اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
انتشار سومین کتاب علی‌رضا مخبردزفولی
سومین کتاب دکتر علی‌رضا مخبردزفولی، پزشک، متخصص روانشناسی و نویسنده خوزستانی به نام «عوامل مؤثر بر خشنودی شغلی» در انتشارات پرکاس تهران منتشر شد.
در مقدمه پروفسور حسین شکرکن، بنیانگذار روانشناسی صنعتی ـ سازمانی در ایران بر این کتاب آمده است:

«عوامل مؤثر بر کتاب خشنودی شغلی تألیف دکتر علی‌رضا مخبردزفولی دانش‌آموخته دکترای حرفه‌ای پزشکی و دکترای تخصصی روانشناسی از لحاظ محتوا در هشت فصل، با قلمی رسا و روان نگاشته شده است و در این فصول افزون بر نشان دادن ارتباط موضوعات آن فصل با خشنودی شغلی، وجوه مختلف مربوط به خود موضوع اصلی فصل نیز توضیح داده می‌شود.

این کتاب از چندین مزیت برخوردار است: ١ ـ مطرح ساختن مباحث مهمی در ارتباط با روانشناسی مثبت و سرمایه‌های روانشناختی سازمان‌ها ٢ ـ استفاده ابتکاری از آموزه‌های معنوی، ادبیات و شعر در تبیین مطالب علمی که بر ارزش کار افزوده است. ٣ ـ معرفی موضوعات پژوهش نشده یا کمتر پژوهش شده، در مبحث خشنودی شغلی برای راهنمایی پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی ۴ ـ با توجه به تجربه طولانی مؤلف در مسئولیت‌های متعدد فرهنگی، مدیریتی و اجرایی سازمانی و صنعتی، در کنار مباحث ارزشمند علمی، توصیه‌های کاربردی و مؤثری به رهبران سازمان‌ها در راستای افزایش خشنودی شغلی در این کتاب ارایه شده است. مطالعه این اثر را به رهبران سازمان‌ها، استادان دانشگاه‌ و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مختلف روانشناسی، به ویژه گرایش صنعتی و سازمانی، توصیه می‌کنم.»

به گزارش ایسنا، پیشتر از علی‌رضا مخبردزفولی کتاب‌های «نمی از دریا» و «چگونه عاشق بمانیم» چاپ و منتشر شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار