اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
رئیس کتابخانه دانشگاه شهید چمران اهواز:
رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر مهلت تحویل کتابی که در اختیار دانشجو است، به پایان رسیده است، دانشجو می‌تواند به صورت الکترونیکی و از طریق نشانی http://elib.scu.ac.ir اقدام به تمدید مهلت کتاب کند.
مهرداد نامداری اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط غیرعادی است و ممکن است برخی از کتاب‌ها در اختیار دانشجویان باشد، جریمه ای به دلیل تاخیر در تحویل دادن کتاب‌ها برای دانشجویان در نظر گرفته نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر مهلت تحویل کتابی که در اختیار دانشجو است، به پایان رسیده است، دانشجو می‌تواند به صورت الکترونیکی و از طریق این نشانی http://elib.scu.ac.ir اقدام به تمدید مهلت کتاب کند. البته این امکان پیش از این نیز وجود داشته است.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: با توجه به اینکه تعطیلی دانشگاه‌ها به طول انجامیده است، با تعداد دفعات تمدید در سامانه با مشکل مواجه شده بودیم. یعنی یک دانشجو نمی‌توانست برای یک کتاب چندین بار درخواست تمدید دهد؛ بنابراین این امکان را فراهم کردیم تا دانشجو بتواند بارها درخواست تمدید کتاب را دهد و زمان تمدید نیز در مقطع کارشناسی به ۳۰ روز افزایش یافت. امکان دارد برخی از دانشجویان به اینترنت دسترسی نداشته باشند که برای این دانشجویان نیز جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود.

نامداری افزود: کتابخانه دیجیتال نیز پیش از این در دانشگاه فعال بود اما اکنون به‌روزرسانی شده است. محتوای کتابخانه دیجیتال حنان، لاتین و عربی است و دانشجویان برای دسترسی به آن می‌توانند به نشانی http://dlib.scu.ac.ir مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار