اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

پرده یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی محسوب می شود و تاثیر زیادی در زیبایی فضای شما دارد. به همین دلیل برای خرید پرده باید دقت لازم را به کار گرفت تا پرده ای متناسب با فضای مورد نظر انتخاب کرد. از جدیدترین انواع پرده هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند، پرده شید و زبرا بوده که تنوع زیادی نیز دارند و همین تنوع بالا باعث شده که افراد برای خرید این پرده با مشکل مواجه شوند. در ادامه برخی از نکاتی که برای خرید پرده زبرا باید به آن توجه کنید را گردآوری کرده ایم. توجه به این نکاتد و به کارگیری آن ها کمک می کند که از بین تمام گزینه های موجود، مناسب ترین و بهترین پرده را انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب پرده زبرا

اولین نکته و مهم ترین نکته در طراحی هر فضا، تنظیم نور کافی برای محیط مورد نظر است که با انتخاب پرده زبرا این مسئله کاملا بر طرف خواهد شد؛ چرا که این پرده ها امکان تنظیم نور ورودی و ایجاد سایه را به شما می دهند و دیگر نیازی به باز کردن کامل پرده نیست. در حالی که در انواع دیگر پرده ها مانند پرده هایی از جنس نخ پنبه، کرباس، حریر، تور و ... می بایست یا پرده را کاملا باز کرده (که در این صورت نور مستقیم خورشید وارد محیط می شود) و یا کاملا بست (که در این حالت نیز پرده کاملا جلوی عبور نور را گرفته و فضا به شدت کم نور یا بعضا تاریک خواهد شد).

پرده زبرا، مدل جدیدی از پرده است که طرفداران خاص خود را دارد و معمولا برای تمام فضاها از جمله اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن و حتی محیط های اداری مناسب است. اما باید به این مسئله نیز توجه کرد که آیا این پرده با دکوراسیون منزل یا محل کار شما همخوانی دارد یا خیر.

به طور مثال در فضایی که دکوراسیون سنتی دارد قطعا نصب پرده زبرا انتخاب خوبی نیست و به ترکیب نهایی آسیب می زند. اما برای فضاهایی با سبک مدرن، این پرده یکی از بهترین انتخاب ها است. به طور کلی می توان گفت که از پرده زبرا اغلب در فضاهایی مثل آشپزخانه منازل و یا محیط های رسمی اداری و دفاتر کار استفاده می شود و در سالن های پذیرایی معمولا کاریردی ندارد. اما امروزه این محدودیت دیگر معنایی ندارد و بسته به سلیقه شخصی افراد، می توان از این پرده حتی در پذیرایی نیز استفاده کرد. در دکوراسیون مدرن این پرده را با یک رویی از جنس حریر ترکیب کرده و جلوه خاصی به فضا می بخشند.

امروزه بسیاری از افراد محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری می کنند و خرید کردن به شیوه سنتی گذشته دیگر چندان متداول نیست؛ خرید پرده نیز از این قاعده مستثنا نیست، با این حال برخی دیگر از مردم معتقدند که چون پرده تنوع زیادی در طرح و نوع پارچه دارد، باید حتما جنس و نوع آن را از نزدیک ببینند تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. از این رو وب سایت آقای پرده تلاش کرده است که بهترین مشاوران را فقط با یک تماس به منزل شما بفرستد تا علاوه بر بهره گیری از مشاوره رایگان، بتوانید نمونه های مختلف پارچه را از نزدیک بررسی کرده و بهترین و ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید. برای ورود به سایت آقای پرده می توانید وارد لینک زیر شوید.

https://mrparde.ir/

شاید با یک سرچ ساده در گوگل با وب سایت های زیادی در حوزه فروش پرده آشنا شوید و هر کدام هم به نسبت قیمت هایی را در سایت های خود ارائه کرده باشند اما همیشه یادتان باشد این موضوع فقط در ویترین این سایتها اتفاق می افتد و در نهایت برای خرید پرده در انواع مختلف شما هزینه بیشتری از آن چیزی که در سایت ملاحظه کردید پرداخت می کنید.

البته موضوعی که نباید فراموش کرد نوسانات موجود در بازار است که متاسفانه روی تمام کالاها و خدمات تاثیر گذار بوده و معمولا قیمت را باید لحظه ای چک کرد تا ثبت سفارش کرد، برای همین خیلی به قیمت های موجود در این سایت ها اکتفا نکنید.

موضوع دیگری که در این شرایط باید لحاظ کرد وجود بیماری کرونا است که اجازه حضور در بازار را هم از مصرف کنندگان تقریبا گرفته است و بیشتر مصرف کنندگان مایحتاج خود را اینترنتی تهیه می کنند که این هم دلیل دیگری است که می توانید از مشاوران آقای پرده استفاده کنید و علاوه بر تضمیمن کیفیت بهترین قیمت را نیز دریافت کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار