اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
امام جمعه دزفول گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان دزفول در حوزه کشاورزی و تولیدات این بخش، مسوولان باید توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات کشاورزان این شهرستان داشته باشند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز پنجشنبه در دیدار با سرپرست فرمانداری دزفول  دهه کرامت را گرامی داشت و افزود: سرپرست فرمانداری ویژه دزفول باید نگاه یکسانی به کل شهرستان داشته باشد.

وی  کشاورزی را نقطه قوت شهرستان دانست و گفت: کشاورزی در شهرستان دزفول فراز و نشیب فراوانی داشته لذا باید به کشاورزی شهرستان و مشکلات عمده کشاورزان اهتمام ویژه‌ای داشت.

امام جمعه دزفول بیان کرد: باید توانمندی‌های بخش کشاورزی شهرستان با دقت مورد توجه قرار گیرند تا کشاورزان احساس کنند که در عمل به آنها توجه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دزفول از نظر گنجینه‌ها و ذخایر فرهنگی غنی است و برای برگزاری کنگره‌های علمی و مفاخر دزفول آماده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: در شورای فرهنگ عمومی کارهای فرهنگی فراوانی برای شهرستان انجام شده که ثبت چهارم خرداد در تقویم به نام مقاومت دزفول و برگزاری کنگره ملی آیت الله معزی از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: باید از فرصت‌های فرهنگی برای اصالت و هویت شهرستان دزفول استفاده کرد.
امام جمعه دزفول امور فرهنگی را ریشه و اساس دانست و گفت: برخی از طرح‌های عمرانی و خدماتی بزرگ بدون توجه به پیوست فرهنگی اجرا می‌شوند درحالی که باید هدف از اجرای طرح مشخص باشد و برای جلوگیری از عانحراف نظارت لازم صورت گیرد.

وی پیشرفت حوزه‌ها را در ارتقای سطح فرهنگی شهرستان موثر دانست و افزود: شهروندان باید از پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مطلع باشند لذا باید گزارشی از اقدامات انجام شده به مردم ارائه شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: هماهنگی و همدلی مسوولان برای رفع مشکلات و توسعه و آبادانی این شهرستان مفید است.

 علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این دیدار گزارشی از بازدید بیمارستان بزرگ و بیمارستان در حال تکمیل تأمین اجتماعی دزفول ارائه داد و گفت: با تمام توان پیگیر تکمیل این بیمارستان هستم چراکه با افتتاح این بیمارستان ۷۰ تخت از بیمارستان بزرگ برای بیماران کرونایی خالی می‌شود و همچنین حدود ۴۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار