اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
شهردار اهواز نوید داد:
موسی شاعری در بازدید از پروژه های در حال اجرا شهرداری اهواز گفت: با بهره برداری از پروژه های عمرانی می‌توانیم شاهد اهواز نوینی باشیم که به سمت توسعه یافتگی حرکت می کند.

شوشان: صبح امروز (۱۱ اردیبهشت) استاندار خوزستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به همراه شهردار اهواز و برخی مدیران شهرداری از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

شهردار اهواز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز گفت: امروز از مهم‌ترین پروژه‌های شهری بازدید داشتیم و روند اجرای این پروژه‌ها بسیار خوب و فعال است. از پروژه‌های مسیر اتصال پل ششم، پروژه تقاطع کارگاه قرارگاه خاتم، پروژه زیرگذر زردشت و مسیر اتصال آن به بلوار قدس و زیر گذر ۱۸ متری چهارم کیان‌آباد و پروژه سپنتا بازدید کردیم تا مشکلات برخی پروژه‌ها را بررسی کنیم.


شاعری اظهار کرد: به مردم نوید می دهیم که در سال ۹۹ یک به یک پروژه های شهری افتتاح شوند و به بهره برداری برسند.

وی افزود: یکی از اهداف ما در این دوره از مدیریت شهری تسریع در انجام پروژه ها است تا خاطره خوبی از خود به جای گذاریم. بنابراین در قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیا توافق شد که اقدامات در سه شیفت کاری و به صورت شبانه‌روزی انجام شود که به محض ابلاغ قرارداد، کار انجام خوهد شد و امیدواریم هفته آتی این کار انجام شود.

شهردار اهواز با اشاره به حمایت اعضای شورای شهر و استاندار خوزستان بیان کرد: امیدواریم در دوره شورای پنجم، شاهد افتتاح پروژه‌ها یا رسیدن به حداکثر پیشرفت فیزیکی باشیم.


شاعری گفت: کارگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای سه پروژه بزرگ عمرانی اهواز آماده شده است. تصور شورای شهر و مدیریت شهری این است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم شاهد اهوازی باشیم که به سمت توسعه‌یافتگی حرکت خواهد کرد.


رسیدن به توسعه پایدار مستلزم تقویت زیرساخت‌ها

حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: رسیدن به یک توسعه پایدار، مستلزم تقویت زیرساخت‌ها در همه بخش‌ها است و این پروژه‌ها نیز برای تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل و ترافیک شهری اهواز در حال اجرا هستند.

وی افزود: پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه، پل شهید کجباف، مسیر امتداد پل ششم به مهدیس، صنایع فولاد و اتوبان ماهشهر که رینگ مواصلاتی غرب به شرق اهواز را به هم متصل می‌کند، فعال هستند.


حیدری گفت: اجرای این پروژه‌ها، اشتغال نیز ایجاد کرده است و صدها نفر در بخش کارگری و فنی فعال هستند.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: اجرای این پروژه‌های عمرانی، در رفع بیکاری و اشتغال تأثیرگذار است و ما نیز با تمام توان از اجرای چنین پروژه‌های زیرساختی حمایت می‌کنیم. امیدواریم این پروژه‌ها در این دوره به اتمام برسند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار