اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
شوشان : قرارگاه جهادی "شهدای مدافع حرم" پیرو درخواست‌های متعدد و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با "ویروس کرونا" در مناطق کم‌برخوردار اهواز از عموم مردم فهیم اهوازی برای شرکت در پویش سراسری "دست‌ مهربان" دعوت به همکاری کرد.

با توجه به تماس‌های مکرر مردمی برای کمک به تامین وسایل حفاظت فردی در مناطق کم‌برخوردار اهواز، قرارگاه جهادی "شهدای مدافع حرم" اقدام به راه‌اندازی پویش "دست مهربان" و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین وسایل حفاظت فردی "ماسک، مایع ضدعفونی کننده، دستکش، صابون، و مواد شوینده" برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم اهواز کرده است. 

بدیهی است هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم. این پویش سراسری کمک می‌کند تا زنجیره‌های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز، گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.

جهت ارتباط با قرارگاه جهادی "شهدای مدافع حرم" و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی می توانید با شماره همراه 09391373960 تماس بگیرید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار