اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه:
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به ابتلای چندنفر از کادر درمان به کرونا، گفت: تبدیل خوابگاه دانشجویی به نقاهتگاه برای کادر درمان کاملا متنفی شده است و تنها پیشنهاد آن مطرح شده بود.
دکتر علی احسان‌پور اظهار کرد: در قرارگاه کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیشنهاد شده بود که از خوابگاه دانشگاه به عنوان نقاهتگاه برای کادر درمان استفاده شود اما پس از بررسی مشخص شد که امکان انجام این کار وجود ندارد و به دانشگاه نیز اعلام کردیم. بنابراین تغییر کاربری خوابگاه به نقاهتگاه منتفی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از همکاران ما به کویید ۱۹ مبتلا شده بودند و مکانی نبود که بتوانند از آن استفاده کنند، به طور موقت و برای چند روز در یکی از اتاق های مهمان خوابگاه سکونت کردند تا دانشگاه بتواند برای آن ها مکانی در نظر گیرد. این افراد بیش از سه یا چهار نفر نبودند و اکنون تنها یک یا دو نفر مانده اند. اما تبدیل خوابگاه دانشجویی به نقاهتگاه برای کادر درمان کاملا متنفی شده است و تنها پیشنهاد آن مطرح شده بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: برای سکونت موقت کادر درمانی که از بیماری بهبود یافته اند، چندین پیشنهاد مطرح شده بود که یکی از پیشنهادات تبدیل یک مرکز مهمانخانه ای در یکی از مناطق شهر بود، دیگری تبدیل یکی از خوابگاه‌های نیمه ساز و آخرین پیشنهاد، استفاده از یکی از خوابگاه‌های نیمه فعال بود.

وی تصریح کرد: خوابگاه نیمه ساخته با توجه به اینکه هزینه زیادی نیاز داشت، در زمان کم آماده نمی‌شد. همچنین درباره استفاده از مهمانخانه دانشگاه بنا بود که دانشگاه شرایط را بررسی کند. برای استفاده از خوابگاه دانشجویی نیز شرایط مهیا نبود. بنابراین احتمالا یکی از مهمان‌خانه‌های دانشگاه تبدیل به محل اسکان موقت کادر درمانی که به کرونا مبتلا شده اند، خواهد شد. اما در حال حاضر با توجه به اینکه مهمانخانه برای پذیرش آماده نبود، سه یا چهار نفر از پرسنلی که مبتلا شده بودند در یکی از اتاق‌ها ساکن شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه دانشجویانی که وسایل خود را در خوابگاه جا گذاشته اند، وجود ندارد تا وسایل خود را بردارند، گفت: باقیمانده غذاها به دلیل ماندگی در خوابگاه ها باعث ایجاد شرایط بهداشتی نامناسبی شده بود که حدود دو هفته پیش خوابگاه ها سمپاشی و پاکسازی شدند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار