شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
شوشان - امید حلالی :

۱)
‏پایگاه های نظامی نواتیم و رامون آشیانه هواپیماهای پیشرفته f35 آمریکایی اسراییل هدف اصلی عملیات تنبیهی ایران بوده که با موفقیت منهدم شدند.
اعمال قدرت نظامی غیر رزمایشی و انتقام ترور دانشمندان و مستشاران صورت گرفت. ادامه فرایند منجر به استهلاک بیشتر اسراییل ضعیف خواهد شد.
واکنش متقابل آنها به این حمله که قطعا پینگ پنگی خواهد بود یا سکوت و کم اهمیت جلوه دادن ابعاد این حمله شجاعانه را نیز دیگر خود دانند!
۲)
‏مطالبه مردم است که همپای قدرت موجه نظامی به لحاظ اقتصاد و مدیریت بازار و خصوصا نرخ ارز نیز دولت مسوولیت شناس بوده و تدابیر لازم را اتخاذ کند. اگر قرار باشد دفاع از عزت ملی و آرمان ها منجر به تضعیف، فروپاشی اقتصادی و سختی معیشت شود مطلوب نیست چون جنگ و رقابت موازنه طولانی مدت است.
۳)
‏تعطیلی دعواهای جناحی برای مدتی که درگیر جنگ محدود یا طولانی تر با دشمنی غدار هستیم، طرد و برکناری عناصر تفرقه زا، متخلف و وحدت شکن از مناصب و تریبون ها، کنترل بازار ارز و تامین اقلام ضروری و مایحتاج، به هم آوردن شکاف های اجتماعی مثل حجاب و... از سرفصل های فعالیت آتی می تواند باشد.
۴)
‏ایران در حمله تنبیهی مقتدرانه به اسراییل با جوانمردی عمل کرد. دنبال زدن شهرها، تلفات و زن و کودک کشی نبود. حمله را از قبل اعلام کرد تا دشمن آرایش نظامی یابد و افراد آذوقه تهیه کرده و به پناهگاه بروند. ناغافل و با کمین و کید حمله نکرد و تاسیسات دخیل در ترور مستشاران را زد نه بیمارستان ها ! که در آن درس هایی ست مر اهل بصیرت را.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار