایت اخلاق اسلامی توصیه کرد.

گفتنی است که در ادامه این مراسم تعدادی از خبرنگاران و فعالان سیاسی شهرستان شوش مسائل مورد نظر خود را با دکتر عدنان غزی مطرح کردند.

منبع ایران انا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار