اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
سرپرست هیأت کشتی خوزستان باحضور در سازمان صداوسیمای مرکز خوزستان با معاون سیما و تهیه کننده رویدادهای ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان دیدار کرد.
شوشان: صبح امروز در محل صدا و سیمای مرکز استان خوزستان دیدار سرپرست هیأت کشتی خوزستان با معاون سیمای مرکز خوزستان و همچنین تهیه کننده رویدادهای ورزشی مرکز خوزستان صورت گرفت .

در این نشست که با حضور ابراهیم زاده معاون سیمای مرکز خوزستان و صفرزاده از تهیه کنندگان و برنامه سازان ورزشی صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شد ، اردوان صاحب سرپرست هیأت کشتی خوزستان شرح مختصری از جایگاه کشتی استان خوزستان در سطح کشور و عناوین کسب شده توسط ملی پوشان خوزستانی و کسب افتخارات فراوان در سطوح مختلفی ملی و بین المللی ارائه نمودند .

بنابراین گزارش در این جلسه نیز ابراهیم زاده معاون سیمای مرکز خوزستان توضیحات کامل و جامعی از جایگاه ورزش در صدا و سیما ارائه نمودند . همچنین صفرزاده از برنامه سازان توانمند ورزشی استان نیز نقطه نظرات فنی خود را در زمینه بهبود نحوه حمایت های مختلف صدا و سیما از کشتی ارائه داد .

پس از ارائه این نقطه نظرات و جمع بندی های صورت گرفته ، موارد زیر به تصویب رسید .

1-مقرر گردید برنامه تخصصی کشتی به صورت هفته ای به روی آنتن صدا و سیمای مرکز خوزستان برود .

2-مصوب شد از فعالیت کشتی در شهرستان ها به صورت هفته ای و دوره ای گزارش های جامع و کاملی تهیه و در برنامه های تخصصی کشتی پخش شود .

3-مقرر گردید کلیه مسابقات لیگ باشگاههای کشور که به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد ، به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش شود .

4-مصوب شد فینال رقابت های کشتی قهرمانی استان در رده های مختلف سنی از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خوزستان پخش شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار