اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
شوشان - شهاب زمانی :
بدون شک ، مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشورما، امری لازم و ضروری جهت رسیدن به عدالت اجتماعی و رفع محرومیت ها در جامعه است. این مهم نیازمند توجه جدی تر قوه قضائیه و ارگان ها و نهادهای مرتبط است تا ملت ما را از شرّ این افعی چند سر رها نمایند و با مجرمینش آنگونه که مولا علی (ع) می فرمایند، بگونه ای برخورد کنند که عبرت دیگران شوند؛ آن زمان است که کسی تصور دست اندازی به بیت المال را نخواهد نمود.

با این حال، آنچه را که در خصوص مسائل مرتبط با پرونده واگذاری طرح توسعه نیشکر هفت تپه و حواشی بوجود آمده از بابت آن، طی چند روز گذشته در فضای مجازی می توان منصفانه بیان نمود آن استکه، میانه روی در حق، ما را از تندروی باز می دارد !

میانه روی در حق، ما را به رعایت عدل و داد نسبت  همه ، حتی دوستان، منتقدین و دشمنان تجویز می کند.
این آموزه ای است که مولای متقیان ما را به آن سفارش نموده تا احیانا از گفتار و یا کردار تند خود، پشیمان نگردیم!

پس نه از هر خبر موافقی بسیار خوشحال گردیم و همه چیز را به وفق مراد خود بببینیم و نه از هر خبر ناخوشایندی بسیار دلگیر، که همه چیز را از دست رفته پنداریم!

این مهم، سفارش عقلی است که تاریخ و گذشته ما را درک و تجربه نموده و رویدادهایی بس بزرگ از نظر ما را، پس از چندی کم اثر و چه مسائل ناچیز را،  تحول زا و پراثر دیده ، که تصور آن را کسی نمی نمود‌!

پس بهتر آن است کمی تامل کنیم ، آهسته تر سخن برانیم، منصفانه قلم فرسایی کنیم تا حقایق موضوع، بیشتر و بهتر روشن شوند! 

لذا در تحلیل ها و تفسیرهای خود و در دفاع از حق نزدیک به نظر خود، از دایره انصاف  نسبت به دیگری خارج نشویم تا ان شاءالله پرده ها کنار روند و حقایق امر برای همه روشن گردد.

پاینده باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار