اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ادامه روند افزایشی ابتلا به کرونا در خوزستان در پی تجمعات منتهی به عید فطر خبر داد.
شوشان: دکتر علی احسان‌پور با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد موارد شناسایی شده ابتلا به کرونا در خوزستان از دیروز تا امروز (۱۴ تا ۱۵ خردادماه) اظهار کرد: خودنمایی آثار تجمعات منتهی به عید فطر در خوزستان ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت و شلوغی بازارهای خوزستان در روزهای قبل از عید فطر افزود: با توجه به تجمعات گسترده روزهای منتهی به عید فطر، این افزایش آمار کاملا قابل پیش‌بینی بود.

احسان‌پور گفت: در حال حاضر ۷۸۵ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش‌های مدافعان سلامت، ۱۶ هزار و ۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هر گونه تجمع برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا، همچنان مورد تاکید است.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به شرایط استان خوزستان و لزوم تسریع در قطع زنجیره انتقال، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار