اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: شهریورماه امسال ۳۰۰ نفر شامل ۵۰ پزشک از طریق آزمون برای بیمارستان تامین اجتماعی دزفول جذب خواهند شد.
صادق جلیلی روز یکشنبه در جریان ورود نخستین محموله تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزود: سه میلیون نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان خوزستان هستند که از خدمات درمانی این بیمه بهره مند می‌شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: الکترونیکی شدن نسخه‌ها در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها با تاخیر شروع شده اما با سرعت خوبی در حال رشد است.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد جمعیت خوزستاتن زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی است، افزود: آمار در بندر ماهشهر و امام خمینی(ره) بیشتر و در شهرهای مسجدسلیمان و باغملک کمتر است.

جلیلی با اشاره به عملیاتی شدن نسخه الکترونیکی بیمه تامین اجتماعی اظهارداشت: نخسه الکترونیکی در ۱۰۰ درصد مراکز ملکی تامین اجتماعی در حال اجرا است.

وی افزود: نخستین محموله تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول امروز به این بیمارستان رسیده و ۶۰ درصد دیگر در تهران آماده بارگیری است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت: تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در قالب ۵۲ کامیون آماده بارگیری است که هشت کامیون از آن‌ها امروز یکشنبه به دزفول رسید.

علی فرهمندپور افزود: تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول که برای تامین آن‌ها مبلغی افزون بر یکهزار و ۵۲۰ میلیارد ریال صرف شده به تدریج در بیمارستان نصب خواهند شد.

به گزارش ایرنا حدود ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان دزفول وجود دارد که وجود ۲ کلینیک تامین اجتماعی در این شهرستان پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی دزفول تکمیل است ولی برای راه اندازی نیازمند تامین زیرساخت‌ها، تجهیزات و جذب نیروی انسانی است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار