اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون:
رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون گفت: با کمک و همراهی اتاق بازرگانی اهواز، بخشی از نیازهای این بیمارستان برای مقابله با بیماری کرونا رفع شد.

دکتر یوسف خلیف پور با حضور در محل اتاق و دیدار با رئیس پارلمان بخش خصوصی اهواز، با بیان اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان؛ بیمارستان سینا شهرستان کارون به عنوان پشتیبان بیمارستان رازی وارد عمل شد، اظهارداشت: تا پیش از ورود استان به پیک کرونا، ظریب اشغال تخت‌های بیمارستان سینا 40 درصد بود و بعد از آن، همزمان با طغیان این بیماری، 14 تخت آی سی یو دیگر به مجموع تخت های بیمارستانی اضافه شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس به مرور زمان، ملزومات حفاظت فردی برای انجام فعالیت‌های کادر درمان کافی نبود و یکی از امیدها ما برای تامین این تجهیزات، اختصاص کمک خیرین بود که با حمایت اتاق بازرگانی اهواز این امر در حال تحقق است.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون با قدردانی از اقدام اتاق بازرگانی اهواز برای تامین تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان، گفت: بخشی از این کمبودها در حال حاضر جبران شده و امیدواریم در آینده نیز، شاهد همکاری های بیشتر پارلمان بخش خصوصی اهواز برای مقابله هرچه بهتر با این ویروس باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار