اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
مدیرکل بهزیستی استان خبر داد:
مدیرکل بهزیستی خوزستان از آغاز ثبت نام مراکز خدمات بهزیستی "مثبت زندگی" در استان، همزمان با سراسر کشور از امروز ۲۲ اردیبهشت ماه خبر داد.

شوشان: غلامرضا صدیق‌راد در این باره گفت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از نهادهای اصلی و تاثیرگذار در حوزه رفاه اجتماعی کشور و متولی ارتقای سلامت اجتماعی، منشاء خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه است و در آستانه گام دوم انقلاب و با گذشت ۴۰ سال از تشکیل سازمان بهزیستی و گستره ماموریت‌ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه؛ بهره مندی از پتانسیل ظرفیت‌های مردمی در قالب شبکه ای از نهادهای غیردولتی فعال در کشور به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

وی تصریح کرد: به همین منظور و به استناد بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و در راستای تحقق شاخص های سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی، دستورالعمل نحوه تاسیس و اداره مراکز خدمات بهزیستی "مثبت زندگی" توسط سازمان بهزیستی کشور تدوین شد.

مدیرکل بهزیستی خوزستان افزود: مراکز غیردولتی خدمات بهزیستی "مثبت زندگی" بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی، پس از کسب پروانه فعالیت مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی (شامل ۲۲ فعالیت) را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می کند.

صدیق راد در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط می توانند از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۱۵ روز با مراجعه به سامانه صدور مجوز سازمان بهزیستی کشور به نشانی اینترنتی http://centers.behzisti.net/register  نسبت به ثبت درخواست تاسیس این مراکز اقدام کنند.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ایمان زاهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment سلام و خسته نباشی من دخترم که تحت پوشش بهزیستی شادگان هستم و می خواهم کارکنم چون به پول نیاز دارم میخواهم کمکم کنید چند بار به بهزیستی رفتم اما کاری برام نکردن

ممنونت میشم اگه کمکم کنید با تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار