اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه ولیعصر(عج):
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تقویت اقدامات فرهنگی، نرم افزاری و روانی برای مقابله با رویکرد دشمنان نظام اسلامی ضروری است.
سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آیین تجلیل و اهدای لوح تقدیر فرمانده کل سپاه و فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به هادی احمدی خواننده جوان ایذه ای در برنامه عصر جدید اظهار داشت: هنرنمایی این بسیجی جوان یک اقدام ارزشمند در برنامه عصر جدید بود که با اشعار حماسی و زیبای خود در وصف سردار رشید اسلام، همگان را شگفت زده کرد و بازتاب گسترده ای در کشور داشت.

وی افزود: فرمانده کل سپاه و فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پیام هایی از این اقدام ارزشمند بسیجی جوان قدردانی کرده و امروز در آیینی لوح های تقدیر فرماندهان سپاه به این هنرمند خوزستانی اهدا شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اهدای لوح تقدیر از سوی مجموعه سپاه خوزستان به این هنرمند خوزستانی گفت: امید است تمامی هنرمندان خوزستانی برای تقویت روح حماسی در جوانان و ملت شریف ایران و همچنین در جهت تضعیف روحیه دشمنان با این اقدامات ارزشی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود چنین اجراهای حماسی  همچنان در سطج کشور از سوی هنرمندان شاهد باشیم تا بتوانیم در راستای معرفی شخصیت های ملی گام های موثری برداریم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور اظهار داشت: معرفی شهدای برجسته و شاخص و شخصیت های ملی با زبان هنر تاثیرگذاری بالایی در نشان دادن اقدار ملی و نا امید کردن دشمن خواهد داشت. 

پیش از این در سوم تیرماه سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی از اجرای حماسی خواننده جوان ایذه ای در برنامه عصر جدید با گویش و لهجه محلی خطه شهیدپرور بختیاری، تقدیر کرد.

همچنین پیش از این سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تلفنی از این هنرمند خوزستانی تقدیر کرد.

اجرای حماسی هادی احمدی خواننده جوان ایذه ای در برنامه عصر جدید مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار