اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴
به گزارش شوشان انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز برای جمع آوری کمک های مردمی و تامین نیازهای ۲ هزار نفر از دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید ، پویش نسیم مهر با شعار "مهربانی پایان ندارد" را کلید زد.

عضو هیئت مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز با اعلام این خبر، گفت: این پویش به رسم هر ساله کلید خورده است تا با همراهی خیرین نیک اندیش بسته های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شود. 

سخنگوی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز ابزار امیدواری کرد تا با افزایش استقبال نیکوکاران و کمک های مردمی بتوان دانش آموزان نیازمند بیشتری را حمایت کرد.

عضو هیئت مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از دانش آموزان خانواده های تحت پوشش را از اقدامات مهم انجمن خیریه برشمرد و گفت: انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز از ابتدا و از دوران مهد کودک تا مدارج عالی علمی، کودکان و دانش آموزان را تحت پوشش قرار داده و با ارائه حمایت های تحصیلی از جمله خرید لوازم التحریر وکتب درسی وکیف و وکفش ولباس ، برگزاری کلاس های آموزشی فوق برنامه وتقویتی، کلاس های مشاوره تحصیلی و روانشناختی ،  پرداخت هر نوع هزینه تحصیلی ، معرفی به آموزشگاههای طراز اول اهواز ، اردوهای درون وبرون استانی ، هزینه ایاب و ذهاب  در تلاش است تا بالاترین خدمات در اختیار این دانش آموزان قرار بگیرد. 

نیزاری تاکید کرد: نتیجه حمایت های انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز از دانش آموزان تحت پوشش این بود که نیمی از کودکان ترک تحصیل کرده در حال حاضر جزو شاگردان ممتاز مدارس هستند و بالغ بر ۴۰۰ نفر از آنها هم موفق شدند وارد دانشگاه شده و در در دانشگاه های معتبر کشور مشغول به تحصیل شوند. همچنین تعدادی از این افراد نیز دانشجوی مقطع دکترا هستند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته از جمعیت دو هزار نفری دانش آموزی و دانشجویی تحت پوشش ۷۵۰ نفر در مدارس خود ممتاز درسی شناخته شدند که برای آنها جشن ممتازان در یکی از سالن های بزرگ شهر برگزار شد. همچنین کتابخانه ای با ۱۳۰۰۰ جلد کتاب و مهدکودک نیز راه اندازی شد.

وی در پایان با بیان اینکه کمک های مردمی برای حمایت هر چه بیشتر از دانش آموزان تحت پوشش این انجمن ضروری است گفت: با توجه به شرایط آموزشی غیرحضوری وتهیه وسایل کمک آموزشی جدید ، مبلغ هر بسته تحصیلی را یکصد هزار تومان برای هر دانش آموز برآورد کرده و اعلام نمود مردم مهربان اهواز می توانند با مشارکت در خرید یک یا چند بسته آموزشی ، کمک های نقدی خود در پویش نسیم مهر را به شماره کارت 5892101167679535 بانک سپه انجمن خیریه واریز نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار