اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
شوشان / حسین عبدالعزیزی:

اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) نتیجه سیاست‌های ضداسلامی صهیونیست‌ها، دولت‌های استکباری با هدف منصرف کردن ذهن ملت‌ها از نقشه‌های شوم برای غرب آسیا است.

حسین عبدالعزیزی، مدیرمسئول نشریه رنگین کمان اقوام در یادداشتی ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) نوشت: اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) نتیجه سیاست‌های ضداسلامی صهیونیست‌ها، دولت‌های استکباری با هدف منصرف کردن ذهن ملت‌ها از نقشه‌های شوم برای غرب آسیا است.

همچنین سیاست مداران فرانسوی با طرح عوام فریبانه آزادی بیان و  عدم محکوم کردن عمل سخیف هفته نامه «شارلی ابدو» در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) نه تنها شیوه باطل کرداران مستکبر که راه و رسم حقیرترین و ناپاک ترین موجوداتی است که عالم به خود دیده است و به خوبی چهره واقعی و سیاست‌های عمیق ضداسلامی و صهیونیستی خود را به جهان اسلام نشان دادند.

این رفتار کاملا دشمنانه در این برهه‌ی زمانی می تواند، به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّت ها و دولت های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.

ناگفته نماند که اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل به منظور  جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود. این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فرانسوی بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد.

البته رسانه های مسلمان به ویژه رسانه‌های هوشیار کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسایل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاست مداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار