اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
شوشان : احمد سراج نامزد انتخابات حوزه اهواز کارون باوی و حمیدیه  ضمن انتقاد از هزینه های سنگین انتخاباتی برخی از کاندیداهای انتخابات گفت: برخی افراد با حضور در ستاد انتخاباتی نامزدها و هزینه کردن برای ایشان صدای نماینده را که باید صدای مردم باشند می خرند.

وی اظهار داشت: مردم باید هوشمند باشند زیرا با رای دادن به کسانی که مشخص است در همین دو هفته تبلیغات انتخابات مجلس برای چهار سال مدیون اسپانسرها شده اند؛ بدون شک به خواسته های خود و حق خود نخواهند رسید.

سراج افزود: امروز پس از شش سال مشاهده نتیایج حکمرانی یک تفکر خاص برکشور، مردم تشنه حضور نیروهای  سالم و انقلابی در مجلس شورای اسلامی هستند تا در آینده نزدیک شاهد شکل گیری دولتی انقلابی و دلسوز محرومین و مستضعفان در کشورباشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: کسی شایسته نمایندگی مردم اهواز است که حتی وقتی در مجلس و در قامت یک نماینده در جایگاه ملی سخن بگوید از مشکلات مردم کوت عبدالله و ملاشیه حرف بزند، از نبود زیر ساختهای شهری در کلان شهر اهواز  سخن بگوید و دردهای مردم منطقه را بیان کند و  یک نماینده تنها در صورتی می تواند چنین باشد که با هزینه های سنگین انتخاباتی مدیون اسپانسر ها نشده و صدای خود را پیشفروش نکرده باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار