شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
شوشان ـ  محمد حسین ملایی زمانی :

ای دلیر مردان و سلحشوران علوی، هزاران درود بر عزت، سربلندی، غیرت و  شرافتتان، که کاری کردید کارستان.
در عمل به  تمامی عناصر خود فروخته داخلی و  جهانیان و تمامی مستکبران عالم نشان دادید که  تنها این شیرمردان علوی بودند که با استعانت از خداوند علی متعال و با همدلی و همگرایی و در پرتو اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به فعل خواستن، توانستن است. معنای دوباره بخشیدند .
1-نشان دادید در شدیدترین تحریم های تاریخ بشری، فرزند این آب و خاک در بالاترین قله های علمی و فناوری نظامی قراردارند.  
 2-نشان دادید که این تنها فرزندان و شیرمردان علوی هستند که در کل تاریخ، در مقابل تمام دنیای نظام ظلم و استبداد ایستادند .
3-نشان دادید،که پیروان اسلام راستین ناب محمدی را در بایستی تفکرات ناب علوی و سلحشوران آن  جستجو کرد و نه در سایر رژیم‌های به ظاهر مسلمان، که تنها اسم اسلام آن را یدک می کشند.
4 - نشان دادید، میزان و عمق غیرت و مردانگی  غیرتمندان علوی را
 
5 - نشان دادید که  آن شیرمردان علوی همانند مولایشان آقا علی ابن ابی طالب، دیوارهای گنبد آهنین را که با آخرین تکنولوژهای روز دنیا تجهیز شده بود را  همانند درب خیبر و در میان بهت و حیرت وصف ناپذیر جهانیان در هم کوبیدید. به تمامی آزادگان . شهامت و جسارت دوباره بخشیدید.
6- نشان دادید میزان اقتدار و سرافرازی ملت بزرگ ایران را
7- نشان دادید این میزان خودباوری و اعتماد به نفس در مقابل دشمنان را و چه زیبا موضوعاتی را به جهانیان نشان داده و اثبات کردید که  با هیچ برنامه های تلویزیونی و سخنرانی ها و همایشها و حتی در طی سالیان متمادی قابل انعکاس صحیح و امکان ثبات آن به تمام آزاده گان جهان نبود.نشان دادید که زمینه سازان واقعی ظهور  حضرت حجت،  شیرمردان علوی در ایران و محور مقاومت هستند،این نتایج و آگاهی ملی و بین المللی اثراتش برای دشمنان این ملت از حمله موشکی بمراتب دردناکتر و اثرگذارتر است .

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار