اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
رئیس سازمان صمت خوزستان مطرح کرد:
رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: بی‌شک با تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی استان و پختگی نیروی انسانی که از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه به حساب می‌آید، زمینه را برای رونق اقتصادی فراهم و شعار جهش تولید مقام معظم رهبری را محقق کرد.

امیرحسین نظری با اشاره به ۱۰ تیرماه "روز ملی صنعت و معدن"، اظهار کرد: رونق و شکوفایی هر سرزمین و کشوری مرهون مدیریت، خلاقیت و پشتکار افرادی است که با کارآفرینی و تولید، زمینه‌ساز تعالی و پیشرفت کشور خود می‌شوند و توسعه اقتصادی را رقم می‌زنند.

وی افزود: روز ملی صنعت و معدن روز تجدید میثاق دولت و ملت با جهادگران عرصه صنعت و معدن است تا در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید" نامگذاری شده است، بیش از پیش در زمینه رشد و رونق اقتصادی تلاش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تبریک روز ملی صنعت به فعالان این عرصه گفت: از تلاش ستودنی تمام کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعتگران فعال که در چنین شرایط دشواری در سنگر جهاد اقتصادی تلاش می‌کنند و استواری عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظری بیان کرد: روز ملی صنعت و معدن یک فرصت است و باید از این فرصت برای تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان خوزستان استفاده کرد تا نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور و استان بیش از پیش نمایان شود.

وی افزود: بی‌شک می‌توان با تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی استان خوزستان و پختگی نیروی انسانی که از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی به حساب می‌آید، زمینه را برای رونق اقتصادی فراهم و شعار جهش تولید مقام معظم رهبری را محقق کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: قابلیت‌های صنعتی و معدنی موجود در استان خوزستان در کنار نیروی انسانی توانمند، نه تنها به لحاظ کمی و کیفی به روند صعودی تولید منجر شده، بلکه سهم صادراتی بیشتر و ارزش افزوده بالاتری برای استان به ارمغان آورده و جایگاه خوزستان را در کشور پایدار و مستحکم کرده است.

وی در پایان گفت: بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن فرصتی است که در پرتو منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های رونق تولید را به عنوان یک چراغ راه قرار داده و با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی در راستای توسعه استان و کشور گام برداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار